20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 13/14  (Lest 151229 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #690 på: 06. April 2014, 15:51 »
Skulle sparka Pardew og henta Martinez for ett år siden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #691 på: 06. April 2014, 15:53 »
Og hva som skjer med Arsenal er ikke godt å si. De snubler alltid på denne måten når de begynner å lukte trofeer. Nå blir det en hard fight for fjerdeplassen.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #692 på: 06. April 2014, 16:05 »
Og hva som skjer med Arsenal er ikke godt å si. De snubler alltid på denne måten når de begynner å lukte trofeer. Nå blir det en hard fight for fjerdeplassen.

Wenger bygde opp en vanvittig vinnerkultur i Arsenal, mens nå har de blitt en "nesten-klubb". Jeg føler med Wenger for jeg liker stilen hans..

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 06. April 2014, 21:17 »
Da er visstnok Christ Hughton sparket. Synd det ikke gikk bedre for'n.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #694 på: 06. April 2014, 21:59 »
Dessverre ikke veldig sjokkerende, da han har gjort noen brølere på overgangsvinduet og at de er farlig nær nedrykk.
Men trist da han er tidenes fyr!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #695 på: 07. April 2014, 18:40 »
Det er selvsagt alltid synd når sånne som Hughton får sparken. Men generelt å gi managere sparken med fem (5) fuckings kamper igjen av sesongen, det er det mest idiotiske jeg vet om. Det er så inn i hampen korttenkt og latterlig, at jeg har ikke ord. Hva i huleste skal u18-treneren til Norwich kunne oppnpå på de fem siste kampene (med DEN terminlisten) som ikke CH har klart på de første 33 kampene. I stedet for å opprettholde ro og orden, og få alle til å fokusere mest mulig på den ekstremt viktige skjebnekampen mot Fulham (som jeg tror Norwich vinner og hadde vunnet også med CH som manager). Norwich har gjort det like dårlig (eller bra, om man er Alan Pardew), som oss i vårsesongen. Samtidig har Norwich prestasjoner på banen vært langt bedre enn våre. De har sluppet inn færre mål, scoret omtrent like mange, og i de kampene jeg har sett har de ikke vært i nærheten av å drite seg like mye ut som våre gutter gjør.

Jeg blir bare forbannet når jeg ser managere få sparken med fem kamper igjen av sesongen, eller for den del etter de fem første kampene av en sesong. Hvis du ikke kunne få sparken etter forrige sesong, så kan man ikke sparke en manager fem kamper inn i den nye sesongen. Jeg kan ikke se at Norwich' situasjon er dramatisk verre nå, eenn for la oss si fem kamper siden. De har vunnet noen, og tapt noen, men har ligget faretruende nær streken hele veien. Det store problemet var at de tapte mot WBA. Det var én av to kamper de overhodet ikke hadde råd til å tape, men de tapte. Men er det i seg selv grunn nok til å gi Hughton sparken? Jeg mener det ikke skal være mulig å være "en kamp unna sparken". Da kan du like godt sparke manageren før den aktuelle kampen. Man Utd kunne sparket Moyes tusen ganger denne sesongen, men de gjør det ikke, fordi det ikke finnes noen veldig god grunn til det. For det første vil det sende dem ut i en jakt på en manager de mest sannsynlig ikke får, fordi tidspunktet ikke er riktig. Dermed må de ta til takke med en mann de ikke vil ha, fordi de ikke får han de vil ha. Når topp 4 uansett er kjørt er det liten vits i å sparke manageren bare for å sparke han. Bare fordi resultatene ikke har vært gode nok. Da kan de like godt vente til sesongen er over, og gjøre opp status da.

Med fem kamper igjen av sesongen kan ikke Norwich' kriseløsning gjøre noe særlig fra eller til uansett. Norwich må bare sørge for å ta tre poeng mot Fulham, og score så mange mål som mulig, og ellers bare håpe at konkurrentene gjør det dårligere enn dem selv i de resterende kampene. Der Newcastle ser ut som et lag som har gitt opp fullstendig, ser Norwich ut som et lag som bare ikke er gode nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #696 på: 09. April 2014, 18:51 »
For å gjøre en lang historie kort - enig Jokke. Dersom han skulle vært sparka, burde det vært gjort med dobbelt så mange matcher igjen.

http://www.theguardian.com/football/2014/apr/09/hull-city-name-change-rejected-fa-tigers

Forøvrig skal jeg benytte en sjelden mulighet til å applaudere FA. De har avslått Hull CITY's søknad om å få endret navnet sitt.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #697 på: 12. April 2014, 16:12 »
Godt å se det ikke bare er oss som har rett til å være skikkelig misfornøyde for tiden! :P Tottenham..

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #698 på: 12. April 2014, 16:39 »
Godt å se det ikke bare er oss som har rett til å være skikkelig misfornøyde for tiden! :P Tottenham..

Og der ble det enda verre for dem!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #699 på: 12. April 2014, 16:40 »
Adebayor har også bommet på straffe. Ganske krise i Tottenham om dagen.

Edit: Svært heldig mål, 3-1.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #700 på: 12. April 2014, 16:46 »
West Brom fortsetter å angripe på 3-1. Dette er noe jeg ikke er vandt med å se.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #701 på: 12. April 2014, 17:59 »
Jinxa ganske hardt. :ler:

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #702 på: 13. April 2014, 15:07 »
Helvette for en angrepsfotball Liverpool viser!  :drool:

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #703 på: 13. April 2014, 15:12 »
Deilig å sjå på Liverpool
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 13. April 2014, 16:37 »
Dei rundar garantert 100 mål! Har tross alt oss i siste kamp. Litt typisk for vår sesong å verta utklassa av ligameistaren.  ;)