20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Loic Remy  (Lest 21218 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #60 på: 27. Mai 2014, 16:01 »
Er litt tidig da. Skikkelig mercenary.

Full forståelse for at han han spurte om han fikk slippe siste kamp også

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 27. Mai 2014, 16:04 »
Vi skal ikke glemme at han droppet oss i siste liten for en lukrativ overgang til QPR. Så jeg kommer ikke til å minnes Remy som noe annet enn en leiesoldat som scora en del mål.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 27. Mai 2014, 16:44 »
Kommer også til å huske Remy som en leiesoldat, men samtidig er han leiesoldaten som redda oss fra nedrykk.
Så lenge Ashley er eier av Newcastle kommer flere spillere til å se på Newcastle som et springbrett, så dette er noe vi kommer til å bli vant med.

Hvorfor skal vi kreve at spillere som Sissosok, Debuchy, Krul etc. skal være lojal mot Newcastle? En klubb som sier rett ut at en ikke har ambisjoner om Europa, men å bli i PL.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 27. Mai 2014, 16:57 »
Så lenge spilleren lønnes grovt at klubben forventer jeg at de er disponibel til enhver match såfrems skader eller andre ekstraordinære ting hindrer dem. Og selvfølgelig gir alt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 27. Mai 2014, 19:44 »
Så lenge spilleren lønnes grovt at klubben forventer jeg at de er disponibel til enhver match såfrems skader eller andre ekstraordinære ting hindrer dem. Og selvfølgelig gir alt.

:gp:

http://www.nufc.co.uk/articles/20140527/statement-from-alan-pardew_2281670_3862309?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Fra sjefen selv!
« Siste redigering: 27. Mai 2014, 19:53 av Offe87 »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 28. Mai 2014, 07:49 »
I really don't care.
Han har aldri, aldri, aldri vært aktuell for en permanent avtale uansett. 1. Vi ønsker ikke å bruke så mye penger på en spiller og vi har ikke råd til å betale lønna hans. 2. Newcastle har kun vært et springbrett for Remy. Han ville spille i PL, for å bli aktuell for større klubber.

Jeg skjønner ikke hva du hisser deg opp for, lgrinde. Vi hadde ingenting å spille for, spilleren var ferdig i klubben og var svært aktuell for VM-troppen til Frankrike. Helt fair i mine øyne.

Når det er sagt, hadde han vært Newcastle-spiller, og hatt en fremtid i klubben, eller om det var svært sannsynlig at han kom til å bli Newcastle-spiller i sommer, så hadde det ikke vært greit. Da hadde jeg forlangt at han spilte. Men det tror jeg også Pardew hadde. Hadde vi kjempet om en e-cupplass eller kjempet for å unngå nedrykk, så hadde det heller ikke vært greit. Da måtte han selvsagt ha spilt. Og det tror jeg også Pardew mener.

I og med at situasjonen var som den var, synes jeg det var en fair avgjørelse. Hadde situasjonen vært bittelitt annerledes, hadde det vært fullstendig uakseptabelt.

Jeg takker Remy for bidraget denne sesongen. Uten scoringene hans hadde vi ikke vært i nærheten av topp 10. Jeg håper han får napp hos en storklubb.

Eg er heilt ueinig og svarar med svaret til sjefen sjølv. Om han snakkar sant, er usikkert, men det svaret er i vertfall slik eg meinar det bør vera!:

¨Following media reports today (Tuesday, 27th May) concerning my player selection for our final game of the season against Liverpool, any suggestion that I colluded and agreed with our loan striker, Loic Remy, that he did not have to play in this game are wholly untrue.¨

¨To suggest that I considered there to be nothing riding on that game is also completely false. Our final league position was at stake, as was the race for the Barclays Premier League title for our opponents, Liverpool.¨ 

¨What is more, each and every one of us associated with the Club was desperate to get a result for our supporters, especially those 2,800 travelling fans who made the journey to Anfield that day.¨

¨The reality was that Loic had sustained an ankle injury in our game against Cardiff the previous week. The results of an MRI scan conducted after that fixture revealed ligament damage and swelling around the joint.¨ 

¨It was a result of this injury, and the fact that Loic was unable therefore to complete any training session during the week leading up to the Liverpool game, that meant he was not fit for selection.¨

¨Had Loic been fit then clearly, without question, he would have been selected to play in what was a crucial game like every other.¨

