20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den offisielle Souness-tråden  (Lest 80254 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Den offisielle Souness-tråden
« Svar #345 på: 19. Jan. 2006, 22:07 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "NUFranC"
Jepp. gammel Newcastle fan som flytta til Byen for åtte år sia. Finnes jo ikke en fotballpub der oppe

Nei, det er Namsos vi snakker om her. Hva forventer du?
Det er langt bedre i byen enn på bygda. Ihvertfall i Trøndelag.

Det var på tide synes jeg. Når RBK-supportere har lagt ut Frode Johnsen for salg på internett, så skulle det bare mangle at ikke newcastlefans gjorde det samme med Greame Souness. :lol:

Ho ho ho, fantes kun manure fans og losserpoolere der oppe, jeg var mildt sagt utklasset, og ikke så lite frustrert. :shock:

Hva med at alle newc fans slengte i 2pund hver (og da mener jeg alle i eng. også) så har vi betalt litt av cashen denne ubrukelige blodsugeren av en managervits skal ha for å gå :lol:
Who else...... Alan Shearer

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #346 på: 20. Jan. 2006, 15:23 »
da er det bare opp til newcastle fansen i norge å legge ut resten av trener staben til souness på finn.no

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #347 på: 20. Jan. 2006, 15:47 »
Sitat fra: "Tor Ingar"
da er det bare opp til newcastle fansen i norge å legge ut resten av trener staben til souness på finn.no

Nei. ikke finn.no men lost.no :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 20. Jan. 2006, 19:58 »
Sitat fra: "Tor Ingar"

Alan Murray og fitness-coachen er jeg med på, kanskje også Saunders. Terry McDermott skal få bli. Ettersom han er en nesten-geordie.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 21. Jan. 2006, 18:48 »
Jeg foreslår at vi gir Souness livstidskontrakt nå med en gang. Før noen andre finner på å snappe manageren vår...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 21. Jan. 2006, 19:49 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Jeg foreslår at vi gir Souness livstidskontrakt nå med en gang. Før noen andre finner på å snappe manageren vår...

Ja ein kontrakt som ikkje kan brytas før ein av partane er døde.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
« Svar #351 på: 22. Jan. 2006, 00:30 »
Sitat fra: "Benson"

Ja ein kontrakt som ikkje kan brytas før ein av partane er døde.

Det tar nok ikke lang tid før en av partene er døde med han som trener.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 22. Jan. 2006, 03:09 »

Er enig her! Mener det vil være riktig av Fat Fred å gi Souness støtte med en slik tillit. Når han først er i gang så kunne jo han gitt Souness noen aksjer også! Ville jo vært meget betryggende å vite at Souness er medeier i klubben han nekter å forlate før han havner i penalet!!

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #353 på: 23. Jan. 2006, 11:44 »
Ifølge http://www.newsnow.co.uk er det mest sannsynlig at Souness får sparken i løpet av 24 timer, iallefall ifølge artikkelen til The Guardian.
Hvor troverdig dette er vet ikke jeg, men vi kan alltids håpe !!
Glenn Roeder vil ta over ut sesongen med Alan shearer som assistenttrener!

http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,1563,1692864,00.html?gusrc=rss
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #354 på: 23. Jan. 2006, 11:48 »
Det skjer nok en endring i staben relativt kjapt ja. Jeg regner i alle fall med det! Når det gjelder Roeder så virker han helt OK som en midlertidig løsning. Det viktigste er at Newcastle bruker god tid på å finne den rette kandidaten, og ikke sitter igjen med løsninger som for eksempel Bruce eller McClaren.

Håper først og fremst på Sam Allardyce om det skal bli et hjemlig alternativ. Slettes ikke urealistisk at han søker nye utfordringer etter mange sesonger i Bolton, selv om jeg fortsatt sitter med troen på at han sikler svært mye etter jobben som sjef for England. De eneste to andre hjemlige alternativene som er realistiske og som bør vurderes er Martin O'Neill eller Paul Jewell.

Ellers så finnes det utenlandske alternativer som er meget gode.

Er det forøvrig noen som fortsatt mener at Souness bør få tid til å jobbe med laget, eller har det gått opp for alle at skotten er en vandrende katastrofe?
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #355 på: 23. Jan. 2006, 12:05 »
Sitat fra: "Rolfern"

Er det forøvrig noen som fortsatt mener at Souness bør få tid til å jobbe med laget, eller har det gått opp for alle at skotten er en vandrende katastrofe?

tror ikke det nei, makan til idiotmanager finnes ikke :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 23. Jan. 2006, 12:16 »
Nå leste jeg faktisk i en artikkel på TeamTalk i dag, at en idiot mente vi måtte gi Souness to år på å gjøre klubben til et stabilt topplag. Hallo? Er det mulig å bli mer blåst? Souness' oppgave da han kom var å følge opp de gode resultatene til Robson. Snakk om å mislykkes. Dette er Souness' andre sesong i klubben, og vi ligger for tiden på en 14. plass, etter å ha brukt £50 mill. på spillere i verdensklasse i sommer.

Joda, Souness må få fortsette. Det sier seg jo selv, med de skadeproblemene han har hatt. Joda. Veldig sannsynlig. Håper virkelig ikke Shepherd leser den artikkelen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 23. Jan. 2006, 13:09 »
forhåpentligvis har sheperd viktigere ting å gjøre enn å lese artikler på Teamtalk!:)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 23. Jan. 2006, 13:25 »
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/4639098.stm

Kan kanskje se ut som om Souness får fortsette allikevel...!:(

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 23. Jan. 2006, 13:43 »
Sitat fra: "kesse"
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/4639098.stm

Kan kanskje se ut som om Souness får fortsette allikevel...!:(

Akkurat det vi trengte nå...

Men det spørs da... Der sier Saunders at Souness har ikke engang tenkt på å trekke seg. Det er jo i å for seg uinteressant hvis han plutselig får sparken. Saunders som en del av Souness sitt team kommenterer jo ikke den siden av saken og dersom han har fått et hint om at noe er i gjære er det vel bare normalt å styre unna å si noe som helst om akkurat det...