20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Al Jazeera Sport TV - Tilgang til samtlige kamper i Premier League  (Lest 89413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jepp, nå stoppa det her også.

Ser Al Jazeera nå, men jeg bruker unotelly.com som dns. Samme som unblock-us, men litt billigere og kanskje litt raskere også. Gratis prøve i 8 dager. Skiftet da unblock-us fikk problemer med al jaazera, noe de har hatt den siste uken.

Takk for tipset. Fiksa dette selv nå, og ser på al jazera, så kan anbefale det jeg også.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg fikk log in attempts exceeded. Forbanna drittsystem.

Pauke

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ble lei av de dårlige streamene, så jeg gamblet på at premierleaguepass fungerte (det var ikke kommet opp noe konkret informasjon i denne tråden vedrørende det).

Kan herved bekrefter at premierleaguepass.com fungerer (med overplay.net).

Ser på i dette øyeblikk  :feiring:

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvor mye koster PLP?

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hjelp!! Hva gjør jeg? Al-Jazeera funker ikke med hverken HOLA eller SmartDNS fra overplay. HJELP MEG!!

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
På den unotelly.com, er det den som koster 3.99 i mnd man skal ha? UnoDNS premium?

Pauke

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
PLP koster NZD 149.90 (ca. 735,- NOK) for hele sesongen. I tillegg kommer dns på 4-5$ i mnd.

Tussler

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Takk for tipset om unotelly. Funka som ei kule, og overplay er herved sagt opp.
Skulle dog gjerne ha spart meg for å sett gårsdagens elendighet  :'(

PhilB

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Al Jazeera har blokket alt og alle som ikke bor i Midt-Østen, så det går ikke ann å bruke lenger, dessverre... Ingen refund heller siden man har brutt retningslinjene deres, så det var 800,- rett i dass!

Noen som vet om PLP funker med Hola unblocker i Chrome? Eller må man ha Smart DNS etc?

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Unotelly fungerer fremdeles, men det er vel bare et spørsmål om tid før de blokker den også.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Fungerer heilt til alle finner ut at unotelly funker. Så blir det sperret også.  :-\

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Dere som kjører PLP får fortsatt sett alt uten problem?

Jepp.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Det jeg lurer på er jo hvorvidt PLP vil gjøre det samme som Al Jazeera etterhvert, når de også oppdager en influx av utenlandske abonnenter. Eventuelt om der alltid vil være løsninger som overgår Al Jazeeras forsøk på å sperre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Men, hvis man kjøper DNS på Unotelly.. får man sine egne private DNS da som man gjorde på overplay eller bruker man de global servers som man gjør når man har gratis prøveperiode?