20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 186805 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #735 på: 30. Jan. 2014, 23:33 »
Sommerens vindu var dårlig, men dette her tar kaka. Carroll vinduet var gale, og selv om dagens nufc lag er bedre enn da (poengmessig), så irriterer dette enda mer da vi har hatt mer tid, men viljen er dessverre ikke tilstede under denne ledelsen.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 30. Jan. 2014, 23:33 »
Finnes ingen logikk i å gå fra Grenier til Noble. Blir som å bytte ut fredagstaco med fiskepinner.

Hahahaha :D
Same old Shearer, always scoring!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #737 på: 31. Jan. 2014, 00:03 »
Pete O'Rourke @SkySportsPeteO 17 min

Newcastle are eyeing a move for West Ham midfielder Mark Noble #whufc #nufc

Tar gjerne imot Mark Noble, god spiller han, men trenger også en mer offensiv spiller inn, gjerne en ving.

Er veldig skuffet over Ashley og co skal "safe" på hvert eneste spillerkjøp sånn at det ender med lån eller ikke noen spiller i det hele tatt. Helt greit at klubben ikke kan spy ut penger i samme skala som russer- og araberklubbene, men det må da være nok av penger tilgjengelig og det bør jo også være plass til nye og gode spillere på lønningslista etter hva klubben har rensket ut de siste årene.

Vi trenger forsterkninger omtrent på alle offensive plasser etter min mening. Nå som Cabaye er gått trenger vi en offensiv midtbanespiller, jeg har ment veldig lenge at vi trenger bedre vinger enn vi har idag, og på spissplassen var vi manko før Ba ble solgt, og han er jo egentlig ikke erstattet skikkelig enda.
Når sesongen er over kan vi risikere å stå med Cisse som den eneste spissen med kontrakt i klubben, og det er jo så syltynt som det er mulig å få det.

Pardew er som vanlig offensiv i media når det kommer til forsterkninger av spillerstallen. Hva han blir lovet av Ashley, JK og Carr er ikke godt å si, er nok en fryktelig utakknemlig jobb han har sammenlignet med andre managere. Hvilke andre klubber i Englands 4-5 øverste divisjoner ville ansatt JK til å hente spillere? Det kan ikke være mange!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #739 på: 31. Jan. 2014, 08:28 »

Dette er en "JoKe" rett og slett...

Dette er rett og slett skammelig, et hån over alle supporterne som holder ut med Mike.....

Har ikke ord lengre!

Poenget er at vi går fra å jakte en ung, lovende spiller som har tiltrukket seg oppmerksomheten fra flere toppklubber til å gå etter Noble.... Er ikke noe i mellom liksom?

EDIT: Fjernet noe pga språkbruk.
« Siste redigering: 01. Feb. 2014, 12:27 av MLerbakk »

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #740 på: 31. Jan. 2014, 08:37 »
Noble ja....  :-[ 

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #741 på: 31. Jan. 2014, 09:24 »

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHA

FOR EN FORBANNA FITTEKLUBB VI ER!

Dette er rett og slett skammelig, et hån over alle supporterne som holder ut med Mike.....

Har ikke ord lengre!

Fikk med meg den yngste broren min til å holde med Newcastle. Sliter tungt med det på dager som denne. Ingen som vil broren sin så vondt....

Men den dagen vi vinner noe.....som jeg gleder meg til den dagen. Innser at det er lenge til, men om ikke annet har jeg noe å glede meg til som pensjonist.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #742 på: 31. Jan. 2014, 09:27 »

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHA

FOR EN FORBANNA FITTEKLUBB VI ER!

Har ikke ord lengre!

Fikk med meg den yngste broren min til å holde med Newcastle. Sliter tungt med det på dager som denne. Ingen som vil broren sin så vondt....

Men den dagen vi vinner noe.....som jeg gleder meg til den dagen. Innser at det er lenge til, men om ikke annet har jeg noe å glede meg til som pensjonist.

