20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester City vs Newcastle United! Mandag 19 august kl. 21.00  (Lest 49019 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Krul, Dummett og Ben Arfa får godkjent. Resten var jævlig dårlige. Pardew, Saylor og Debuchy var dårligst.

Pardew dårligst ? Gikk han utafor zonen sin for ofte, eller sparket han for mye gress ?

CISSE var jo helt fjern i dag, man kunne spilt uten han

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Krul  9
Deb  0
Saylor  0
Colo  4
Mbiwa  1
Jonas  2
Tiote  0
Sissoko  1
Gouffran  2
HBA  5
Cisse  1

Dummet  5
Anita  2
Sammy  1

Pardew  0
Same old Shearer, always scoring!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kun tre og en halv spillere som får godkjent av meg i dag: Krul (MASKIN!). Uten Krul hadde vi tapt 7/8-0.  Barfa: Gjør mye godt offensivt. Dummett: Stopper Navas. Mbiwa: 2 omg er grei. Resten: finn på noe annet å gjøre.

Pardew gjør en bra ting, han tar ut Barfa for å spare han. Helt skandale om Cisse spiller neste match. Han er en klovn av dimensjoner. Debuchy spiller like dårlig, om ikke verre enn han gjorde i fjor. Helt håpløst.

20@pl!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
Krul, Dummett og Ben Arfa får godkjent. Resten var jævlig dårlige. Pardew, Saylor og Debuchy var dårligst.

Pardew dårligst ? Gikk han utafor zonen sin for ofte, eller sparket han for mye gress ?

Så du noensinne en plan? Seriøst, Pardew må være den taktisk dårligste manageren jeg noensinne har sett i Premier League. Var greit når han fikk seile på den ekstremt gode spillermoralen som var i gruppa, men ettersom den sank til et normalt nivå (og så på bunnivå) har han vist at han ikke har peiling på hva han gjør. Herregud, gjengen på Tangerudbakken kunne gjort jobben både billigere og bedre.
Søte, søte blekkspruter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ben Arfa var da ikke god han heller??

Var vår beste utespiller, jo. Han var vårt offensive spill.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
jaja han er jo värdløs, men drit nå i pardew han spilte ikke. Det er disse 11 hønsa som må bli piska hardere. Nytter ikke med cisse på topp der. Han er for spinkel og stiv. Benken er også alt for svak og liten. Sell Ashley ffs

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Mine tre verstinger er Cisse, Sissoko og Debuchy. Makan til uinspirert, nonchalant og tannløs opptreden skal man lete lenge etter. Resten lider i stor grad av å spille mot City med tre mann mindre.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
CISSE var jo helt fjern i dag, man kunne spilt uten han

Faktisk. En sterk fysisk targetspiss som kan holde på ballen med mann i rygg hadde vært mye bedre. Ikke at det hadde blitt så mange mål, men det hadde vært mer "passende".

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
jaja han er jo värdløs, men drit nå i pardew han spilte ikke. Det er disse 11 hønsa som må bli piska hardere. Nytter ikke med cisse på topp der. Han er for spinkel og stiv. Benken er også alt for svak og liten. Sell Ashley ffs

Pardew skal sette opp en taktisk plan laget skal følge. Kan du se den overhodet? Isåfall er du flinkere enn meg.
Pardew skal motivere. Ser du motiverte spillere? Greit nok at de ikke er motiverte etter x antall baklengs og juling, men de så umotiverte ut fra starten av.

Er Pardew eneste versting? Nei, selvsagt ikke. Men jeg mener nå at det er der vi bør begynne om ting skal bli bedre.
Søte, søte blekkspruter.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Dette er nitrist folkens... Barfa klarer litt, men hvem skal han spille med? Krul veldig god, men burde vel strengt tatt kanskje gjort en bedre jobb på Aguero sitt mål?

MEN PAPISS... dukker du en gang til når du står i mur (med den LØNNA).. da kommer jeg over sjøen!!!!!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Hva skal cisse i den muren? Han eier ingen def tanker. Hadde han ikke dukket hadde han reddet målet

Det var Anita.
nei han står ved siden av og er bare ikke høyere

Ballen går vel mellom dem. Cisse dukker og Anita snur seg unna. 50-50.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Problemet med det er jo at Newcastle ikke har en sånn type spiss. Ameobi er ikke god nok mot lag som City.
Nei.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
Hva skal cisse i den muren? Han eier ingen def tanker. Hadde han ikke dukket hadde han reddet målet

Det var Anita.
nei han står ved siden av og er bare ikke høyere

Ballen går vel mellom dem. Cisse dukker og Anita snur seg unna. 50-50.

nja. 95-5 så er vi enig. anita hopper og snur seg men er 50cm høyere en hodet til cisse og dekker den høyden skuddet kommer i,noe cisse som eneste i muren ikke gjør

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Dette er nitrist folkens... Barfa klarer litt, men hvem skal han spille med? Krul veldig god, men burde vel strengt tatt kanskje gjort en bedre jobb på Aguero sitt mål?

MEN PAPISS... dukker du en gang til når du står i mur (med den LØNNA).. da kommer jeg over sjøen!!!!!

:lol:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Ben Arfa var da ikke god han heller??

Var vår beste utespiller, jo. Han var vårt offensive spill.

Da måtte han ha vært god de første 18. For av det jeg så var verken han eller noen andre i nærheten av å lykkes med noe offensivt. Men Ben Arfa får vel gjerne litt goodwill bare ved å være Ben Arfa, akkurat som at Jonas starter hver kamp som banens dårligste.