20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Morecambe (b) Ligacupens 2. runde 28. aug 20:45  (Lest 38762 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Morecambe (b) Ligacupens 2. runde 28. aug 20:45
« Svar #60 på: 28. Aug. 2013, 21:30 »
Morecambe spelar fotball, kva gjere Newcastle? Måkker ballen framover. Skulle tru det var Morecambe som var PL laget.   :thumbd:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 28. Aug. 2013, 21:30 »
Bare jeg som hørte en fyr rope "He can't even speak english, he's french!" sånn halvveis høyt gjennom tv'en fra tribunen? :ler: Tror den var rettet mot Marveaux!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #62 på: 28. Aug. 2013, 21:34 »
Nå har jeg holdt meg unna å skrive i flere måneder her i fare for å syte & klage trynet av meg, men nå greier jeg ikke mere; HERREGUD.. jeg hadde for en gangs skyld trua på denne start-11, men vi er i sannhet en klubb i total kollaps! Her må vi bygge fra bunn av igjen..."the center cannot hold", som en smarting skrev. Vi rykker ned. Det er så NITRIST å se klubben vår spille om dagen, det er altså så blodfattig. Så formløst. Ingen plan, ingen spirit, ingen glede, inget hjerte, INGENTING! Satan ta deg Fat Mike, og ikke minst, satan ta deg, Pardeux-evneveike-wankface. Jeg gir opp & trenger pause fra klubben litt nå merker jeg. Takk for utblåsinga...
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 28. Aug. 2013, 21:34 »
Sjokkerende dårlig som vanlig. pasningsspillet er krise. Får servert pissfotball hver forbanna fotballkamp.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 28. Aug. 2013, 21:35 »
Wow... Bare wow...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 28. Aug. 2013, 21:35 »
Berre Ameobi og Elliott som får godkjent, resten stryk. Tempoet må opp og vi må slutte å slå dei lange opp på gouffran, da må i det minste ballene havne i bakrommet. Taktikk er fraverende og ting ser håpløse ut. Ein vanlig nufc--kamp med andre ord. Stryk stryk stryk.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 28. Aug. 2013, 21:36 »
Unggutter og fringe players som bør gripe sjansen med begge hendene når de får muligheten - og så får vi denne driten. Fy faen, æ spyr.

Sammy kan holde hodet hevet, Rob E i mål også. Ellers er dette patetisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 28. Aug. 2013, 21:37 »
Elliot, Bigi, Sammy og Gouffran eneste med godkjent. Gosling er ubrukelig...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 28. Aug. 2013, 21:38 »
Tror dette er første kamp på mange mange år som jeg faktisk har glemt. Det sier litt om den dalende interessen for Drillo-fotballen og en klubb som rett og slett ikke kan konkurere med storklubber som Southampton og Norwich :grine:

Ser uansett ikke ut som jeg har gått glipp av en fest av en førsteomgang. Who would have guessed....
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 28. Aug. 2013, 21:39 »
Helgens kamp går heldigvis ikke på TV.
Jeg blir bare sint og lei meg av å se på dette her for tiden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 28. Aug. 2013, 21:40 »
Pardew må egentlig gå. Men så veit vi jo at vi finner ingen brukbare managere som vil jobbe under føkkings JoKe og Cashley. Herrefred så forbanna trist.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #71 på: 28. Aug. 2013, 21:41 »
Berre Ameobi og Elliott som får godkjent, resten stryk. Tempoet må opp og vi må slutte å slå dei lange opp på gouffran, da må i det minste ballene havne i bakrommet. Taktikk er fraverende og ting ser håpløse ut. Ein vanlig nufc--kamp med andre ord. Stryk stryk stryk.

Sleng på dummet og Gosling for to reddninger på strek:)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 28. Aug. 2013, 21:41 »
Det som er ein trist tanke, er at dersom Pardew merkelig nok skulle bli sparka, så er vi ikkje kvitt problemet i det heile tatt. Sitter fortsatt igjen med JFK og Ashley.  Dette er tortur for alle oss som har hjerte i Newcastle.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 28. Aug. 2013, 21:42 »
Ut med Gosling, inn med Shola på topp, og flytt Marve inn sentralt og Gouff på kant. Trenge FOTBALLSPILLERE, ikkje spillere som Gosling i mellomrommet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #74 på: 28. Aug. 2013, 21:43 »
Pardew må egentlig gå. Men så veit vi jo at vi finner ingen brukbare managere som vil jobbe under føkkings JoKe og Cashley. Herrefred så forbanna trist.

Pardew er så langt unna å klare å få oss til å spille fotball igjen, at jeg trur selv JoKe hadde vært bedre...
sunt pueri pueri puerilia tractant