20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 13/14  (Lest 151345 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #450 på: 15. Des. 2013, 18:47 »
Verste med dette er alle jævla LFC-folka på FB. Kan de ikke nøye seg med å oppsummere etter kampen, fremfor å skrive status for hvert jævla mål?  :ler:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 15. Des. 2013, 18:48 »
Hvem tar over for Villas Boas? Bør være en ettertraktet jobb?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 15. Des. 2013, 18:58 »
Suarez med 8mål og 5 assist på siste 3 kamper no!
« Siste redigering: 15. Des. 2013, 19:17 av Benson »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 15. Des. 2013, 19:03 »
Henderson fortsetter å løpe og kjempe motstanderne i senk. LFC fikk mye kritikk da de kjøpte han for ca 130 mill kr, men han har jo vist seg å være verdt hver eneste krone.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 15. Des. 2013, 19:58 »
Suarez presterer på et så høyt nivå denne sesongen at han står ikke tilbake for noen i verden spør du meg. Smerter meg å si det - men fyfaen så latterlig god han er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 15. Des. 2013, 21:52 »
Enig. Det er nesten ubehagelig å se på. Jeg synes utvilsomt at 16 mål og 10 assists (fantasy) på 11 kamper i Premier League er sterkere enn tilsvarende statistikk i La Liga.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 15. Des. 2013, 21:54 »
Henderson fortsetter å løpe og kjempe motstanderne i senk. LFC fikk mye kritikk da de kjøpte han for ca 130 mill kr, men han har jo vist seg å være verdt hver eneste krone.

Var det ikke 18-20 mill pund som tilsvarer ca. 180-200 mill kroner? Synes fortsatt ikke han lever opp til en slik pris.

Suarez = 11 kamper, 17 mål
Tottenham = 16 kamper, 15 mål

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 15. Des. 2013, 23:06 »
Henderson kosta vel ca £20m ja. Han begynner virkelig å se ut som en klassespiller. Kan ha vært et meget smart kjøp av Liverpool det der.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 16. Des. 2013, 12:23 »
Da var AVB ferdig i Tottenham. Jeg er veldig spent på hvem som kommer inn.
Nei.

Tremblem

• Gjest
« Svar #459 på: 16. Des. 2013, 12:25 »
Og da er Villas-Boas ferdig! Samme er vår gamle assistent, Steve Clarke i WBA. De har begge hatt varierende resultater, men finner begge disse avskjedene ganske merkelig.

Tottenham, mista sin store stjerne som alene scora de opp sikkert 3-5 plasser i fjor, samt at de i sommer tok en QPR og bytta halve laget. Tar tid å få dette til å flyte.

WBA er et møkkalag, og ligger nøyaktig der de hører hjemme. Overpresterte i fjor med Lukaku.

så skal jeg spise en kamel, for noen måneder siden hadde jeg jubla høyt om en av de henta Pardew, nå ser jeg helst de holder seg langt unna!  :-[

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #460 på: 16. Des. 2013, 12:30 »
Sparkingen av AVB gjør blir jeg ikke klok på. Trenger en forløsning foran mål, så fyker de oppover tabellen. AVB har fått for liten tid etter mega-spendingen i sommer. Tar litt tid før det glir skikkelig.
Bare se på våre franske importer. De var ikke akkurat world-class i fjor, men i år har de tatt nivået.

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #461 på: 16. Des. 2013, 16:17 »
Enig angåede AVB. Dette et godt bilde på hvordan fotballengland er for managere. Det bør bli et solid managernavn inn dørene nå. En god pedagog kan virkelig få gang på et nokså spennende lag imo. Løse rykter om Capello blant annet...

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #462 på: 16. Des. 2013, 21:10 »
Tottenham har en bunnsolid tropp, og på papiret har de underprestert til de grader, spesielt i noen av kampene der de har vært en skygge av hva spillermaterialet kan gjøre (f.eks. kampene mot Liverpool og City). Tror nok fort at ledelsen i Tottenham har vært ganske utålmodige med AVB her og sett seg litt blind på det jeg nevner med troppen på papiret kontra resultater.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 16. Des. 2013, 21:19 »
Jeg mener Tottenham har en høyere tabellplassering sålangt denne sesongen enn hva deres faktisk prestasjoner skulle tilsi.
Offensivt er det helt jævlig traurig å se på, og defensivt har de jo mistet det den siste tiden. Greit at AVB har mange nye spillere han skal implementere i laget, men kombinasjonen av de spillerne han faktisk handlet inn og det elendige spillet de har vist gjør at jeg skjønner avgjørelsen. Når han da også fremstår som uhyre lite villig til å endre på noe som ikke fungerer, så blir det litt skralt.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #464 på: 16. Des. 2013, 21:49 »
Men så kommer jo det evige spørsmålet om kontinuitet osv.
De har jo tross alt veldig mye nytt, og å tro at det da vil gå på skinner fra dag en er i beste fall naivt. En annen ting som også er risky, er at når de handlet såpass mye nytt, regner jeg med at AVB var sentral i hvem de hentet. En ny manager har kanskje en helt annen oppfatning av troppen, og således er det risky.
Kort oppsummert så kan alltids avgjørelsen forsvares, men jeg syntes han burde blitt gitt mer tid, ettersom tabellposisjonen tross alt ikke er så hakkete galen.
Det er hvertfall ikke bedre hva Moyes driver med i United.