20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 187929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #195 på: 22. Des. 2013, 13:47 »
Når vi gjør det såpass bra, og Cabaye er fast og herjer, så tror eg han blir til sommeren. Med brasil i bakhode ser eg for meg at han ser på det som tryggest å bli. Passer og oss langt bedre å selge han i sommer, enn nå

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 23. Des. 2013, 09:41 »
Om cabaye blir solgt vil jeg ha Lallana inn som erstatter. det er en spiller som er veldig undervurdert. Få inn lallana og en stor bauta av en spiss så tror jeg vi kan presse for topp 4!

---------------------krul-------------------------
debby--willy/mbiwa--colo/saylor--santon/haidara
--------------------------------------------------
----------tiote-----------Anita/sissoko----------
---------------------------------------------------
barfa/sissoko---------Lallana--------goffy/remy
---------------------------------------------------
---------------------remyNY spiss----------------

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 23. Des. 2013, 11:08 »
Lykke til med å hente Lallana. 20mp+ LETT.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 23. Des. 2013, 12:02 »
Om cabaye blir solgt vil jeg ha Lallana inn som erstatter. det er en spiller som er veldig undervurdert. Få inn lallana og en stor bauta av en spiss så tror jeg vi kan presse for topp 4!
Hvordan er han undervurdert? Det store gjennombruddet kom relativt seint, men han har nå fått landskamper for England og blir høyt ansett av de fleste.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 23. Des. 2013, 12:16 »
Om Cabaye blir solgt tror jeg vi har erstatteren klar, og han er i klubben allerede. Den jeg tenker på er Vurnon Anita. Jeg synes han bare blir bedre og bedre for hver kamp. Et annet alternativ er også i klubben i Sissoko, men han er en helt annen spillertype enn de 2 andre. Men selvfølgelig, blir Cabaye solgt må det inn en ny spiller.

Det Pardew og co først må hente er ihvertfall 1 spiss, gjerne 2 om det er mulighet for det. Deretter må de hente 1 ving. Det er det manko på i klubben. Gjerne en spiller som Aiden McGeady.

Spillere som kan finne seg en annen klubb allerede i januar er Obertan, Cisse og Marveaux. De er rett og slett ikke gode nok. Mange vil nok slenge på navnet til Jonas også, men han gir ihvertfall 100% hver gang. Det gjør ikke de tre første der. Så jeg synes vi kan starte med de og så får vi se til sommeren igjen og ta en ny opptelling da.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #200 på: 23. Des. 2013, 12:36 »
« Siste redigering: 23. Des. 2013, 12:38 av Nico »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 23. Des. 2013, 17:00 »
Synes ikke Anita bør sees på som erstatter for Cabaye. Cabaye har langt flere strenger å spille på

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 23. Des. 2013, 18:29 »
Når vi gjør det såpass bra, og Cabaye er fast og herjer, så tror eg han blir til sommeren. Med brasil i bakhode ser eg for meg at han ser på det som tryggest å bli. Passer og oss langt bedre å selge han i sommer, enn nå

Dette! Må ha noen idiotiske rådgivere om han forlater oss nå. Bare å se på en spiller som Nasri så skjønner han at det er tryggest å bli nå i januar.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 23. Des. 2013, 23:23 »
Hvis Anita er erstatteren til Cabaye så blir jeg fryktelig skuffa. Ikke fordi Anita er en dårlig spiller, men fordi han ikke er i nærheten av Cabaye når det gjelder blikk og påvirkning av resten av laget. Anita er en glimrende ballspiller, men han er ikke spilleren som slår gjennombruddspasningene ingen andre ser og han er heller ikke spilleren som banker ballen i mål fra 20-25m. Selges Cabaye må vi ha inn en ny dirigent på midten.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 23. Des. 2013, 23:59 »
Helt enig med "alle" her. Om/når Cabaye blir solgt, fordi det blir han om han fortsetter formen pdd. For det første så er ikke Anita i samme klasse når det gjelder å utføre de kvalitetene Cabaye gjør (assist, mål, frispark). Anita skal være en motor på midten og fordele ballene videre. Uten Cabaye mister vi hele den offensive kreativiteten. En playmaker på midten er helt nødvendig for å få maks ut av dette laget. For det andre så vil vi få inn såpass mye penger at det vil være helt på trynet å ikke hente en solid erstatter selv til Ashley standarer å være.
Hvem kunne vert en god erstatter for Cabaye?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 24. Des. 2013, 00:06 »
Vi kan ikke erstatte Cabaye med en enkeltspiller. Investerer vi klokt, har vi to tre klassespillere offensivt. Vi trenger hvertfall målpoeng fra midtbanen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 24. Des. 2013, 00:40 »
Etter min mening er det akkurat det vi bør gjøre. Bruke en stor del av pengene bare på erstatteren til Cabaye. Hva skal vi med tre spillere som ca holder samme nivå? Vi trenger en som går rett inn på laget.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #207 på: 24. Des. 2013, 01:18 »

Har ingen frykt for å miste Cabaye i løpet av januar. Tror Cabaye selv ikke vil risikere å muligens ikke få spille fast hvis han drar til en større klubb, mtp at det er VM neste sommer. Etter sitt gode spill hos Newcastle har han mer eller mindre vært fast inventar på Frankrikes lag. Vi får håpe på et godt VM av Frankrike og at Cabaye spiller slik at prises kan presses oppover.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 25. Des. 2013, 00:44 »

Har ingen frykt for å miste Cabaye i løpet av januar. Tror Cabaye selv ikke vil risikere å muligens ikke få spille fast hvis han drar til en større klubb, mtp at det er VM neste sommer. Etter sitt gode spill hos Newcastle har han mer eller mindre vært fast inventar på Frankrikes lag. Vi får håpe på et godt VM av Frankrike og at Cabaye spiller slik at prises kan presses oppover.

Jepp,  så og si ordrett det eg skreiv i samme tråd her om dagen :)

oyosla

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #209 på: 27. Des. 2013, 17:28 »
Trur det å erstatte Cabaye er umuleg. Vi får berre håpe han blir til sommaren. Det vi trenger er ein ny spiss.  City har jo mange gode angripere med lite speltid. Kanskje vi kunne funne noke der.
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.