20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 13/14  (Lest 151526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #150 på: 25. Aug. 2013, 23:05 »
Godt innlegg, PeterH. Saluteres. Også latt meg frustrere over hans manglende evne til å ta litt "kontroversielle" grep og prøve noe nytt når ting ikke fungerer. Bruken av Cisse kan nok forsvares da vi tross alt etterhvert ikke hadde annet å prøve ut. Spent på hva han gjør neste match. Gouffran kom inn nå sist og vi ble straks vassere på grunn av hans bevegelighet og innsats på topp. Han bør foretrekkes fremfor Cisse og Ameobi neste match.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 26. Aug. 2013, 08:29 »
Newcastle blir sent hjem som slakt fra Man City og har et skudd på mål mot West Ham City, Cardiff utspiller Man City. :(

:pards:

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #152 på: 26. Aug. 2013, 10:44 »
Takk for det, Kristoffer.
På Tiote sin plass kunne vi til tider brukt Anita, og på Jonas sin kunne vi brukt bl.a Marveaux.
Cisse er det verre med, men jeg mener at om vi så må bruke Adam Campbell alene på topp en kamp for å få satt en underpresterende og lat Cisse på benken, så må vi tørre å gjøre det.
Jeg syns det er utrolig viktig å holde spillerne på tå, med å gi ett klart signal om at de som presterer får spille, samme hva du heter eller hvor gammel du er. Og om du blir satt på benken, må du vente til spilleren som ble valgt foran deg slutter å prestere.

Selvsagt burde det gå an å ha en dårlig kamp, uten at det skal koste deg plassen for resten av sesongen.
Men med så mange skader som vi har i løpet at en sesong, vil de fleste få sjansen snarlig etter å ha blitt satt på benken.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 26. Aug. 2013, 14:16 »
Stemmer dette?

United For Newcastle ‏@UtdForNewcastle 1m
#NUFC have scored four goals since March 30th, one of which was a penalty and one a Boswinga back pass. #7in13 #BigTrouble.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #154 på: 26. Aug. 2013, 15:21 »
Stemmer dette?

United For Newcastle ‏@UtdForNewcastle 1m
#NUFC have scored four goals since March 30th, one of which was a penalty and one a Boswinga back pass. #7in13 #BigTrouble.

Scora 4 og sluppet inn ca 20 tipper jeg...
Har vel 2X 0-4 mot city, 0-6 mot pool og 0-3 mot sunderland i denne perioden  :pardy:
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 26. Aug. 2013, 16:07 »
Me er sesongens QPR. Eg ser ikkje at Pardew kan snu dette. Kven som kan ta øve ser eg heller ikkje, men med Pardew so fungerar per dags dato ingenting.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 26. Aug. 2013, 16:33 »
Ja. Mick Harford eller JoKe himself kommer inn og redder oss. Håpløs situasjon, dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 26. Aug. 2013, 17:35 »
Ja. Mick Harford eller JoKe himself kommer inn og redder oss. Håpløs situasjon, dette.

Det er faktisk det. Og eg er ikkje vorte kidnappa og erstatta av snkz ;) Det er berre det at no er grensa mi nådd og WH-kampen var dråpen for meg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 26. Aug. 2013, 17:49 »
Hehe, det var ikke ment som sarkasme. Har igrunn mista trua på Pardew, jeg også. Lurer bare på hvem vi liksom skal få inn istedet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #159 på: 26. Aug. 2013, 17:59 »
Et saklig og oppnåelig erstatter - Diego Simone, Atl Madrid.
Mest realistisk - heltene fra Kristoffer sitt innlegg..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #160 på: 26. Aug. 2013, 19:24 »
Med mindre det er noe konflikter i atl mad, så ser jeg på han som høyst usannsynlig. Topp la liga, Europa, BRA lag, relativt stabil (?) økonomi vs JoKe, nedrykk, ashley?

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #161 på: 26. Aug. 2013, 19:49 »
Diego Simone har jo stempla La Liga som kjedelig. Kanskje han er lysten på noe nytt? Men at han enter opp i Newcastle er vel ikke så veldig sannsynlig.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 26. Aug. 2013, 20:25 »
Jeg blir faktisk litt frustrert av å se spillere som Kagawa og Mata på benken. Mata var fjorårets suverent beste spiller i PL, og Kagawa har i et par år vært en av de absolutt herligste spillerne i Europa. Fjernt, ass.
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 26. Aug. 2013, 20:29 »
Rooney starter ja. Spesiell situasjon. HEIA CHELSEA
Same old Shearer, always scoring!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #164 på: 26. Aug. 2013, 20:36 »
Ser at Ba ikke er med i dagens tropp for chelsea. Har jeg gått glipp av noe her, eller?