20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester City vs Newcastle United! Mandag 19 august kl. 21.00  (Lest 49070 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Det handlar ikkje om at me tapar. Det er måten det skjer på. Måten me framstår på. Og dette gjentek seg gong på gong.

God analyse av Solbakken.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Synes vi skal slappe litt av. Dette City-laget er jækla bra da.
City eller ei, laget henger ikke i hop i noen posisjoner.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
Hva er det Sissoko driver med på 2. målet?  :P Nøtter ikke å ta æresrunder bak i forsvar slik at du opphever offsider med mange meter...
he shagged your lass, taylor shagged your lass

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nok en omgang der Pardew viser absolutt NULL evne til å gjøre taktiske endringer underveis i kampen. Når City kjører over oss på midten en hel omgang igjennom, og vi har to spisser som begge har vært TOTALT usynlige i samtlige 45 minutter, så er det ganske klart at lagoppsettet ikke funker. DA MÅ MAN GJØRE NOE MED DET, ikke bare stå på sida og notere i boka si (hva er det han skriver ned egentlig? Strekmenn og lastebiler?)

Det som gjør det ekstra forjævlig er at jeg tror Tiote og Sissoko kunne hatt en fair sjans mot Yaya og Fernandinho om de hadde en til på laget i midten der. Å spille med to spisser med dette kampbildet er TOTALT unødvendig og meningsløst. Allerede etter fem minutter burde Gouffran vært nede på kanten, så Jonas kunne fokusert utelukkende på å hjelpe til i midten.

Å bli rundspilt av City er tilgivelig. Å spille en dårlig kamp er tilgivelig. Å ikke evne å ta disse ENKLE OG ELEMENTÆRE grepene som manager er bare rett og slett ubegripelig.
Oscillons From The Anti-Sun

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Det er jo tydelig at harmonien og stemningen i laget er helt håpløs. Tror faktisk at dette laget kan rykke ned i år, selv om det er tidlig å si, så ser det sånn ut

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Hva er det Sissoko driver med på 2. målet?  :P Nøtter ikke å ta æresrunder bak i forsvar slik at du opphever offsider med mange meter...

Viser at det ikkje er kunn Pardew som sliter...

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Lei av å se favorittlaget mitt bli ydmyket så mye som vi faktisk blir. Drittlei for å si det mildt.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Om City gidder blir dette fort 4-5 i sekken!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg håper virkelig Ben Arfa drar asap! Det gjør vondt i et fotballhjerte å se et slikt talent bli sløst bort.
Same old Shearer, always scoring!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg håper virkelig Ben Arfa drar asap! Det gjør vondt i et fotballhjerte å se et slikt talent bli sløst bort.

For en dum ting å si. Du burde heller håpe at laget hever seg til et nivå som fortjener en slik spiller.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Greit at du er forelska i mannen, men det der er blir for flaut å melde...
Oscillons From The Anti-Sun

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Pardew sparkes JK tar over... read my words

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Det har jeg håpet på i mange år nå. Ser ikke akkurat ut som det skjer noe. Ashley selger ikke, Pardew signerer 8 års kontrakt og de henter inn joe fuckings kinnear!!!

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hva skal cisse i den muren? Han eier ingen def tanker. Hadde han ikke dukket hadde han reddet målet

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Btw : Ta ting som blir sagt i kamptråder med en stor spiseskje salt :)