20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den offisielle Souness-tråden  (Lest 80270 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Den offisielle Souness-tråden
« Svar #375 på: 24. Jan. 2006, 09:07 »
ja newcastle fansen synes jeg er mildt sagt meget kravstore. ihvertfall til luque. gutten kan jo ikke spille ving i ett 4 4 2 system. det er jo nesten som å voldta gutten.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 24. Jan. 2006, 11:47 »
Når jeg var på Newcastle-Sunderland fikk også Boumsong høre hvor rævva han var. Samme gjaldt Ameobi helt til han putta de 2 målene...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #377 på: 24. Jan. 2006, 13:21 »
Dette virker som en klart økende tendens i og med at Messy fortsatt sitter som manager, virker jo som om missnøyen sprer seg ut i de mest usannsynelige hjørner, og jeg tviler ikke på at vi mister flere stjernespillere hvis idioten ikke forsvinner fort som F :evil:
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 25. Jan. 2006, 00:23 »
Så Souness skal ha skylden for crappy fans også?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 25. Jan. 2006, 00:28 »
Jepp :roll:

Alt som Absolutt alt som kryper og går av negativivtet I Newcastle området er Souness feil.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 25. Jan. 2006, 00:29 »
Sitat fra: "Benson"
Jepp :roll:

Alt som Absolutt alt som kryper og går av negativivtet I Newcastle området er Souness feil.

Han er iallfall kjernen til veldig mye av det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 25. Jan. 2006, 00:30 »
Nei. Freddy Sheperd har en mye større del av den.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 25. Jan. 2006, 00:36 »
Jeg tror alldeles ikke Shepard er mister skinnhelig midt oppe i alt dette, men han satt vel på toppen før Souness kom også? Under Souness har det gradvis forverret seg slik jeg ser det, tilfeldigheter? Jeg tror ikke det....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 25. Jan. 2006, 00:42 »
Og du tror alle problemene bare er noe Souness har brakt innover til klubben? At ikke Newcastle var et eneste møl når han tok over, en jobb andre managere ikke turte gå til. Hadde Fat Fred vært mer pro hadde han sparka Sir Bobby før han gjorde.
Souness har ikke gjort fase to av sin jobb i nærheten bra nok, med andre ord oppbyggingen av sitt eget lag som skulle være med å kjempe i toppen av PL. Men han var mann nok til å rydde opp det meste av driten, og har lagt et godt fundament for en ny manager, så lenge den manageren får sjansen til å beholdet det da....
Og nei, jeg sier ikke at jeg er fornøyd med noe som helst for øyeblikket, men det er så jævla feil å legge all skylda på Souness. Manageren før skal ha sin del, fansen har vært til tider flaut dårlige, mannen som veit mest om det som skjer på SJP og som klarer å bringe det ut til omverdenen er en Fat Fred-rævsleiker og en bedriten journalist som ikke er objektiv for fem flate ører og velger ut sine favorittspillere og har skrevet drit om de to siste managerene mens de enda var managere, og flere av spillerne har fått slakt på grunnlag av svært lite, og atpåtil fått på seg det at de ikke fortjener å ikle seg Newcastle-drakten igjen.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #384 på: 25. Jan. 2006, 00:44 »
Du er fornøyd med Souness fordi han kvitta seg med Robert og Bellamy. Det hadde jeg klart også.
Toon, Toon,
Black and white army

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 25. Jan. 2006, 00:58 »
tøffing du mack  :o
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 25. Jan. 2006, 11:39 »
Det er slik at noen her på forumet legger all skyld på Souness uansett hva det måtte være. fugleinfluensaen er faktisk Souness sin skyld har jeg hørt...

Han har faktisk gjort noen bra ting for klubben også. Som å kvitte seg med div møkkaspillere. Tror ikke det er noen som forsvarer Souness, for ALLE vil ha han bort. Men det går ann å se på hele situasjonen litt mer objektivt, og ikke la hatet mot Souness ta overhånd i alle diskusjoner.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 25. Jan. 2006, 13:13 »
Interessant:

Ottmar Hitzfeld was in the news this past week or so, announcing to the world of football that he will be making a much anticipated return to management in the Summer, after a 2 year absence from the game that has a magnetic hold over him.

With a CV as impressive as any, winning 19 major honours in a career spanning over 30 years, and the only man to win the Champions League with two separate clubs, you fancy the tough, yet sophisticated coach will have a whole host of 'glamour' club's after his signature.

Yet for Hitzfeld, the caveat of a challenge is far more of an appeal to his finely tuned senses than a name on a badge. Indeed the Kraut has once again stressed that he is open to offers and that his eventual destination could very well be at a "smaller club" than his previous one, European super-club Bayern Munich.

Speaking to Die Zeit, Germany's most respected newspaper, he recently said:

"I am not fixated on top clubs, I can imagine managing a smaller club. It?s also possible that I could go to a country outside of Europe getting to know a new culture. I want to keep all options open."

Perhaps the Premiership could tempt Hitzfeld then? He's certainly a fan of our game and has on numerous occasions declared he would one day like to manage in England. He would be a most welcome addition too and would enrich an already minted League that boasts such names as Arsene Wenger, Jose Mourinho, Rafa Benitez, his big pal Sir Alex Ferguson and err, Graeme Souness...

Any ambitious, forward thinking club looking for a new manager would be foolish to ignore his availability and these subliminal messages. For he ticks every box on the managerial credentials list, and then sum.

A born winner as evidenced by that incredible trophy haul, authoritative, fluent in English, impeccable man management techniques, tactically astute and very much an all-rounder, Hitzfeld is without a doubt one of the greatest minds in world football today and his signature would be a coup for any club, especially our very own Newcastle United.

Newcastle Online
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #388 på: 25. Jan. 2006, 13:20 »
Hitzfield hadde vært en fantastisk erstatter for Souey, selv om jeg ikke tør drømme om tyskeren i managerstolen.
Carr har altfor få landskamper for England!

DanMan

• Gjest
« Svar #389 på: 25. Jan. 2006, 13:21 »
Den så jeg og, men som vanlig er Asbjørn raskest.  :lol:

En svært interessant tanke! Å få Hitzfeld til sommeren er noe vi rett og slett må forsøke oss på.