20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 13/14  (Lest 150955 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #585 på: 05. Feb. 2014, 08:18 »
For det første vil det aldri skje. Eg er heller ikkje so sikker på om Laudrup er rett mann for oss.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #586 på: 05. Feb. 2014, 11:02 »
Som om ballbestittelse for ballbesittelsens skyld er noe mer festlig enn å banke ballen opp mot Shola.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #587 på: 05. Feb. 2014, 11:29 »
Jeg tror ikke Swansea har spilt en eneste kamp under Landrup hvor de har kjørt "ballbestittelse for ballbesittelsens skyld". Da snakker jeg selvfølgelig om kampene jeg har sett. Rodgers var fæl på dette. Det var vakkert når det funka, men det ble mye ballbestittelse for ballbesittelsens skyld. Under Landrup derimot har Swansea blitt et langt morsomere lag. Bygd videre på det Rodgers drev med, og det på en positiv måte. Men frem, enn på tvers og bakover. Men det kan godt hende at jeg har vært heldig med de kampene jeg har sett, for jeg har ikke sett så utrolig mange.
Søte, søte blekkspruter.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 05. Feb. 2014, 12:17 »
Jeg tror ikke Swansea har spilt en eneste kamp under Landrup hvor de har kjørt "ballbestittelse for ballbesittelsens skyld". Da snakker jeg selvfølgelig om kampene jeg har sett. Rodgers var fæl på dette. Det var vakkert når det funka, men det ble mye ballbestittelse for ballbesittelsens skyld. Under Landrup derimot har Swansea blitt et langt morsomere lag. Bygd videre på det Rodgers drev med, og det på en positiv måte. Men frem, enn på tvers og bakover. Men det kan godt hende at jeg har vært heldig med de kampene jeg har sett, for jeg har ikke sett så utrolig mange.

Ein kan jo sjå det på ein annan måte og. Det var jo i starten at han gjorde det bra med Swansea og dei vann ligacupen. Slik sett vil jo eg tru Rodgers sin stil fortsatt sat att i klubben. No denne sesongen då Laudrup har fått meir tid til sin stil og taktikk har det gått dårleg. Ein kan sikkert skulda ein del på E-cupen, men eg tykkjer han er litt oppskrytt.
Med ny eigar, og då sjølvsagt ny manager, hadde eg sjølvsagt sett at han var ein av kandidatane til managerjobben.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #589 på: 05. Feb. 2014, 12:21 »
Tja, husker katastrofekampen vi tapte 3-0 på Liberty. Husker Cabaye ble rimelig lei av possesion-spillet og slo oppgitt med armene. Nitrist og ingen offensiv fremdrift heller. Og det er ganske krevende stil å få til å fungere offensivt. Det funket til slutt for dem fordi at de fikk det heldige førstemålet og vi måtte frem og pushe på for utligning.
Men når man skal konkurrere i EL uten tilstrekkelig bredde i stallen så får det konskvenser i hjemlig liga. Jeg mener Laudrup og Swansea er bedre enn tabellsituasjonen tilsier.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #590 på: 05. Feb. 2014, 14:51 »
sett utenifra så skjønner jeg ikke hvordan Laudrup kan sparkes. Europaliga + skader på nøkkelspillere i en allerede tynn tropp gir ikke grunnlag for suksess. Swansea burde være fornøyd med alt i fra 15-plass og opp i år, og heller konsentrere seg om å bygge et slagkraftig lag til neste år.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #591 på: 05. Feb. 2014, 15:42 »
Var du fornøyd med vår plassering og spillestil i fjor?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #592 på: 05. Feb. 2014, 16:21 »
sett utenifra så skjønner jeg ikke hvordan Laudrup kan sparkes. Europaliga + skader på nøkkelspillere i en allerede tynn tropp gir ikke grunnlag for suksess. Swansea burde være fornøyd med alt i fra 15-plass og opp i år, og heller konsentrere seg om å bygge et slagkraftig lag til neste år.

Der beskriver du faktisk akkurat oss ifjor og det var ikke særlig gøy.

Tremblem

• Gjest
« Svar #593 på: 05. Feb. 2014, 20:57 »

Ut fra hva som har stått i engelsk media har spillerne vært misfornøyde med slapp disiplin blant annet. Mistet garderoben.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 05. Feb. 2014, 21:24 »
De ryktene jeg har hørt angående dårlig disiplin skal jeg ikke legge altfor stor vekt på, men basert på det jeg har hørt er det vel mer spillerne enn manageren som har problemer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #595 på: 08. Feb. 2014, 14:07 »
OK å være Liverpool supporter idag.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 08. Feb. 2014, 14:37 »
OK å være Liverpool supporter idag.
Klasselag når spillet sitter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #597 på: 08. Feb. 2014, 15:06 »
Ja. Dessverre. Kjekk manager med tydelig fotballfilosofi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #598 på: 08. Feb. 2014, 15:07 »
Synes det er greit at Arsenal kommer ned på jorda mot et Liverpool som viser hvordan effektiv angrepsfotball utføres. Skjønner ikke hvorfor Arsenal på liv og død må spille seg så fint og rolig igjennom midta hver gang, eller er de generelt forutsigbare i spillestilen? Liverpool har null problem med å stoppe dem i dag. Rodgers vet virkelig hva han driver med!

Tremblem

• Gjest
« Svar #599 på: 08. Feb. 2014, 15:30 »
Synes det er greit at Arsenal kommer ned på jorda mot et Liverpool som viser hvordan effektiv angrepsfotball utføres. Skjønner ikke hvorfor Arsenal på liv og død må spille seg så fint og rolig igjennom midta hver gang, eller er de generelt forutsigbare i spillestilen? Liverpool har null problem med å stoppe dem i dag. Rodgers vet virkelig hva han driver med!

Legge forsvaret høyt mot de raske, pasningssikre spillerne til Liverpool er jo selvmord. Men, typisk Wenger, og typisk fransk. En sta jævel   ::p