20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sami Hyypia  (Lest 2393 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sami Hyypia
« på: 17. Juli 2005, 12:58 »
http://www.squarefootball.net/article/transfer.asp?tid=103

Liverpool leiter etter ein erstatter for Sami som skal spele med Carragher i midtforsvaret. Han er både rutinert, sterk, god på hovudet,høg, men desverre litt treig. Men han er no blant premier leagues beste stoppere så for ein sum på ca 2 mill haddde det vøre eit røverkjøp spør du meg.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Noreng

• Gjest
Sami Hyypia
« Svar #1 på: 17. Juli 2005, 13:10 »
WOW!

Sami- Bou!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sami Hyypia
« Svar #2 på: 17. Juli 2005, 13:34 »
Var en av de beste midtstopperne i PL. Er ekstremt god når laget hans ligger svært defensivt. Som Liverpool gjorde i Champions Leauge og under Houllier..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

djmattis

• Gjest
Sami Hyypia
« Svar #3 på: 17. Juli 2005, 16:33 »
fjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeern hyppie, så saklig argument skal jeg legge ut...
katastrofe..
franks strandli hadde runda han for søren, ro dere ned nå

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sami Hyypia
« Svar #4 på: 17. Juli 2005, 20:02 »
Tror fort at Hypiäs manglende hurtighet kan bli veldig synlig i et såpass offensivt tenkende lag som Newcastle skal være. Vi ser jo alle hvordan Erik Hoftuns manglende hurtighet viser seg avgjørende for et Rosenborg-lag som alltid spiller offensiv fotball og ligger høyt med laget. Greit nok, Hypiä er flere tusen ganger bedre enn Gammel-Erik, men likevel. Har du tempoproblemer som stopper i PL, så bør du ihvertfall ikke spille for lag som elsker å ligge høyt med laget og spille på stor risiko. Og et slikt lag kan vel ingen av oss nekte for at Newcastle er, eller ihvertfall har vært og skal være.

Men djmattis, Frank Strandli hadde aldri i verden runda finnen. Faktisk hadde strandli sett mer ut som Donald Duck i møte med Mike Tyson i en duell mot Hypiä. Akkurat det føler jeg meg ganske trygg på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
Sami Hyypia
« Svar #5 på: 17. Juli 2005, 22:49 »
Jeg tror at Sami Hyypia passer best i Liverpool med den spillerstilen LFC spiller med. Defensiv tenking 24/7 gjør han til en genial midtstopper i LFC, dessverre. Om han kom til NUFC så tror jeg ikke han hadde slått til på samme måte. Jeg ser heller ingen grunn til at Liverpool skal selge han, men men.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sami Hyypia
« Svar #6 på: 21. Juli 2005, 22:27 »
Hyypiä har vært en av Premier Leagues beste midtstoppere i en årrekke. God i lufta og god langs bakken. En god kombinasjon for en midtstopper, men hans manglende hurtighet og hans relativt høye alder gjør at jeg ikke ser på han som den første stopperen vi bør prøve å få tak i.
Carr har altfor få landskamper for England!