20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle 14/9 kl 16.00  (Lest 33743 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle 14/9 kl 16.00
« Svar #150 på: 14. Sep. 2013, 17:56 »
Ahh faen så deilig det er å vinne kamper igjen. Småpirk her og der, men en bra gjennomført bortekamp. Mange som fortjener skryt idag!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 14. Sep. 2013, 17:56 »
Glimrande innhopp av Gouffran! Og han erstatta ein god Remy. Sterkt lag og bra benk :thumbu:

Ben Arfa er fantastisk i dag.

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #152 på: 14. Sep. 2013, 17:57 »
Ååååå så deilig. Syns tiote gjor det meget bra. Brukte tid med ballen og mistet den vel ikke en gang. Ellers var sissoko enorm idag og Benny har jeg ikke ord nok i mitt vokabular til å beskrive. Nå trenger vi bare få cisse igang og holde laget skadefritt. Syns Forsvaret spiller nok en bra kamp og meget synd at krul ødelegger smultringen

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #153 på: 14. Sep. 2013, 17:59 »
Legger spesielt merke til selvtilliten siste 10-15 minutt. Vi evner å holde ballen i laget og spille ball langs bakken på ledelse. Ikke bare panikk og frykt å spore. Lenge siden gutta har fremstått slik. Mbiwa fremstår mer og mer som et klassekjøp. Han har bare spilt en halv sesong i PL. Herlig at han har en så bra mentor ved sin side også.

Nå må bare Cisse få opp selvtilliten han også. Håper dette er en tendens på noe som formes, ikke et unntak! Vel gjennomført bortekamp.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 14. Sep. 2013, 17:59 »
Herlig gjennomført kamp!! Dabber litt i perioder, men det er bare som forventet borte mot et formlag som Villa. Målet deres kommer jo også på en tabbe som Krul sjelden gjør så ikke så mye å utsette på i kveld. Fantastisk av Mbiwa også  :thumbu:

Er Ben Arfa Messias kommet igjen? må lure
« Siste redigering: 14. Sep. 2013, 18:01 av Andymag »

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #155 på: 14. Sep. 2013, 17:59 »
Mbwia er også helt konge om dagen! Taylor er langt unna en plass på dette laget.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 14. Sep. 2013, 18:00 »
Gratulerer gutta! Enig med dere andre om kven våre beste var. Digg å sjå av vi klarer å holde på ballen mot slutten og ikkje får panikk slik som tidligere:) Deilig følelse og noko av det bedre eg har sett av laget på lenge. Synd vi ikkje får straffa, da kunne kanskje Cisse fått eit mål og den sjølvtilliten han trenger.

Ben Arfa er jo berre helt ubeskrivelig god.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 14. Sep. 2013, 18:03 »
et formlag som Villa.

Tredje strake tap i serien i dag!  :)

(Men skjønner forsåvidt at du tenker prestasjonen bak)

-
Enig med all skryten av gutta i dag. Flott disponert av Pardew, alle innbytarane gjer akkurat det dei skal. Ben Arfa MOM, men Sissoko, Debuchy (som gjer sin klart beste kamp sidan han kom) og MYM er like bak. Ingen utespelarar som ikkje får godkjent eller bedre i dag.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 14. Sep. 2013, 18:04 »
Nå må bare Cisse få opp selvtilliten han også. Håper dette er en tendens på noe som formes, ikke et unntak! Vel gjennomført bortekamp.

Helt klart, men jeg synes jeg ser klare forberinger i dag. Flere innlegg fra kantene, og plutselig ser han langt bedre ut. Ikke en stor kamp av han, men langt, langt bedre.

Burde kanskje droppes til fordel for Gouffran neste helg, og heller få 20-30 minutter mot slutten av kampen, mot et slitent forsvar.
« Siste redigering: 14. Sep. 2013, 18:34 av boris. »
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 14. Sep. 2013, 18:26 »
Newcastle manager Alan Pardew: "We carried a lot of offensive threat. We haven't had enough threat, but we've got it now. Hatem Ben Arfa got a lot of headlines last time he scored against Fulham but I thought he did just OK then. Today he was unplayable. Hatem was on fire today.

"He has the ability to hold on to the ball and give us a rest, then burst past one or two players. If he can get consistency not only will he be a threat for us, but a threat for France at the World Cup."
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 14. Sep. 2013, 18:41 »
Måtte nøye meg med å ha kampen på i bakgrunn på jobb i dag - men kjekke mål, og fikk jo et klart inntrykk av at Ben Arfa var god - og at vi generelt var meget gode i førsteomgang.
Å vinne borte i PL er kjekt uansett, og noe vi ikke har vært veldig godt vant med det siste året. Villa har prestasjonsmessig vært solide i år, jeg hadde isolert sett vært fornøyd med 1 poeng på forhånd.

Samtidig vil jeg være påpasselig med å gi skryt til Pardew for å starta med en offensiv og spillende startoppstilling her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 14. Sep. 2013, 18:43 »
Om 1 uke ligger vi på topp4 ;)

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #162 på: 14. Sep. 2013, 19:26 »
Paul Lambert. Den engelske språks Danmark.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #163 på: 14. Sep. 2013, 22:35 »
Fikk ikke sett match i dag. Noen som kan komme med en kjapp spillerbørs? Ben Arfa var frisk skjønte jeg. Remy god? Papiss?

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #164 på: 14. Sep. 2013, 22:53 »
Mitt forslag til børs:

Krul: 5-

Debuchy: 8+
Coloccini: 7+
Yanga-Mbiwa: 8
Santon: 7+

Anita: 7+
Sissoko: 8+
Cabaye: 6

Remy: 7+
Cissé: 6
Ben Arfa: 9

-
Gouffran: 8
Tioté: 7+
Sa. Ameobi: For lite speletid til å vurdere, men bra innhopp like fullt.