20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600  (Lest 37578 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #15 på: 31. Aug. 2013, 10:56 »
Denne sendes ikke engang på Sumo?

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #16 på: 31. Aug. 2013, 11:00 »

jo,, men i reprise 18:00  :grine:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 31. Aug. 2013, 11:00 »
Du postet jo strengt tatt laget i Fulham-kamptråden uten å skrive noe som helst om hvis og hva...Og hva hjelper det at Santon er vår beste venstreback? Dummett spiller ikke høyreback av den grunn.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 31. Aug. 2013, 11:04 »
Hvordan er egentlig kvaliteten på LiveSport247 nå? Den var ikke allverdens sist jeg brukte den siden.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #20 på: 31. Aug. 2013, 11:05 »
Du postet jo strengt tatt laget i Fulham-kamptråden uten å skrive noe som helst om hvis og hva...Og hva hjelper det at Santon er vår beste venstreback? Dummett spiller ikke høyreback av den grunn.

Jeg mener han vil gjøre en bedre jobb en Debuchy på høyre.. etter det jeg har sett av begge to...
Kan man spille høyreback kan man spille venstre,, litt svaket med "Feil fot" men noen spillere løser dette svært god,,, eller hva med santon på høyre og dummett venstre..  :D

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 31. Aug. 2013, 11:11 »
Hvordan er egentlig kvaliteten på LiveSport247 nå? Den var ikke allverdens sist jeg brukte den siden.

Jeg syns kvaliteten er bra. Kan fint se kamper i fullskjerm. Samtidig så har streamen vært stabil de gangene jeg har brukt livesport247. Koster penger, men jeg mener det er verdt det.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 31. Aug. 2013, 11:20 »
Kampen kan streames gratis enten her : http://www.coolsport.tv/schedule.html eller her : http://www.viponlinesports.eu/sports/football.html

Lykke til alle sammen! Hadde smakt creme FRESH med seier idag!
Same old Shearer, always scoring!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #23 på: 31. Aug. 2013, 11:34 »
Kampen kan streames gratis enten her : http://www.coolsport.tv/schedule.html eller her : http://www.viponlinesports.eu/sports/football.html

Lykke til alle sammen! Hadde smakt creme FRESH med seier idag!

Det har jeg ett anstrengt forrhold til, siden læreren min i 8. klasse fortalte på seksualundervisningen at kvinnens utflod lignet på Creme Fresh. (Hu var en eldre dame på 60+) Det er 14 år siden og jeg grøsser fortsatt bare jeg hører ordet!

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #24 på: 31. Aug. 2013, 11:52 »
Får bare HÅPE at det er mulig å se denne på en ok stream. Har Sumo, men pga de nye reglene kan vi bare glemme å se den der. Håpløst at vi ikke skal få sett alle kampene av laget vårt live! Det er Premier League og året er 2013.. Herre...

Det er denne biten jeg ikke helt skjønner, Du er villig til å betale for å få se en newcastle match på Stream. Men FA tvinger deg til å streame den fra en pirat side ettersom de nekter deg å se den.

Du har da 3 alternativer:
Se den i reprise (uten å se på hovedkampen 16:00 pga av resultat spoiler)
Se den i reprise, samtidlig få spoiler alert og kampen er ødelagt!
Eller gjøre noe ulovelig og få sett matchen LIVE

Hvorfor skal vi i lengden være villig til å betale for dette produktet, når det finnes bedre løsninger gratis?
Det FA gjør er en gavepakke til de som driver de ulovlige streaming tjenestene, de gir de masse nye potensielle kunder. Snakk om å skyte seg selv i foten, eller hode!

Å se den i reprise går jo ikke. Da må jeg sitte i et mørkt rom uten telefon eller internett i to timer før jeg kan se den uten å vite resutaltet :p
Latterlig å betale i dyrt for å ha sumo, uten å få se alle kampene. Så da må vi bare bruke streams, har ikke LITT dårlig samvitighet for det.

Håper vi klarer å være litt mer kreative fremover i dag! Har lyst på måååål!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #25 på: 31. Aug. 2013, 12:15 »
Krul muligens ute!
sunt pueri pueri puerilia tractant

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 31. Aug. 2013, 13:26 »
Shearer snakker på al jazeera nå!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 31. Aug. 2013, 13:50 »
Har bestill Al Jazeera greiene nå for å få sett denne kampen.  Har fått satt opp slik den andre tråden beskriver, men jeg får ikke byttet lydspor på Man City - Hull som går nå.  Er det noen triks for å få byttet til engelsk lydspor?  Litt kjipt å måtte se kampen vår med arabisk kommentator.
Genius by birth. Slacker by choice.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 31. Aug. 2013, 13:56 »
jeg får ikke byttet lydspor på Man City - Hull som går nå.  Er det noen triks for å få byttet til engelsk lydspor?

Ser du på HD6? Her er det i allefall engelsk lydspor.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 31. Aug. 2013, 14:07 »

jo,, men i reprise 18:00  :grine:

Da er det vel umulig å unngå å se resultatet? Jeg tenkte å se den kl. 21.20 på Sport Premium, men har sumo også.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.