Trenger ikke vinne noe som helst, jeg vil bare vi skal ha en eier som ikke gir totalt faen i oss...

En som faktisk viser litt interesse for det han holder på med....

Kan faktisk ikke tenke meg en verre periode i løpet av de siste 25 årene i Newcastle sin historie.

Ja til og med nedrykket og alt er bedre enn det jeg føler mot Ashley og JoKe for tiden!

Dette er kanskje den beste troppen vi har hatt på ei god stund, men med de 3 mennene som sitter i ledelsen nå, så forsvinner rett og slett gleden med den helt!
« Siste redigering: 31. Jan. 2014, 09:54 av snkz »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 31. Jan. 2014, 09:27 »
"We are delighted to have brought Loic Remy Luuk de Jong to the club in this window and we believe he will form an exciting and effective partnership with Papiss Cisse Loic Remy.

Joe has worked hard on numerous targets, particularly an additional offensive player. However some of the options that were available within our financial means were not as good as the players we already had and there is no point bringing in new players unless they can improve us and take us forward."

Dette kommer vi til å høre fra Newcastle i morgen tidlig

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #744 på: 31. Jan. 2014, 10:45 »
Marveaux til Nantes?

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-could-face-more-6651196

Potensielt 3 høytlønnede spillere ut i januar, de Jong inn på lån, £20m rett i banken. Job well done, eller hva Joe Kinnear?
« Siste redigering: 31. Jan. 2014, 10:50 av wiigen »
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #745 på: 31. Jan. 2014, 10:59 »
Synes det er greit å selge Marveaux når han uansett ikke blir satset på og hever £40.000 (?) i uka. Det beste ville helt klart vært om vi faktisk begynte å bruke han men det skjer jo ikke.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #746 på: 31. Jan. 2014, 11:08 »
Jeg tipper at det ikke jobbes med noen spillere i det hele tatt nå. Vi må nok belage oss på flere løgner fra dette styret i framtiden. Er jo faktisk litt kvalmt hvordan Pardew opptrer helt uten ryggrad, han forer jo oss også med løgner.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 31. Jan. 2014, 11:14 »
Et annet problem er jo uttalelsene til Grenier. Høres ikke helt keen ut egentlig. Husk at det ikke bare er nok å få gjennom et bud, Grenier skal jo faktisk godta kontrakten vi tilbyr også. Når det er sagt håper jeg virkelig prisen på 11 mill stemmer og at vi faktisk gidder å strekke oss til det. Sånn typisk Ashley å stoppe på 9,5 eller 10 mill uten å få akseptert. *grøss*

Grenier seier vel berre akkurat det rette i denne samanhengi.

Grenier seier vel berre akkurat det rette i denne samanhengi.

De pleier å si at de spiller for den klubben de spiller for nå, og at fokuset vil være der så får vi se hva som skjer. Her sier jo Grenier rett ut at han nesten helt sikkert kan si at han spiller i Lyon videre.

Får jeg lov å skrive told you so? :angel:

Skjønnar ikkje heilt kvifor :) Men for all del. Eg har aldri trudd at kjøpet ville skje, men hadde me bydd for eksempel 1 milliard so hadde Lyon takka ja og Grenier hadde holdt drakta opp og sagt "A dream come true!"

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #748 på: 31. Jan. 2014, 11:17 »
Dette skjer jo i kvart transfervindauga! Tykkjer synd i Pardew samtidig so eg føler han er patetisk som finne seg i alt dette. Heilt utruleg.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #749 på: 31. Jan. 2014, 11:32 »
Dette skjer jo i kvart transfervindauga! Tykkjer synd i Pardew samtidig so eg føler han er patetisk som finne seg i alt dette. Heilt utruleg.

Synes ikke synd på han i det hele tatt.

En manager med litt selvrespekt hadde tatt med seg hatten å stukket for lenge siden.

Mannen er inneforstått med alt som skjer og er "med" på det.