20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den offisielle Souness-tråden  (Lest 80103 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Re: Pris
« Svar #30 på: 16. Aug. 2005, 19:23 »
Sitat fra: "NUFranC"
Bellamy 5$, Ambrose uvisst

5 dollar? Jøss. Det syntes jeg hørtes vel lite ut :lol:
Antar at du mener £5 mill?
£=pund, $=dollar
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Den offisielle Souness-tråden
« Svar #31 på: 16. Aug. 2005, 21:13 »
He he, jepp, jeg mente det ja! ,men føles ut som det var fem sure  :D
Who else...... Alan Shearer

Narcu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #32 på: 31. Aug. 2005, 11:05 »
Over til Souness igjen, jeg må si at før jeg leste denne tråden var jeg innstilt på at han må gå. Men jeg blir mer og mer overbevist om at hvis Souness går nå, går det ihvertfall ikke noe bedre med oss...

Selv om han i min mening ikke får ut potensialet i Newcastle er det ikke bare hans feil, og jeg håper inderlig han kan snu den dårlig trenden vi er inne i nå.

Jeg er mye enig i de som sier at Souness ikke er riktig trener for Newcastle, men for å oppsummere, en manager som har litt kontroll denne sesongen, er bedre enn ingen manager, eller en ny som skal ta over nå i begynnelsen eller midt i sesongen.
edre velferd og en gratis tur til SJP for alle soldater!

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
souness
« Svar #33 på: 31. Aug. 2005, 16:03 »
Nei makan til søppleannsettelse skal man lete lenge etter.  Selv om jeg mener parker nok på lang sikt blir ett godt kjøp.. desverre ofret de ett mye større talent ved å selge jenas..  Han hadde blitt en mye bedre arvtager til kapteinsbindet en dyer..
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #34 på: 31. Aug. 2005, 16:06 »
Og drømmevalget er uten tvil King Kevin..  han fikk meg forelsket i laget og er den som hører hjemme på SJP...
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #35 på: 12. Sep. 2005, 20:01 »
Hvis det skal komme inn en erstatter så MÅ dette være en utenfra. Shearer har nok kvaliteter som manager, men han er like langt nede i suppa som resten av spillergruppa er. Selvtilliten som vi trodde skulle komme tilbake etter det fantastiske kjøpet av Owen (og Solano) har ikke kommet. Det må et friskt pust inn i laget hvor det er viktigst -ledelsen!

Håper at Fat Fred skjønner at dette nå ikke kan fortsette, og gjør noe med situasjonen. Det må da være andre i styret som kan si ifra!?!

Ottmar Hitzfield (som kunne ha blitt ansatt i fjor) er vel fortsatt arbeidsledig? Dette er en mann som har trofeer under beltet med store klubber i store turneringer. Håpte på denne mannen ifjor, og jaggu gjør jeg det igjen, bare Screwness blir avskjedighet!

plebbster

• Gjest
« Svar #36 på: 12. Sep. 2005, 20:54 »
Jeg har tro på impulser innenfra, akkuratt som Shearer. Liker ikke å hente en ukjent mann til klubben som det tar litt tid for å bli kjent med.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 12. Sep. 2005, 21:02 »
Jeg har tro på å hente noen utenfra, med nye impulser og ideer. Men jeg krever at karen har vett om Newcastle, og forstår hvilken klubb det er han skal lede.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 18. Sep. 2005, 21:48 »
Synes ikke vi skal sparke Souey ennå. La ham få prøve seg litt med dette laget. Med spill som i 2 omgangen i dag har jeg tro på flere poeng etterhvert, i allefall når vi har full tropp (om vi får det da)

Vi må i allefall ha en god erstatter klar, slik at det ikke blir som sist av vi ender opp med 43 valget...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #39 på: 19. Sep. 2005, 00:31 »
Jeg synes vi nå bør begynne å arbeide i det stille med å overtale Martin O'Neill til å komme tilbake til fotballen slik at han er klar den dagen Souness må gå.
Toon, Toon,
Black and white army

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 19. Sep. 2005, 09:47 »
Hitzfield har meritter å vise til, å det er i grunnen litt underlig at han er ledig, ville foretrukket ham overfor Souness helt klart. Men spørsmålet er om vi vil at Newcastle skal bli en klubb som spiller kynisk tysk maskin fotball (?)
Real Madrid tapte igjen igår og presset på manageren øker der også. Vanderlei Luxemburgo har jo vunnet VM, det hadde vært no' det også :D

Sitat fra: "Mack"
Jeg synes vi nå bør begynne å arbeide i det stille med å overtale Martin O'Neill til å komme tilbake til fotballen slik at han er klar den dagen Souness må gå.

Er også et navn som heller ikke hadde vært meg imot, mener også at det er bra for en engelsk klubb å ha en manager fra øyriket selv om han ikke akkurat er engelsk.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #41 på: 19. Sep. 2005, 11:04 »
Sitat fra: "chickenman"
Er også et navn som heller ikke hadde vært meg imot, mener også at det er bra for en engelsk klubb å ha en manager fra øyriket selv om han ikke akkurat er engelsk.

Ja, for managere som Mourinho, Wenger og Benitez er for dårlige.
Toon, Toon,
Black and white army

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 19. Sep. 2005, 11:16 »

NETTOP !!!

Neia, men utenlandske managere har en tendens til å anskaffe enda flere spillere fra utenfor øyene i lagene sine, derfor syns jeg det er positivt med managere fra storbritania! All I'm saying.

Noreng

• Gjest
« Svar #43 på: 19. Sep. 2005, 14:13 »

NETTOP !!!

Neia, men utenlandske managere har en tendens til å anskaffe enda flere spillere fra utenfor øyene i lagene sine, derfor syns jeg det er positivt med managere fra storbritania! All I'm saying.

jeg driter i landet, bare manageren duger! det er vel alle enig i?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 19. Sep. 2005, 14:42 »
Sitat fra: "Noreng"

jeg driter i landet, bare manageren duger! det er vel alle enig i?

Nei