20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 13/14  (Lest 150523 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #90 på: 16. Aug. 2013, 20:59 »
11 eller 9 plass.
Kommer an på hvordan siste runde går for oss.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 16. Aug. 2013, 21:37 »
Når var sist vi i det hele tatt tok poeng siste runde? Og hvor lenge siden er det siden vi tok 3?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 16. Aug. 2013, 22:04 »
Muligens da Shearer og Ameobi sendte oss til UEFA-cupen i Sir Bobby's siste hele sesong?
Mot Chelski altså. 2-1 vant vi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #93 på: 16. Aug. 2013, 23:37 »
http://beta.aftenposten.no/100Sport/fotball/england/Dette-holder-20-supporterledere-vakne-om-nettene-387657_1.snd#.Ug6YkpJ7J7M

Sunderland (Stein Håkon Nes, leder i supporterklubben)
- Hva bekymrer deg mest før seriestarten?

Jeg er ikke bekymret.

- Hva forventer du av laget ditt?

7. plass.

- Hvem mener du er ditt lags viktigste spiller?

John O'Shea. Han har veldig mye rutine og er en organisator bak.

Haha. Jeg må le  :spytt:

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 17. Aug. 2013, 11:33 »
PL!!!! endelig!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

baerb

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #95 på: 17. Aug. 2013, 13:19 »
For de som er interessert, Erik Pieters spiller fra start for Sunderland nå, var vel så godt som klar for oss for en stund tilbake?

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #96 på: 17. Aug. 2013, 13:39 »
For de som er interessert, Erik Pieters spiller fra start for Sunderland nå, var vel så godt som klar for oss for en stund tilbake?

Antar du mener for Stoke?

Skal forøvrig bli spennende å se hva Mark Hughes har klart å få til av endringer i Stoke laget.  Det er nok noen som kan bli bedre av den mer teknisk enn fysisk orienterte spillestilen, men med såpass mange spillere som har fysikk som en av sine store styrker tviler jeg litt på at det fysiske er helt borte.
Genius by birth. Slacker by choice.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 17. Aug. 2013, 14:08 »
Det har gått tjue minutter, og Stoke har allerede spilt mer fotball langs bakken enn hva de gjorde under de siste fem åra med Puilis.
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 17. Aug. 2013, 14:59 »
Det har gått tjue minutter, og Stoke har allerede spilt mer fotball langs bakken enn hva de gjorde under de siste fem åra med Puilis.

Da er det vel bare èn manager igjen i England som tviholder på drillo-fotball:  :pard:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 17. Aug. 2013, 15:01 »
Stoke hadde 230 vellykkede pasninger i første, av hele 290 forsøk. Det er vel mer enn hva de har pleid og hatt under en hel kamp under Pulis?

Med mindre Pardew har gjort noen forandringer fra forrige sesong så er nok Newcastle det kjipeste laget i PL per nå, spillemessig. :(
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 17. Aug. 2013, 15:04 »

Han har vært helt elendig spør du meg. Grusom fremover.
Forøvrig er det åpenbart at Stoke spiller mer langs bakken i dag, ja. Sliter dog fortsatt med å skape noe som helst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 17. Aug. 2013, 15:06 »
Jeg synes Pieters har vært solid. En forsvarers jobb er først og fremt og forsvare, noe jeg synes han har gjort veldig bra.
Nei.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 17. Aug. 2013, 15:22 »
Fytte satan så god Begovic har vært idag. Fortsetter som han slapp forrige sesong!

baerb

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #103 på: 17. Aug. 2013, 15:27 »

Antar du mener for Stoke?

Skal forøvrig bli spennende å se hva Mark Hughes har klart å få til av endringer i Stoke laget.  Det er nok noen som kan bli bedre av den mer teknisk enn fysisk orienterte spillestilen, men med såpass mange spillere som har fysikk som en av sine store styrker tviler jeg litt på at det fysiske er helt borte.

Skulle stå Stoke selvfølgelig :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 17. Aug. 2013, 15:29 »
Ser også at Pieters mottar veldig mye skryt på andre foraer i dag. Liten tvil om at han har imponert folk i dag.
Nei.