20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester City vs Newcastle United! Mandag 19 august kl. 21.00  (Lest 49035 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Litt snikreklame her også: Husk at dere får 3 mnd med TV2 Sumo til halv pris når dere blir medlem i TAN ;) Tilbudet varer til 25. august.

//Audun
Keep calm and put Shola on.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Tiote må bli banens beste for at vi skal ha sjans. Og Cisse må ha full utelling på sjansene sine. Hvis en av de 2tingene rakner sliter vi. Jeg er veldig skeptisk før denne kampen.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Har ingen forhåpningar til denne kampen. City har ambisjonar som berre juling med nokre spelarkjøp i verdensklasse. Livredd for kva Jesus Navas kan få til på kant. Ein kan jo håpe at Jonas ikkje starter, Pardew vil nok ikkje risikere at skaden slår opp igjen på nøkkelspelaren vår. Ser helst både Taylor og Tiote på benken. Anita har imponert ved fleire anledningar syns eg. Håpar at me kan gi Dummett eit innhopp og.

Krul

Debuchy   Colo   Yanga-Mbiwa   Santon

Anita    Sissoko   Cabaye

Ben Arfa                               Gouffran

Cissé

Har lite tro på en såpass offensiv midtbane mot et lag som City!

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Litt einig. Kanskje same formasjon med Tiote inn for Sissoko? Han har jo ikkje akkurat vore lysande sidan sist me møtte City...

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Både Santon og Haidara ute mot City ifølge Physioroom. Passar svært dårlig.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Skadene kommer når sesongen starter. Det er klart! I følge nufc.co.uk så er Santon, Saylor og Jonas usikre til kampen. Dersom Santon er ute, så er vi svekka, men det hadde ikkje gjort meg noko om Jonas må stå over. Dersom ingen av desse er klar så håper eg på:

Krul
Debuchy     Colo    Mbiwa       Dummet/Haidara

Anita              Cabaye

Ben Arfa       Sissoko            Marve

Cisse
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Laget blir:

Krul
Debuchy    Taylor       Colo       Mbiwa

Cabaye      Tiote

Ben Arfa           Sissoko       Jonas

Cisse

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Laget blir:

Krul
Debuchy    Taylor       Colo       Mbiwa

Cabaye      Tiote

Ben Arfa           Sissoko       Jonas

Cisse

Eg også trur detta laget viss Santon må stå over. Tviler sterk på at Pardew kaster innpå Dummet som debutant mot City og så trur eg nufc har andre planer for Haidara, sende han på lån.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Danger Mouse på Skunkers er kompis med Steven Taylor og har stort sett alltid rett med lagoppstillingene.

Han melder om følgende 11'er i morra:

Krul; Debuchy, Saylor, Colo, Mbiwa; Tiote, Cabaye, Sissoko; Ben Arfa, Gouffran, Cisse.

TommyWee

• Gjest
Woo ooh, ingen Jonas.  :toon: Da må det være feil.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Det er en så bra oppstilling som det kan få blitt. Hadde motstanden vært en annen enn city så hadde jeg vært åpen for Dummett i stedet for Debuchy og Mbiwa over på høyre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg ville nok kanskje foretrukket Marveaux fremfor Gouffran. Men Gouff er forsåvidt sterkere defensivt og der bor flere mål i han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Imorra har vi ikke fler/bedre tekniske spillere enn City, sA jeg ville gAtt for et lag som dette:

433 - Krul, Debuchy, Taylor, Colo, Mbiwa, Tiote, Cabaye, Gutierrez, Sissoko, Cisse, Ben Arfa

H0yre mot venstre..

Krysser fingra imorra, GLHF
Ja heia gutta!

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tror på en frisk åpning. Poeng er usannsynlig men ikke helt umulig. Uansett ikke her vi skal hente poengene. Håper bare laget gjør en godkjent kamp og viser potensialet som bor i laget. Positive opplevelser fremfor stygge sifre der spillerne resignerer helt.. Lykke til!

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/alan-pardew-newcastle-united-cant-5747224

Unnskyldningene kommer allerede FØR serieåpning. Jeg orker seriøst ikke høre denne regla her før/etter hver kamp altså. "Vi har ikke samme midlene som Soton", "Vi har ikke samme bredden som Norwich". Drit nå i det, fokuser på eget lag og muligheter! Jeg orker ikke en sesong med to stykk sutrende trenere i mitt liv (pardew og skarsfjord)