20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 13/14  (Lest 151033 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #225 på: 09. Sep. 2013, 14:26 »
Veldig enig med Daniel. Artikelens vinkling er veldig påvirket av at den handler om nettop Suarez. Det er ikke sånn at han er den eneste som filmer i det 21.århundre. Det fins eksempler på at MænJu spillere også har filmet, det blir ikke skrevet artikler i norske medier om det med samme vinkling.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #226 på: 14. Sep. 2013, 14:04 »
Både Young og Evra med filmeforsøk på de første 20 min på Old Trafford. Sympatisk gjeng.  :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 14. Sep. 2013, 19:00 »
Håhåh, Barry. For en blokkering.
Nei.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 15. Sep. 2013, 01:21 »
Håhåh, Barry. For en blokkering.

Barry hadde en kjempekamp for Everton. Banens beste etter min mening.

Over til NUFC. Hadde Gouffran puttet i den dørgende kjedelige 0-0 kampen hjemme mot West Ham ville vi stått med 9 poeng nå, det samme som PL leder Arsenal. Jeg tenker selvsagt på returen på stolpeskuddet til Sammy Ameobi der Gouffran skyter over fra ca 2 meters hold.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 15. Sep. 2013, 11:57 »
Kan selvsagt tenke slik. Motsatt kan vi tenke hva som hadde skjedd dersom Agbonlahor hadde fått utligne så tidlig i andreomgang på den sjansen han hadde i går. Sett ut fra spill fortjente vi maks ett poeng mot Hammers.

Forøvrig, angående Mackems - Arsenal, så gleder det meg at Giroud har starta sesongen sin så bra. Har virkelig sansen for han. Og Altidore tror jeg kan bli jævla god for Sunderland. Et fysisk beist. Burde jo hatt et mål i går hadde ikke Atkinson skjemt seg ut, og nær et mål på corner også. Gir mye juling der utpå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 15. Sep. 2013, 16:32 »
Kan selvsagt tenke slik. Motsatt kan vi tenke hva som hadde skjedd dersom Agbonlahor hadde fått utligne så tidlig i andreomgang på den sjansen han hadde i går. Sett ut fra spill fortjente vi maks ett poeng mot Hammers.

Kampen mellom NUFC - West Ham var dørgende kjedelig og ingen av lagene fortjente poeng i det hele tatt, så dårlig var det. Men var det ett lag som var nærmest seieren var det jo NUFC, den missen Gouffran hadde fra ca 1 - 1,5 meter etter stangskuddet til Sammy er jo bare helt enorm. Er jo vanskeligere å bomme der enn å score skulle man tro.

Selvfølgelig, det er jo altfor enkelt å tenke slik jeg gjorde der at om/hvis/hva ville hendt om det eller det hadde skjedd. Det jeg uansett ville frem til er at NUFC egentlig har startet sesongen ganske bra om vi ser bort ifra den beintøffe åpningen borte mot ManCity. Jeg tror vi kan se frem til en spennende og god sesong for NUFC om de bare klarer å holde spillerne skadefrie.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 15. Sep. 2013, 16:54 »
Og det er jeg også helt enig i. Vi har tatt så mange poeng som vi på mange måter kunne håpet på etter 4 matcher. Shitty borte ble vanskelig uansett, mens poengtapet mot Hammers veies opp med gårdagens seier mot Villa. Sånn sett er jeg veldig fornøyd med poengfangsten sålangt.
Etter den fæle sesongåpningen kan vi også ta med oss at vi har fremstått langt bedre bakover. Hanglet noe fremover, men de to siste matchene bærer bud på at det kan bli morsomt fremover. Sesongen vi endte på femteplass var vi langt fra noe fyrverkeri første halvdel, men vi hadd en trygghet defensivt i bånn. Med en fullt fokusert Colo tilbake og en Mbiwa som begynner å bli varm i PL, ser det absolutt spennende ut. Sånn sett. Så er det selvfølgelig disse skadene vi må ungå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 16. Sep. 2013, 09:36 »

Forøvrig, angående Mackems - Arsenal, så gleder det meg at Giroud har starta sesongen sin så bra. Har virkelig sansen for han. Og Altidore tror jeg kan bli jævla god for Sunderland. Et fysisk beist. Burde jo hatt et mål i går hadde ikke Atkinson skjemt seg ut, og nær et mål på corner også. Gir mye juling der utpå.

Altidore er som en god Shola :O

:shola:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 16. Sep. 2013, 10:25 »
Ganske likt enn så lenge:

Manchester City 4-0 Newcastle United 2012/13
Manchester City 4-0 Newcastle United 2013/14
Newcastle United 0-1 West Ham United 2012/13
Newcastle United 0-0 West Ham United 2013/14
Newcastle United 1-0 Fulham 2012/13
Newcastle United 1-0 Fulham 2013/14
Aston Villa 1-2 Newcastle United 2012/13
Aston Villa 1-2 Newcastle United 2013/14

+1 poeng er status so far :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 16. Sep. 2013, 10:55 »
De 4 neste kampene er Hull (H), Everton (B), Cardiff (B) og Liverpool (H).

Hva kan vi håpe på? Personlig vil jeg være fornøyd med 6 etter disse 4 kampene. Det vil i så fall vær en ok start på en lang sesong. Hadde lenge fryktet at (enda mer)  kaos ville regjere hvis poengene ble fraværende i de første kampene. Nå henger laget heldigvis bra med og spiller i tillegg god fotball.

Hull og Cardiff bør være overkommelige. Kanskje er det også mulig å får et resultat mot everton på goodison? Håper på gode kontringer med Remy og HBA i denne kampen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 16. Sep. 2013, 10:59 »
Syv poeng, tenker jeg.
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 16. Sep. 2013, 12:06 »
Er fornøgd med seks poeng på dei 4 neste, men det bør vi også klare, blir skuffa om vi roter det til mot Cardiff eller Hull.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 16. Sep. 2013, 12:14 »
6 poeng hadde vært veldig kjekt, 5 poeng er også godkjent. Hull skal slås, Cardiff bør der være gode muligheter for seier mot om vi presterer som vi gjorde mot Villa. Men glem ikke at Shitty røk mot en smell mot et hardtarbeidende Cardiff. Everton på Goodison er alltid vanskelig, mens LFC er det bare lov å håpe at blir minst mulig tap.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 16. Sep. 2013, 12:19 »
Syv poeng, tenker jeg.

7 poeng er min fasit!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #239 på: 16. Sep. 2013, 13:31 »
I fare for å virke delirisk: Den Liverpool-kampen er vel ikkje heilt håplaus den heller? På heimebane bør vi i alle fall ikkje vinke med det kvite flagget allereie før kampstart. Vi slo Villa fortent på bortebane, eit lag som spelte jevnt med Liverpool på Villa Park (tap 0-1). Mignolet var vel som ein vegg den kampen, men han har vi jo scora 5 mål på før, så....  ;D

Eg tippar at vi får mellom 9-12 poeng på desse fire kampane.