20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester City vs Newcastle United! Mandag 19 august kl. 21.00  (Lest 49057 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/alan-pardew-newcastle-united-cant-5747224

Unnskyldningene kommer allerede FØR serieåpning. Jeg orker seriøst ikke høre denne regla her før/etter hver kamp altså. "Vi har ikke samme midlene som Soton", "Vi har ikke samme bredden som Norwich". Drit nå i det, fokuser på eget lag og muligheter! Jeg orker ikke en sesong med to stykk sutrende trenere i mitt liv (pardew og skarsfjord)

+1

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Unnskyldninger? Han snakker jo om de økonomiske forskjellene og at FFP ikke fungerer. Det er jo bare fakta.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
kampdag!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Unnskyldninger? Han snakker jo om de økonomiske forskjellene og at FFP ikke fungerer. Det er jo bare fakta.

Med hvilken hensikt? Hvilken løk har ikke fått med seg at City har mye penger og at FFP ikke er iverksatt ennå? Det er uansett ikke noe vi kan gjøre noe med.

Han sier jo dette naturligvis for å dempe forventingene. Og jeg er temmelig sikker på at det ikke blir siste gang.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
3-2 til Newcastle. Shola hattrick.
Nei.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ser for meg at vi holder nullen fram til rett før pause. Taper 4-0 til slutt. Kommer Dzeko til å starte i kveld?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ser for meg at vi holder nullen fram til rett før pause. Taper 4-0 til slutt. Kommer Dzeko til å starte i kveld?

Det er standard det.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Ein skal vel sjå såpass mørkt på det at noko anna enn tap mot det laget ville vere eit lite mirakel. Når det er sagt, håper eg at me klarer å begrense det til 1 eller 2-måls seier. Om me klarer uavgjort er eg fantastisk fornøyd...!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/alan-pardew-newcastle-united-cant-5747224

Unnskyldningene kommer allerede FØR serieåpning. Jeg orker seriøst ikke høre denne regla her før/etter hver kamp altså. "Vi har ikke samme midlene som Soton", "Vi har ikke samme bredden som Norwich". Drit nå i det, fokuser på eget lag og muligheter! Jeg orker ikke en sesong med to stykk sutrende trenere i mitt liv (pardew og skarsfjord)

+1

Det han sier er jo at vi ikke kan konkurrere med lag som Man Utd, Chelsea, Arsenal og City tabellmessig. Han sier jo ikke noe galt angående dagens kamp.

Sitat
And yet Pardew, his players and the few thousand fans will go to the Etihad Stadium tomorrow evening will still expect to at least take something from the game.

Why should they think anything else?

Football is a wonderful sport because, sometimes, anything happens.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Oscillons From The Anti-Sun

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
KAMPDAG. Jeg forventer egentlig ingenting av denne ekstremt vanskelige matchen, og tar dette som en bonuskamp. Alt som vi får ut av denne matchen i positiv retning er rett og slett en bonus.

Uansett, jeg gleder meg som en liten guttunge før julaften og det er digg at vi igjen kan se Newcastle på tv hver helg. (Iallefall nesten hver helg)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Da kan vi senke skuldrene og puste ut, folkens - Jonas starter!

http://uk.eurosport.yahoo.com/football/premier-league/2013-2014/manchester-city-newcastle-united-618413.html

:nei:

Eg likte betre denne 4-3-3 formasjonen som vart spådd.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hadde også håpet på 4-3-3 eller 4-4-2. 4-2-3-1 har vi gang på gang vist at vi verken mestrer eller har spillere til. Kjør da i det MINSTE Sissoko i den dype rollen og Cabaye offensivt.

Men det er jo lov å håpe at de har satt opp laget feil - ser hvertfall ikke for meg at City kommer til å kjøre en flat firer med Yaya og Fernandinho sentralt.
Oscillons From The Anti-Sun

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Hvor har det blitt av han fyren med Simba the cat den Newcastle maskotten, tror vi trengern nå as..

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
KILDEKRITIKK, LOL.

Det er ingenting som tilsier at det der skal være riktig. Om teamsheetet er utgitt alt, hva i all verden er det som gir EUROSPORT.YAHOO.COM retten til å slippe lagene flere timer før andre journalister får lov? Greit at Jonas sin skade på physioroom gikk ut i dag, og for alt jeg vet så kan det hende har har kommet seg mirakuløst fort, men Santon er også meget tvilsom til denne kampen (Link1, Link2). Lagoppstillinger som kommer så tidlig er 99.99999% sikkert intet annet enn (u)kvalifisert gjetting.

Edit: Skal kjøpe drakt med 10 - Ben Afri om begge lagoppstillinger er riktige.
« Siste redigering: 19. Aug. 2013, 18:46 av DurinVIII »