20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 188637 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #586 på: 28. Jan. 2014, 12:41 »
@MsiDouglas: @Neilfarrington Was told they'd take about £17m in summer - so £2m Jan premium? Welcome to NUFC negotiations under Kinnear

Jeg håper dette er tull, eller så er det det mest forbanna tullet jeg har hørt noensinne!!!

:sint: :sint: :sint: :sint: :sint: :sint:

Vil tru Cabaye har sagt han vil vekk no og. So ro litt ned :) Avslått bod no, Cabaye streika og mindre pengar til sommaren, hadde det vore betre?

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #587 på: 28. Jan. 2014, 12:43 »
Jeg er bare glad han gikk til en annen liga. Verste som finnes er når en av Yndlingsspillerne mine spiller mot Newcastle. Det river i hjertet hver gang det skjer...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 28. Jan. 2014, 12:45 »
Siden JoKe har kommet inn så har vi nå mistet 4 spillere:
Cabaye, Simpson, Gutierrez (lån) og Harper.
Vi har fått inn 1 spiller:
Remy (lån)
Ja JoKe, var det ikke du som sa vi skulle dømme deg for dine signeringer og ikke tidligere handlinger?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #589 på: 28. Jan. 2014, 12:46 »
@MsiDouglas: @Neilfarrington Was told they'd take about £17m in summer - so £2m Jan premium? Welcome to NUFC negotiations under Kinnear

Jeg håper dette er tull, eller så er det det mest forbanna tullet jeg har hørt noensinne!!!

Vil tru Cabaye har sagt han vil vekk no og. So ro litt ned :) Avslått bod no, Cabaye streika og mindre pengar til sommaren, hadde det vore betre?

Hvorfor skulle vi få mindre til sommeren, han har jo kontrakt ut 2016? Og hvor mange ganger har det faktisk skjedd at en toppspiller har kjøpt seg ut av kontrakten sin? :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #590 på: 28. Jan. 2014, 12:51 »
Kinnear er ein klovn. For å oppsummera kort. :)

De Jong har me vore villige til å kjøpa tidlegare. Derfor stolar eg på at me har kontroll akkurat på den spelaren og overgangen.  :ler:
Nei, men ser ein på spelara med har henta dei siste åra so har me vore ganske flinke.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 28. Jan. 2014, 12:54 »
Er da ikke noe nytt at vi selger uten å ha en erstatter så og si klar. Folk kan da ikke fortsatt bli overrasket over dette? :)
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #592 på: 28. Jan. 2014, 12:55 »
Er da ikke noe nytt at vi selger uten å ha en erstatter så og si klar. Folk kan da ikke fortsatt bli overrasket over dette? :)

Det er greit, men når Pardew går ut å sier dette:

"Pardew 'We Can't Lose A Player Of Cabaye's Quality And Not Replace Him This Month"

Da blir jeg litt sur :)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #593 på: 28. Jan. 2014, 12:57 »
Hehe, lov å bli sur!
Same old Shearer, always scoring!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 28. Jan. 2014, 13:24 »

Hvorfor skulle vi få mindre til sommeren, han har jo kontrakt ut 2016? Og hvor mange ganger har det faktisk skjedd at en toppspiller har kjøpt seg ut av kontrakten sin? :)
For han signerte en 5.5 års kontrkt og da kan spilleren selv kjøpe seg ut etter 3 år. og da mener jeg å ha lest at han kunne kjøpe seg ut for 6 mill pund. altså rundt 14 mill pund mindre+en cabaye i 3års trass. selg selg selg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #595 på: 28. Jan. 2014, 13:41 »
Jonas Gutierrez ble henta til oss på den måten. Vi måtte vel til slutt betale rundt 5 millioner pund.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 28. Jan. 2014, 13:41 »

For han signerte en 5.5 års kontrkt og da kan spilleren selv kjøpe seg ut etter 3 år. og da mener jeg å ha lest at han kunne kjøpe seg ut for 6 mill pund. altså rundt 14 mill pund mindre+en cabaye i 3års trass. selg selg selg

Jeg spør igjen, når har du noensinne sett en toppspiller gjøre dette?

Jeg kommer ikke på noen :S

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #597 på: 28. Jan. 2014, 13:45 »
Jonas Gutierrez ble henta til oss på den måten. Vi måtte vel til slutt betale rundt 5 millioner pund.

Et eksempel er Jonas, som Kristoffer nevner.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 28. Jan. 2014, 13:51 »

Et eksempel er Jonas, som Kristoffer nevner.

"Toppspillere" :)

Jeg vet om Jonas, men finnes det noen andre?

Jeg bare lurer, finner ingen :\
« Siste redigering: 28. Jan. 2014, 13:55 av snkz »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #599 på: 28. Jan. 2014, 13:56 »

Det er greit, men når Pardew går ut å sier dette:

"Pardew 'We Can't Lose A Player Of Cabaye's Quality And Not Replace Him This Month"

Da blir jeg litt sur :)

Greit nok, men Pardew sier bare det enhver supporter tenker. Og det er ikke Pardew som bestemmer at Cabaye skulle selges nå, og det er ikke han som bestemmer om vi skal hente en erstatter nå, eller til sommeren. Han bestemmer kun hvem vi skal hente, men ikke når.

Pardew kan si hva pokker han vil. Det er Kinnear som bestemmer. Ikke bli sur på Pardew for noe som ikke er hans feil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon