20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Ham 24. august kl 16:00 - TV2 HD1  (Lest 32164 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Ham 24. august kl 16:00 - TV2 HD1
« Svar #30 på: 23. Aug. 2013, 22:46 »
Cabaye da? Nervetrøbbel?

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #31 på: 23. Aug. 2013, 22:52 »
Laget i morra i følge samme person som sist:

Krul; Debuchy, Mbiwa, Colo, Santon; Ben Arfa, Sissoko, Anita, Marveaux; Shola, Cisse.

Jeg er faktisk i ferd med å gi opp. Hvis det skulle stemme at Shola starter i morra så vet jeg ikke engang om jeg orker å se kampen.

Synd med Shola, men kanskje dette blir en av de 1av100 kampene han spiller bra.
Bortsett fra Shola syns jeg det ser ganske greit ut. Gleder meg til å se både Ben Arfa og Marveaux fra start + Anita istedenfor Tiote.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 23. Aug. 2013, 22:55 »
Tipper Cabaye er på matta i morgen. Og jeg tør i alle fall ikke forbanne den eventuelle avgjørelsen med å starte Shola FØR han har gått av banen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 23. Aug. 2013, 22:58 »
Cabaye blir nok ikke å se i morgen. Sky Tyne and Wear blandt annet melder at han ikke er i troppen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 23. Aug. 2013, 23:06 »
Ok. Jævla merkelig å melde seg ut da, når det ikke har kommet flere bud på han.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 23. Aug. 2013, 23:24 »
Ok. Jævla merkelig å melde seg ut da, når det ikke har kommet flere bud på han.
Er jo helt tydelig at vi ønsker å selge han. Pardew har jo prøvd på dette i hele sommer. Nå som budene har begynt å komme er vi nok livredde for at han skal bli skadet. Var jo ikke engang å se på treningsbildene fra tidligere i uka.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #36 på: 23. Aug. 2013, 23:59 »
Tenk på hvor dårlig det står til med oss, når det for noen er greit at Shola starter :lol:

Luppen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #37 på: 24. Aug. 2013, 01:06 »
Glede mæ maxs på der kampen..ligg på sandman signature å e sånn basse brisen..e d nå fleir som e i newcastle så ta kontakt på 91998295
Howay :)

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 24. Aug. 2013, 10:26 »
Ringer sjefen og sier jeg ikke stiller på jobb neste uke. Men lønn vil jeg ha. Cabaye-style.

Fysøren. Den kisen fortjener pryl.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 24. Aug. 2013, 10:47 »
Ringer sjefen og sier jeg ikke stiller på jobb neste uke. Men lønn vil jeg ha. Cabaye-style.

Og hvordan vet du at Cabaye har gjort noe sånt? Link?
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 24. Aug. 2013, 10:50 »

Sa ikke Pardew etter (eller før) City-matchen at det var han som hadde droppet han fra troppen? Vi ønsker jo å selge Cabaye, skjønner ikke folk det?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 24. Aug. 2013, 10:51 »
Vil gjerna ha klarheit i dette, for slik ser eg det: Cabaye må spela kampen i dag, viss ikkje so er han ferdig i klubben?!
Skal han stå øve alle kampar fram til vindauget stenger for so å sjå om han fortsatt er Newcastle-spelar for so å koma rett inn att på laget?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 24. Aug. 2013, 10:54 »
Men problemet, Ingride, er jo at det kan virke som om det er Pardew/Ashley som nekter Cabaye en plass på laget fordi de vil selge.

La oss si at det er det som er saken og Cabaye ikke blir solgt, skal Cabaye da straffes i etterkant fordi Pardew/Ashley ville selge han og nekta han å spille, selv om Cabaye ville spille?
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 24. Aug. 2013, 10:58 »
Men problemet, Ingride, er jo at det kan virke som om det er Pardew/Ashley som nekter Cabaye en plass på laget fordi de vil selge.

La oss si at det er det som er saken og Cabaye ikke blir solgt, skal Cabaye da straffes i etterkant fordi Pardew/Ashley ville selge han og nekta han å spille, selv om Cabaye ville spille?

Er einig i at det ser slik ut, men kan jo vera ein kombinasjon. Og eg skjønnar Cabaye godt, slik sett. Han har sikkert lyst til å løfta eit trofe. Det er visst komplett umogleg i denne klubben. Og nei, då skal ein ikkje straffa Cabaye.
Då er det heilt utruleg viss dei ikkje greier å selgja han for so å bruke han att. Teinke då på Pardew og Co. Dette er ein skikkeleg typisk situasjon for Newcastle. Heilt utruleg. Eg er so ufatteleg negativ til Ashley og Co no at kunn eit trofe får meg til å snu. Som om det skjer... Med det skjønnar sikkert dei fleste kva mine spådommar om dagens kamp er. Pissdårleg spel der me kanskje kan redda uavgjort.
« Siste redigering: 24. Aug. 2013, 11:00 av lgrinde »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 24. Aug. 2013, 11:04 »
Per nå så vet vi jo ingenting, og det er bare spekulasjoner fra supporternes side. Men det kan virke som om det er klubben som surrer. For klubbens del håper jeg det er feil, men jeg har ingen tro på at det er feil.

Og om det er Cabaye som vil bort så skjønner jeg det godt, selv om han går til en klubb som ikke har sjans til å vinne noe. Men bare det å spille på et lag med en OK manager må være fantastisk i forhold til å spille under Pardew.
Nei.