20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den offisielle Souness-tråden  (Lest 80430 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Den offisielle Souness-tråden
« Svar #75 på: 15. Okt. 2005, 20:26 »
Jepp. Skal vi ha nubbesjans på en topp 10-plassering, så må Greame Souness ut. Da må vi ha inn en ny manager. Noe annet går rett og slett ikke an. Det var på langt nær tilfeldig at vi endte helt nede på 14-plass i fjor. På langt nær. Vi så det i fjor, vi har sett det igjen i år. Souness er ikke en god nok manager for å lede dette laget til nye høyder. Han er ikke god nok til å være manager for et topplag i PL.

Han gjør stadige taktiske kjempebrølere, og lykkes svært sjelden med taktikken. Om han har noen taktikk. I dag var det ihvertfall ingenting.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 16. Okt. 2005, 19:51 »
Sitat fra: "Joakim"
Jepp. Skal vi ha nubbesjans på en topp 10-plassering, så må Greame Souness ut. Da må vi ha inn en ny manager. Noe annet går rett og slett ikke an. Det var på langt nær tilfeldig at vi endte helt nede på 14-plass i fjor. På langt nær. Vi så det i fjor, vi har sett det igjen i år. Souness er ikke en god nok manager for å lede dette laget til nye høyder. Han er ikke god nok til å være manager for et topplag i PL.

Han gjør stadige taktiske kjempebrølere, og lykkes svært sjelden med taktikken. Om han har noen taktikk. I dag var det ihvertfall ingenting.

En følelse jeg har sittet igjen med etter så godt som hver Newcastle kamp jeg har sett i år.

Noreng

• Gjest
« Svar #77 på: 16. Okt. 2005, 21:15 »
Gleder meg til vi kan diskutere hvem som skal ta over for Grae Scramnes!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 16. Okt. 2005, 23:28 »
Jo, det var en taktikk i går. Den lyktes ikke.
Men jeg skal være enig at dette ser stygt ut. Vinner vi ikke mot Mackems, bør man sette inn Sir Alan Shearer i sjefsstolen, eller hente Hitzfeld.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 17. Okt. 2005, 00:09 »
Souness har fått lang nok tid no.

Han har ikkje klart å gjere Newcastle til eit topplag.

Neste mann takk.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 17. Okt. 2005, 11:35 »
Sitat fra: "Benson"
Souness har fått lang nok tid no.

Han har ikkje klart å gjere Newcastle til eit topplag.

Neste mann takk.

Enig!
Hvorfor i svarte svingenede skal denne mannen ha så fordømt mye tid? Vi avsluttet tre sessonger med tredje, fjerde, og femte plass under Robson, han ble sparket gankse mye fortere...
2 seiere på 9 kamper, og med det spillet? Mulig at noen syns det er bra nok for Newcastle, men det er jeg uenig i... Vi må da vel se at det er håpløst å komme høyt opp på tabellen med Souness som manager!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #81 på: 17. Okt. 2005, 13:51 »
Viss jeg ikke tar feil sleit jo Newcastle med øyeinfeksjoner og i den tiden før Robson måtte gå! Han syta ikke! Men souness gjør jo ikke aent enn å syte! Det er på tida han går! Shearer som spillende manager hadde nok vært det beste!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 17. Okt. 2005, 14:55 »
Det blir og kaste Shearer på dypt vann å ansette ham. Og rollen som spillende manager er enda vanskeligere. Skal han bli manager må han kun være manager.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 17. Okt. 2005, 15:03 »
Vi skal være svært forsiktige med å gi Shearer manageransvar. Da skal det være full krise. Og selv da vil jeg helst ikke gi Shearer jobben. Men det skal ikke være mulig å ikke finne en bedre kandidat enn Shearer, når Souness forhåpentlig er ute.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 17. Okt. 2005, 17:14 »
Mulig planen er å ansette Shearer når han slutter som spiller. Derfor går det ikkje å sparke Souness for han må forsette ut sesongen for så å bytte med Shearer ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 17. Okt. 2005, 19:53 »
Mulig planen er å ansette Shearer når han slutter som spiller. Derfor går det ikkje å sparke Souness for han må forsette ut sesongen for så å bytte med Shearer ?

Meget mulig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 17. Okt. 2005, 23:48 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Meget mulig.
'
Og i verste fall betyr det at Shearer får et tungt ansvar med å føre laget opp i Englands jeveste liga igjen
(satt litt på spissen den, men jeg har faen meg mista trua på Souness så det holder)

Men seriøst, på nåværende tidspunkt tror jeg ikke Shearer bør ta over som manager\spillende manager. Er redd han sliter like tungt som laget med de dårlige prestasjonene, og resultatene som uteblir...
Men på sikt ser jeg for meg Shearer som manager, tror han kan være typen til det!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #87 på: 18. Okt. 2005, 08:48 »
Sku ønske at fotballen prata for seg selv, men vi spiller så elendig under souness at vi knapt kan karakteriseres som et fotball-lag. Glamour, Cæsar, mot i brystet ellerno sånt passer vel mere til vårt lag. Det ironiske er jo at spillerne våre er faktisk "movie stars" de har jo vært med i filmen Goal!!

Nei spark souness, få inn en manager som ønsker å fokusere på fotball istede for ting som skjer utenfor banen.

Ps! Alle fotball-lag har skader, det er ikke direkte noe nytt at Dyer f.eks er ofte ute med skade, så kan vi se resten av skadelista der er det fullt av lettskade spillere, så det er tåpelig at vi har lånt bort og gitt bort så mange spillere. Men hva er det folk sier, vinninga går opp i spinninga??
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 18. Okt. 2005, 10:00 »
Men uansett burde vi klare å vinne kamper selv med Souness som manager. Bare se på det laget vi spiller med! Forsvaret er bra nok, keeperen vår er knall, midtbanen er ikke så ille selv nå med mange skader og spissparet Owen-Shearer kan vi heller ikke si noe på.

Så hvorfor kan ikke disse spillerne score mål og vinne kamper? Er ikke bare manageren det er noe galt med her...

Men for all del, jeg håper ikke Souness sitter så lenge, selvom han har imponert meg når det gjelder innkjøp av spillere.

Noreng

• Gjest
« Svar #89 på: 22. Okt. 2005, 08:24 »
Sitat fra: "John Marius"
Men uansett burde vi klare å vinne kamper selv med Souness som manager. Bare se på det laget vi spiller med! Forsvaret er bra nok, keeperen vår er knall, midtbanen er ikke så ille selv nå med mange skader og spissparet Owen-Shearer kan vi heller ikke si noe på.

Så hvorfor kan ikke disse spillerne score mål og vinne kamper? Er ikke bare manageren det er noe galt med her...

Jeg er uenig! Souness har skylden! Det er han som ikke har en plan! En spilleplan, noen smarteløp, noen sexye dødballer osv.!