20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester City vs Newcastle United! Mandag 19 august kl. 21.00  (Lest 49075 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nufcblog skriver et innlegg om det her: http://www.nufcblog.com/2013/08/19/cabaye-left-out-of-newcastle-team-after-arsenal-bid/

Da blirn trolig solgt :( Det som irriterer meg mest er at vi egentlig ikke har noen erstatter for han, og hvorfor i helvete skal de selge så seint i vinduet?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Andi

• Supersub
    • Vis profil
Må bare få si at jeg ikke tviler på Jonas' innstilling og innsats til kampen i dag ett sekund - problemet er at vår o' store leder på benken ikke kan innse at vi trenger en bedre ballspiller i den posisjonen spesielt i en kamp sånn som denne spesielt ettersom vi kommer til å bli trillet mye rundt med av Citys stjernegalleri

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Problemet med Jonas sentralt er vel minst i slike kampar som det her. Tviler på at vi hadde styrt kampen i kveld med Cabaye på plass, uansett. Verre er det om Jonas får plassen til fordel for eksempelvis Anita i kampar vi bør ha ambisjonar om å styre (ein 20-25 kampar i løpet av ein PL-sesong).

Når det gjeld Cabaye så er eg framleis forbanna over det han viste med kapteinsbindet mot Sunderland. Om han ikkje har sentrale organ fokusert på United, så kan han like godt reise sin veg for min del.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Al Jazeera hadde cabaye på banen...

Kan jo hende han var satt opp i går, men at det skjedde noe i dag?

Litt tidlig med ønskereprise, me må man så må man.

KILDEKRITIKK, LOL.

Det er ingenting som tilsier at det der skal være riktig. Om teamsheetet er utgitt alt, hva i all verden er det som gir EUROSPORT.YAHOO.COM retten til å slippe lagene flere timer før andre journalister får lov? Greit at Jonas sin skade på physioroom gikk ut i dag, og for alt jeg vet så kan det hende har har kommet seg mirakuløst fort, men Santon er også meget tvilsom til denne kampen (Link1, Link2). Lagoppstillinger som kommer så tidlig er 99.99999% sikkert intet annet enn (u)kvalifisert gjetting.

Edit: Skal kjøpe drakt med 10 - Ben Afri om begge lagoppstillinger er riktige.

Altså. Alt som finnes av lagoppstillinger FØR en time før kampstart er BARE (u)kvalifisert gjetting.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Det som kommer til å skje i dag er at Jonas taper ballen mer enn han vinner den. Da hjelper det ikke at du har et eller annet "god deffensiv" rykte. Selv her har han jo tapt seg.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
AP: ?I can confirm that we?ve had a bid for the player that?s not acceptable. I have to pick a team I feel will get a result & give a strong performance. I know that?s the main focus for the media today. My focus is on getting a result,?

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ja, men i dag kjem vel City venteleg til å ha 60-70 % ballinnehav, så då er risikoen med Jonas mindre. Dess mindre han har ballen, dess mindre kan han øydelegge. Så får vi berre håpe at han har ein av dei dagane der han faktisk irriterer motstandaren nok med denne zikzak-springinga si.

Kan for øvrig melde om at eg aldri har vore så uvel før ein sesong. Dette laget blir meir og meir bingo for kvar dag som går, og Roky Erickson anno 1968 var sikkert i fin form samanlikna med fleire av dei svart-kvite rundt om på kloden pdd. Inkludert underteikna.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Pards var forbanna på Arsenal fordi de kom med budet i dag. Forståelig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Pardrew: Vi har hatt en meget god Pre-Season? ?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Etter å ha sett intervjuet med AP er jeg helt sikker på at det er snakk om at et bud har kommet på Cabaye, NUFC har avslått, Cabaye er butthurt og har derfor gått ut i "streik" for å bli solgt. GG.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil

Jepp. Det å by på en spiller på kampdag er jævlig resektløst. Heljalla opplegg.
Nei.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
God kamp folkens=)=)

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
5 minutter igjen !!! Nå kommer sesong adrenalinet og rusen ! Get hyped !  :drool:

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Satser på ben arfa magic !
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil

Jepp. Det å by på en spiller på kampdag er jævlig resektløst. Heljalla opplegg.

Sarkasme?

Det er jævla unødvendig fordi det kan gjøres dagen etterpå slik at vi slipper en surkete, ufokusert spiller slik Arsenal nå har gjort. Som Andy Gray sa i studio - unødvendig og skittent av Arsenal.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida