20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 13/14  (Lest 151080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #495 på: 02. Jan. 2014, 22:31 »
Frå broren min: "Sendte mail til nufc.com og påpeikte at Solskjær er norsk. Og ikkje dansk som dei hevda. Fekk svar, med beklaging etter 3 min! 2 min etterpå er det retta! 😃"

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #496 på: 03. Jan. 2014, 01:05 »
Norge blir alltid til Sverige eller Danmark i utlandet. :P

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #497 på: 03. Jan. 2014, 10:31 »
Værste jeg har hørt var en amerikaner som mente vi var hovedstaden i Sverige...! Men amerikanere og europeisk geografi har vi jo sett eksempler på før. Skuffende at ikke våre "naboer" plukker opp sånt fortere though.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #498 på: 03. Jan. 2014, 11:35 »
Tv2 allerede kuttet ut Spurs- Palace neste lørdag og erstattet den med Cardiff- West Ham?

Det synes jeg er bra. Bedre å se en tett og jevn bunnkamp fremfor ett topplag mot ett bunnlag som Tottenham - Crystal Palace jo er. Sikkert leit for de som holder med de 2 sistnevnte lagene, men for oss andre (ihvertfall meg) er det mer interessant å se Cardiff - West Ham.

Er det noe TV2 kan bli flinkere til er det å prioritere de tette og jevne bunnkampene som har stor betydning for enkelte klubbers PL eksistens fremfor å vise et av topplagene vinne greit mot et av bunnlagene, som f.eks ManU - West Ham som ble foretrukket lørdag 21. desember. Topplagene blir vist mer enn nok uansett, både i seriesammenheng og E-cup, så at de av og til må vike plass lørdag kl 16.00 synes jeg er helt på sin plass.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #499 på: 03. Jan. 2014, 13:19 »
Personlig er jeg enig med deg Frode, men skjønner at det ville vært et bomskudd sett fra et forretningsmessig synspunkt.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #500 på: 03. Jan. 2014, 14:13 »
Er lov å håpe at PL skjerper seg, og tillater at alle kamper sendes samtidig også på lørdager.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 03. Jan. 2014, 14:22 »
Ja, skjønner liksom ikke helt greia. Er jo absolutt ikke noe problem å få tak i meget gode streamer til alle kamper hver helg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #502 på: 03. Jan. 2014, 16:21 »
Problemet Frode er jo dessverre at der er alt for mange ManU-supportere og LFC-supportere i denne verden ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #503 på: 03. Jan. 2014, 16:26 »
Er bra at tv2 sender Cardiff - West Ham, det skulle vel bare mangle. Er vel ikke noe tvil om at det er en stor begivenhet for norsk fotball som mange vil ha med seg. Som Frode nevner er det også isolert sett en mer spennende kamp enn Spurs - Palace. Kanskje ikke de store profilene, men et ordentlig bunnoppgjør og mtp Cardiff sin terminliste senere i januar vil jeg si det er en sekspoengskamp.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #504 på: 03. Jan. 2014, 16:44 »
Ja, skjønner liksom ikke helt greia. Er jo absolutt ikke noe problem å få tak i meget gode streamer til alle kamper hver helg.
Problemet er at man blokkerer hele EU uten at streamene forsvinner. Se kamper via stream på nettbrett med småunger i hus blir fiasko de luxe. Og når kanalbegrensingene gjør at kamptilbudet svekkes som f.eks 1. nyttårsdag. Da kunne man i det minste blitt kompensert med sumo i et par timer. Når det er sagt så er vel prioriteringene ok når man må. Faktum er allikevel at man betaler mer i år enn i fjor med altibox for et betydelig svekket tilbud.
« Siste redigering: 03. Jan. 2014, 16:53 av siddis »
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #505 på: 06. Jan. 2014, 19:34 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #506 på: 06. Jan. 2014, 20:51 »
http://www.theguardian.com/football/2014/jan/06/theo-walcott-out-for-world-cup-arsenal-england-knee

Walcott er ute resten av sesongen og VM. Triste saker.
Trasig. Fyren er jo en vandrende korsbåndsskade.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #507 på: 07. Jan. 2014, 07:10 »
Det var skikkeleg dumt og veldig synd for han.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #508 på: 07. Jan. 2014, 10:00 »
Arsenals svar på vår Dyer?

Synd for han er en bra og morsom spiller.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #509 på: 07. Jan. 2014, 17:11 »
Nå har tv2 kutta Arsenal - Fulham fra sendeprogrammet til fordel for City - Cardiff.
Ingen tvil om at vi også kommer til å bli nedpriortert når vi spiller samtidig som dem!