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 28. Mai 2014, 09:26 »
Remy in an interview with L'Equipe:
?Newcastle want to buy me. I don?t know if I will stay there.
?I am at a turning point in my career ? and it will be massive improvement or stagnation?
Remy also revealed that be missed Newcastle?s final game of the season at Anfield because ?there was nothing to play for? and he didn?t want to pick up an injury ahead of the World Cup.
?The coach Alan Pardew understood my point of view.
?We had nothing to play for and I didn?t want to risk getting hurt again.?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 28. Mai 2014, 09:28 »
Helt enig med Igrinde. Det handler om respekt for klubben, fansen og andre lag i ligaen. I går var det Debuchy som sa at Pardew ba han om å ikke gå for mye i angrep.
Loic: ?There are people who give their opinion, and everyone is free to think what they want, but this is not my opinion (he is more defensive).
 ?I was frustrated because the coach (Alan Pardew) asked me to stay back, while in the France team the coach tells me to stay high (up the pitch).

Ber Pardew noen spillere å gå i angrep?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 28. Mai 2014, 10:27 »
Legger med disse bare for å poengtere hvor håpløs Pardew er:

Mathieu Debuchy reveals frustration at not being handed licence to go forward under Alan Pardew
Newcastle fans love to see a full-back bombing on but Mathieu Debuchy explains he has been told to sit back by Alan Pardew

Luuk de Jong: "I played a lot of my games in the number ten role, behind the striker, and had to do a lot of defensive work as well, so it's then not always easy to get straight back up front."
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 28. Mai 2014, 11:42 »
Denne tråden handlar vel om Remy...

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 28. Mai 2014, 20:52 »
Han ber spissene å spille defensivt, krever at vingene er bedre til å forsvare enn å angripe og ber også Debuchy som er langt bedre offensivt enn defensivt å ikke gå fremover. Alt dette når vi i tillegg spiller med 2 defensive midtbanespillere. Ingen plan offensivt eller defensivt, går bare på å prøve å hale i land det ene poenget man er tildelt ved avspark.

Alle trådene handler derfor implisitt om Pardew. Ingenting blir bedre så lenge han er i klubben. Satan så jeg hater han.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 28. Mai 2014, 21:35 »
Skulle tro vi var litt gode bakover, men målene renner jo inn :lol:

Pardew er helt ubrukelig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 28. Mai 2014, 21:47 »
Tråden handler forsåvidt om Remy, men at Alan Pardew er en katastrofe for denne klubben kan ikke sies ofte nok.

Forøvrig vil jeg si at det selvsagt ikke er optimalt at en spiler står over fordi det passer han best sånn. Men akkurat i tilfelle Remy synes jeg ikke det er noe problem. For det første kommer han ikke til å spille for nufc neste sesong, og for det andre så hadde vi, som han helt riktig sier, ingenting å spille for. Vi var topp 10 no fucking matter what. Pardew fikk med det bonusen sin, og alle er happy as can be.

Pardew er heller ikke mannen som får deg som spiller til å ville yte det lille ekstra.
I dagens fotball er det svært begrenset hva vi kan forvente av lojalitet fra en spiller. Den lojaliteten mener jeg en god manager skal sørge for at spillerne ønsker å ha. En god manager innprenter i spillerne sine viktigheten av å vise lojalitet overfor klubb og fans.

Nå er jo denne klubben i fullstendig oppløsning. Fansen greier ikke enes om man skal gå på kamp eller bli hjemme, om man skal støtte Pardew eller ikke, om man skal gjøre ditt eller gjøre datt. Vi har en manager som ber offensive spillere spille defensivt, og gir defensive spillere offensive oppgaver. Vi har en eier som mener topp 10 er helt perfekt, som overhodet ikke vil godta at klubben kjemper om litt mindre glamorøse titler. For han er det Premier League/Champions League eller ingen verdens ting. Vi har en spillergruppe i oppløsning. Shola er ute, franskmennene vil bort, Cisse vil klubben ha bort. Det er ingenting som er som det skal være. Hvorfor i huleste skal Remy da vise oss noen som helst form for lojalitet? Har han noen som helst grunn til det? Hva får han igjen for det? Vi hater han fra før av. That's not gonna change.

I prinsippet er det en uting å ikke skulle spille og gi absolutt alt i sesongens siste kamp, uansett hvilken spiller det er snakk om. Men slik situasjonen i klubben er, og slik situasjonen for Remy er, så skjønner jeg veldig godt at man mest sannsynlig ble enig om at han, på grunn av at han var halvskadet, på vei ut, og skulle til VM, like godt kunne bli hjemme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #73 på: 16. Juni 2015, 18:57 »
No fate but what you make

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 16. Juni 2015, 19:39 »
Viser berre at so lenge dei får nok pengar so kan dei fint sitja på benken heile sesongen.