20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester City vs Newcastle United! Mandag 19 august kl. 21.00  (Lest 49184 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
30 min spilt av sesongen og det oser allerede frustrasjon fra flere av spillerne.. Haha, dette kan bli moro utover!
Same old Shearer, always scoring!

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Greit nok det Alsaker sier. Men det er jo litt merkverdig at han ikke ser hvor uføre Newcastle er i forhold til bredde i stallen og kapital til å forsterke. Det oser jo ikke kvalitet av alternativene på benken akkurat..

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
Eg får vell bære trøste meg med at eg har Aguero og 2 lyseblå til på fantasy-laget mitt.. Hadde på ingen måte forventa noke anna i kveld, eit tamt ambisjonslaust lag som vi er no vil ikkje gå noken annen veg enn ned. Sjøl om eg på ingen måte skal sei at det blir nedrykk bære 36 minutt ut i sesongen...

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
Spent på hva Pardew vil fortelle guttene i pausen.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg har telt ikke mindre enn fire 30-meterspasninger, som alle har blitt skutt i halshøyde mot mottaker. Er dette noe vi har øvd på i Pre-season, eller er det bare tilfeldig?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Jonas - Tiote - Sissoko = Dårligste sentrale midtbanen i PL?
Same old Shearer, always scoring!

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kunne med fordel starta med tre sentrale (anita for gouffran) når man i flere dager har visst at city kom til å starte med to, men kun to, rivjern på midten.

Tiltross for det synes jeg ikke vi har vært helt krise. Debuchy har vært ganske ræva dog (han savner vel Cab allerede) og Jonas er generelt bås....

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Fytte rakkern for et HOT HEAD han dubuchy er ass  :sint:

begynner å bli skummelt å ha en sånn i forsvars rekka

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Debuchy du er en klovn!

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
Ikke umulig at vi får med oss et rødt kort fra denne kampen.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
10 mill pund for Cabaye? Nei.
10 mill pund + Debuchy? Ja.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva tror dere? Marve inn (  :ler: ) eller blir det shola, og ned med Gouffran?

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
Er det dumt å juble før at Jonas må ut?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
At Jonas må bli skada for at Anita skal spele, seier det meste om Pardew som manager.

Bjerkis

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Beklager..... Men hva i HELVETE gjør Cisse på banen? Håper jeg må spise i meg ordene men fy FAEN!

Takk gud for at Jonas ble skadet!