20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle 14/9 kl 16.00  (Lest 33738 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle 14/9 kl 16.00
« Svar #15 på: 13. Sep. 2013, 17:13 »
Livesport247 fungerer veldig bra for meg! Anbefales!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 13. Sep. 2013, 18:32 »
Jeg hadde livesport for et par år siden og da var det rompekvalitet. Lagga en del, men det verste var om du slo på fullscreen, så så du ikke forskjell på ruel fox og colin hendry.
Same old Shearer, always scoring!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #17 på: 13. Sep. 2013, 21:24 »
Jeg hadde livesport for et par år siden og da var det rompekvalitet. Lagga en del, men det verste var om du slo på fullscreen, så så du ikke forskjell på ruel fox og colin hendry.

Nå er det 12 år siden de spillerne var aktive så tror utviklingen har blitt noe bedre  ::p

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 13. Sep. 2013, 21:29 »

Brukte det forrige kamp. Er ikkje nøgd med fullskjermsvkaliteten. Såg forskjell på spelarane men det beste er jo lite vindauga. Elles bra...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 13. Sep. 2013, 21:31 »
Er so lei alt som kjem ut av kjeften på Pardew for tida. Det eg håpar på i morgon er at han og laget viser det på bana og ikkje kunn har det i kjeften.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 13. Sep. 2013, 22:44 »
Har til per dags dato ikkje meint at Pardew bør gå. Meiner det er mange ting i klubben som må ordnast før eit trenarbytte, MEN om Tiote startar i morga er det GAME OVER Pards. Då mistar han min tillit. Å det verste er at eg tar sorga på forskudd, for eg kan ikkje sjå korleis Pards klare å benke han. Anita, Cabaye og Sissoko bør starte i ein 433 og om det er kun 2 sentralt bør det vere Anita og Cabaye

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 14. Sep. 2013, 00:23 »
Jeg ser Andymags argumenter for å bruke Tiote i en tøff bortekamp da. Men jeg vil ha mye større problemer med at Ameobi er i startelleveren.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 14. Sep. 2013, 01:53 »
Hadde ikke vært meg helt imot å se Tiote fra start.

Tiote som mister ball og ikke kan slå en enkel pasning i stedet for å løpe framover blir virkelig krem for en spiller som Benteke på topp.
Han må jo få beskjed fra benk om å gjøre det enkelt og spille på tvers eller til Cabaye. For hvis han minimerer det offensive og går tilbake til rollen han er best i vil det i tillegg få mer ut av Cabaye enn man vil få ut av han ved siden av Anita når det gjelder offensiv frihet. Så kan man sett innpå Anita om vi har tatt kontroll på midt, styrer kampen, og trenger mer fart i kula (med andre ord, anita foran Tiote i de fleste hjemmekamper, men ikke nødvendigvis i alle bortekamper mot kjappe og løpssterke lag).

Liker ikke at Pardew stadig går ut og snakker om at motstanderen er en "hard nut to crack". Dette sier han før nesten hver kamp og jeg får inntrykk av at han overkompliserer aaaaltfor mye. Blir litt som med Drillo som snakker opp land som Island og Kypros til verdensmakter dagene før kamp og så kommer ut i en 4-5-1 på hjemme.

Pardew bør ikke tenke så altfor taktisk hele tiden. Greit at han gjør det med tanke på defensive arbeidet på bortebane, men offensivt så trenger man ikke lange kikketiden på laget før man bør skjønne hva som skal til og det er rett og slett: få ballen i beina på spillere som Ben Arfa, Marveux og Cabaye og bygg rundt disse. Når virker det som om Pardew ikke helt tenker på hvile spillertyper vi har i laget når han planøegger offensiv taktikk, for spillere som Jonas, Tiote og stopperne er altfor ofte og altfor lenge involvert. Jeg spør meg igjen om ikke spillergruppa har vokst ifra Pardew og om han ikke klarer å bruke spillere som Marveux og Cabaye like bra som han ville brukt Barton og Nolan. Nå må han gå tilbake til det vi gjorde i 11/12 Pardew for da var det bra! Klare angreps- og forsvarssoner i laget og mye ball for Cabaye.

Beklager litt rotete innlegg (iphone og sen kveld får ta skylden for det), men håper folk forstår poenget mitt.

Lykke til i morgen! Remy og Cisse sikrer 3p med et samarbeid som letter savnet av de to legendene som beæret Harper forleden dag :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 14. Sep. 2013, 11:58 »
Villa har vel sluppe inn mål i siste 25 kampane i PL. Då helde dei nullen i dag skal du sjå! :pardy: :shola:

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #24 på: 14. Sep. 2013, 14:03 »
Daniel; helt enig med laget ditt.

Villa har vel sluppe inn mål i siste 25 kampane i PL. Då helde dei nullen i dag skal du sjå! :pardy: :shola:

Ingenting hadde vært mer typisk, nei. Må innrømme at jeg faktisk har et naivt håp om poeng i dag.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 14. Sep. 2013, 14:49 »
Tror du traff riktig der! mulig taylor starter, selv om han ikke burde

Er det ikke TV kamp denne gangen heller?? dette nye opplegget går jo bare utover de mindre klubben, forbanna dritt!!!!!!!!!!!!!  :sint:

Er ikke Tayls fortsatt ute med karantene da?

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 14. Sep. 2013, 14:51 »
Mener Tayls sonet sin siste kamp mot Fulham.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 14. Sep. 2013, 15:02 »
@NUFCOfficial: #NUFC (4-3-3); Krul; Debuchy, Coloccini (c), Yanga-Mbiwa, Santon; Anita, Sissoko, Cabaye; Remy, Cisse, Ben Arfa.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 14. Sep. 2013, 15:03 »
Beste laget vi kan stille, så ingenting å klage på startoppstillingen idag.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 14. Sep. 2013, 15:03 »
er shola skadet? ikke det at eg savner han på benken...