20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 187679 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #390 på: 19. Jan. 2014, 20:03 »
Tja, spørs helt hvordan han er tiltenkt. Som pluss i margen er det helt konge. På bekostning av Cabs/Benny. Nææææ.....
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 19. Jan. 2014, 20:58 »
Cabaye til PSG for ?26m i følge fransk C+, men kun om vi henter Cabella.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 19. Jan. 2014, 21:08 »

Er ikke det en ganske seriøs kilde? Var ikke de først ute med at NUFC hadde kjøpt Cabaye?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 19. Jan. 2014, 21:15 »

Fåkk altså, når jeg for første gang i mitt liv tar inn en newcastlespiller på fantasy....

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 19. Jan. 2014, 21:24 »
Når prisen på Cabella ryktes å være over 10m£ så lå det vel litt i kortene at dette var Cabaye pengene. Cabella inn for 12m£, Cabaye ut for 22m£. Ti pluss i banken, og mer penger på konto.

Ikke uventet dette, men er likevel surt å miste så gode spillere som det Cabaye er. Har på to og en halv sesong spillt seg inn i elitesjiktet hva angår midtbanespillere i pl.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 19. Jan. 2014, 21:35 »
Vil i tilfelle bli den tredje av fire sesonger hvor vi har solgt vår beste spiller, herlig :D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 19. Jan. 2014, 21:41 »
Jeg visste det var for godt til å være sant. Om Cabaye stikker er det selvfølgelig helt topp om han går til et annet land, så det er i det minste en liten trøst.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 19. Jan. 2014, 22:00 »
Greit å slippe se han herje i ManU eller noe slikt, ja.
Men hjertet mitt gråter når Cabaye drar.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #398 på: 19. Jan. 2014, 22:05 »

Neii skal alt rakne nå da? Remy neste til sommern?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #399 på: 19. Jan. 2014, 22:11 »
Vil i tilfelle bli den tredje av fire sesonger hvor vi har solgt vår beste spiller, herlig :D

Bare å innse at det er sånn denne klubben drives. Det er jo bevist over år. Så dette er ikke noe bombe.
Synd, men det er sånn klubben stabiliserer seg og det er sånn det kommer penger lommen på Ashley.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #400 på: 19. Jan. 2014, 23:11 »
Ifoelge en eller annen ekspert paa fransk fotball i BT Sport har Cabella avtalt med Montpellier aa uansett fullfoere sesongen der, foer han forsvinner til sommeren. Men han kommer likevel til aa signere for en ny klubb naa i januar, mest sannsynlig oss ifoelge samme mann.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #401 på: 19. Jan. 2014, 23:12 »
Litt usikker på hva jeg føler om dette, om summen stemmer så er det fryktelig mye penger - men Cabaye er en spiller det blir nesten umulig å erstatte. Han har fem gode år til som fotballspiller, og blir en klubblegende om han avslutter karrieren hos oss.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #402 på: 20. Jan. 2014, 00:29 »
Vi må jo bare innse at vi er Englands 7.-8. beste klubb for tiden, og vi kan ikke holde på spillerne våre når klubber som har ambisjoner om å vinne CL melder sin interesse! Uavhengig av politikk. Skulle gjerne hatt flere gode spillere, men vi må innse at vi sannsynligvis er en mellomlanding for spillere som Cabaye, Krul og lignende. Selger vi Cabaye, og kjøper Cabella (som virker veldig god), skal jeg ikke bli altfor forbanna! Jeg gråter noen bitre tårer om han forsvinner, for det er vår absolutt beste spiller, og vært av de bedre midtbanespillerne i PL i år!
Men vi må dessverre "finne vår plass", og jeg er redd slikt som dette er vår skjebne! Uansett hvor synd og tragisk det er!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 20. Jan. 2014, 07:17 »
Kan ikke skylde på styret denne gangen. Har virket som Cabaye har ønsket seg vekk noen vinduer nå og klubben har gjort alt for å beholde. En gang måtte han jo dra, kan ikke tvinge han til å bli for alltid. Ellers synes jeg Cabaye har vist seg å være profesjonell. Ingen streiking, har gått med på å bli litt til, og har fortsatt å gi 150% og prestert på øverste hylle.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 20. Jan. 2014, 07:34 »
Ingen streiking? Han lærte vel at det ikke funker så bra som han skulle ønske i sommer, da. :ler:
Nei.