20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 13/14  (Lest 150512 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #60 på: 02. Aug. 2013, 12:18 »

Dette kommer altså garantert til å hjelpe Suarez! :ler:

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 02. Aug. 2013, 15:14 »
hehe.. Kan vel hente Barton og når dei først er i gang, da vil jo Suarez forsvinne heilt i mengden ::p
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 07. Aug. 2013, 13:13 »
Nettavisen har peiling, ser jeg:

Fabricio Coloccinis skadefravær var en av årsakene til det i fjor. Argentineren startet i kun 22 av de 38 seriekampene, og er en svært viktig brikke for Newcastle. Stopperkollega Steven Taylor slet også med skader i fjor og startet i 24 seriekamper. Mike Williamson er også med i diskusjonen om en stopperplass, mens Davide Santon, Mathieu Debuchy og Mapou Yanga-Mbiwa er de sannsynlige valgene til Pardew på backplass, nå som Danny Simpson har forlatt klubben.

Newcastle har bra dekning på midtbanen og spillere som Moussa Sissoko, Cheick Tiote og Yohan Caboye holder alle solid Premier League-standard. Tiote er kanskje den viktigste av disse, med sine svært sterke defensive kvaliteter.

Tilkomsten av Loic Remy fra QPR på lån, gjør at Pardew nesten har et luksusproblem på topp. Papiss Cisse, Shola Ameobi, Sammy Ameobi og tilveksten Yoan Gouffran (januarsignering), i tillegg til nevnte Remy, gjør at Newcastle er godt forspent i angrepsrekka.

Ser at de skriver Caboye flere ganger og.  :ler:
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 07. Aug. 2013, 14:48 »
Luksusproblem på topp  :spytt:
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 07. Aug. 2013, 15:10 »
Nettavisen har peiling, ser jeg:

Fabricio Coloccinis skadefravær var en av årsakene til det i fjor. Argentineren startet i kun 22 av de 38 seriekampene, og er en svært viktig brikke for Newcastle. Stopperkollega Steven Taylor slet også med skader i fjor og startet i 24 seriekamper. Mike Williamson er også med i diskusjonen om en stopperplass, mens Davide Santon, Mathieu Debuchy og Mapou Yanga-Mbiwa er de sannsynlige valgene til Pardew på backplass, nå som Danny Simpson har forlatt klubben.

Newcastle har bra dekning på midtbanen og spillere som Moussa Sissoko, Cheick Tiote og Yohan Caboye holder alle solid Premier League-standard. Tiote er kanskje den viktigste av disse, med sine svært sterke defensive kvaliteter.

Tilkomsten av Loic Remy fra QPR på lån, gjør at Pardew nesten har et luksusproblem på topp. Papiss Cisse, Shola Ameobi, Sammy Ameobi og tilveksten Yoan Gouffran (januarsignering), i tillegg til nevnte Remy, gjør at Newcastle er godt forspent i angrepsrekka.

Ser at de skriver Caboye flere ganger og.  :ler:

Kanskje det er JoKe som skriver for dem?

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 07. Aug. 2013, 15:29 »
Mye som tyder på at Kinnear som skrev nettavisens tips ja.

1 caboye samt Mapou Yanga Mbiwa.

2 Vi ble visst også grunnlagt i 1982 også.:)

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #66 på: 08. Aug. 2013, 00:01 »
Hvis dette kommer til og stemme blir jeg glad.
Mener dette er faktisk ganske sannsynelig for oss med en god start i årets sesong.
Tipper vi ender på mellom 8 og 11, alt over sinnsyk bonus.
Men litt vanskelig og tippe siden mange av våre konkurenter har hatt en bra silly.
Gleder meg i alle fall latterlig mye til første kamp, blir sikkert tøft for oss men uansett.

BLOOMBERGS TABELL:
1 Chelsea
2 Manchester City
3 Manchester United
4 Arsenal
5 Tottenham
6 Liverpool
7 Everton
8 Newcastle United
9 Swansea
10 West Ham
11 Southampton
12 Aston Villa
13 Fulham
14 West Bromwich Albion
15 Sunderland
16 Norwich
17 Stoke
18 Cardiff
19 Hull
20 Crystal Palace   

http://www.dagbladet.no/2013/08/07/sport/premier_league/fotball/manchester_united/liverpool/28579822/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 08. Aug. 2013, 00:11 »
Topp 6 der er ganske gitt, men rekkefølge noe usikkert og enda avhengig av hvordan transfervinduet ender. Deretter føler jeg det er ganske åpent og vi har muligheter til å være oppe der med en eller to til inn i sommer, og en god start på sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 08. Aug. 2013, 06:56 »
Sånn som de enkelte stallene ser ut nå så kan ikke Tottenham være fornøyd med 5. plass. Da ville jeg satt dem over både Arsenal og Manu, kanskje også City. Det forandrer seg selvsagt om Bale drar.

Når det gjelder nedrykkskampen er det ikke spesielt sannsynlig at alle nykommerne ryker, selv om de ser svakest ut på papiret.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 08. Aug. 2013, 14:40 »
Sant det. Men så er det vel okei sjanse for at Tottenham enda mister Bale. Samt at Arsenal fort kan kuppe Suarez. Mye usikkert enda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 08. Aug. 2013, 14:44 »
Selv om de mister Bale tror jeg de vil gjøre det sterkt. Det ser jo ut som om de skal ende opp med Etienne Capoue au. Fantastisk signering i såfall.
Nei.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 08. Aug. 2013, 17:15 »
skjønner ikkje heilt den overgangen til capoue, Tottenham har alt henta paulinho som òg er ein dm. Samtidig som dei har sandro og parker fra før..
- carry on!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 08. Aug. 2013, 17:47 »
Paulinho er vel regnet mer som en box-to-box spiller som er et alternativ til Dembélé.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 08. Aug. 2013, 18:07 »
han spillte dm i confederations cup vertfall, Ganske eminent om eg må få sei det. Beste posisjonerings spelet eg har sett på lenge.
- carry on!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 08. Aug. 2013, 18:27 »
Link

Gamsten gis bort fra Blackburn på free transfer.  Ikke at jeg har fulgt særlig med på hva han har prestert etter at Blackburn rykket ned, men er han virkelig blitt så dårlig?

Han har vel ikke vært direkte imponerende på ganske lenge, men har han blitt så direkte dårlig at han er ubrukelig?  Hvis jeg skulle tippet så ville jeg ha gjettet at han skulle kunne være en backup/squadspiller på nedre halvdel i PL, så er det kun personlige problemer som gjør at han er uønsket i Blackburn eller har det skjedd noe annet med ham som jeg ikke har fått med meg?
Genius by birth. Slacker by choice.