20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear  (Lest 51206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tremblem

• Gjest
Sv: Joe Kinnear
« Svar #255 på: 05. Feb. 2014, 09:39 »
Uten at vi trenger ta det helt over styr trengs der investeringer om vi ønsker bevege oss fremover som klubb.
Mike Ashley bruker klubben som et promoteringsverktøy for SD, samt at han ikke har ambisjoner om å vinne trofeer. Vårt objektiv er å ligge trygt plassert i PL, kjøpe billige spillere og videreutvikle de slik at de selges for profitt.

Du har mye rett her ja.

Blir hele tiden overrasket over at en tydeligvis dyktig forretningsmann som Ashley ikke ser poenget med "you have to spend money to earn money"?

- "Alle" visste Cabaye kom til å forsvinne. Hvorfor ikke gjøre som Tottenham i sommer, kjøpte inn en haug med forsterkninger for Bale-pengene FØR han forsvant?
- Med å hente en erstatter/forsterkning eller to med en gang = større goodwill hos fans = høyere inntekter
- Resulterer mest sannsynlig i en høyere tabellposisjon, som genererer x-antall millioner pund i premiepenger
- Høyere tabellposisjoner genererer høyere anseelse = høyere inntekter

Smerter å si det, men Man U er jo klubben alle burde se til. De har ikke fått til de resultatene de har med å spare! Jeg er like glad i en god deal som alle andre, ikke noe poeng i å kaste store penger etter middelmådig stallfyll som vi gjorde før, men bruk nå for po...r den esktra millionen for å få inn den spilleren man vil ha.

Jeg synes ikke jeg har høye forventninger når jeg mener Newcastle må kunne konkurrere med klubber som Everton, Southampton og Swansea på overgangsmarkedet. Men, virker som "alle" overganger strander pga. det som må ansees som småpenger. Bony f.eks. Ble vel kjøpt for 12 mill pund av Swansea, vi ga oss ut fra ryktene på 10 mill. Om han hadde skutt oss EN plass høyere på tabellen, hadde den differansen vært tjent inn.

Men, bruke 60.000 pund i måneden på en klovn som Kinnear er tydeligvis greit! Forstå det den som kan?
« Siste redigering: 05. Feb. 2014, 09:41 av Tremblem »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 05. Feb. 2014, 17:43 »
Takk for den iherdige innsatsen under disse 8 månedene Joe. Legend. :ler:

Må si jeg også er litt redd for at han var ansatt bare for å ta støyten for Ashley angående disse to begredelige vinduene. Kanskje Ashley selv også ba han om å avbryte Douglas overgangen? Alt sammen virker jo bare helt merkelig, også det faktum at han selv tok hatten og gikk istedenfor å få fyken med fallskjerm. Virker nesten som om Ashley planla dette med Kinnear i bytte mot at Kinnear fikk lønning i 8 måneder. Kan alle disse latterlige intervjuene kanskje staged bare for at Kinnear skulle virke mentalt syk, slik at Ashley kunne lesse skyld over vinduene også videre på Joe? Intervjuene var jo nesten for latterlige, selv til Joe Kinnear å være.
« Siste redigering: 05. Feb. 2014, 17:48 av Eriksen »

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #257 på: 05. Feb. 2014, 17:50 »
Takk for den iherdige innsatsen under disse 8 månedene Joe. Legend. :ler:

Må si jeg også er litt redd for at han var ansatt bare for å ta støyten for Ashley angående disse to begredelige vinduene. Kanskje Ashley selv også ba han om å avbryte Douglas overgangen? Alt sammen virker jo bare helt merkelig, også det faktum at han selv tok hatten og gikk istedenfor å få fyken med fallskjerm. Virker nesten som om Ashley planla dette med Kinnear i bytte mot at Kinnear fikk lønning i 8 måneder. Kan alle disse latterlige intervjuene kanskje staged bare for at Kinnear skulle virke mentalt syk, slik at Ashley kunne lesse skyld over vinduene også videre på Joe? Intervjuene var jo nesten for latterlige, selv til Joe Kinnear å være.

For å være helt ærlig virker dette nesten mer realistisk. At alt bare var rigga til helvette
Toon till I die.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 05. Feb. 2014, 21:34 »
Sant, en annen ting som forsterker mistanken er måten Kinnear ble ansatt på. Er det vanlig å ansette en DoF for så å spesifiere at han bare skal ta seg av kjøp og salg, og at det en bare han som har siste ordet i avgjørelser rundt kjøp og salg av spillere?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 05. Feb. 2014, 22:37 »
Skal Newcastle gå amok å handle spillere for 30 millioner pund i sommer nå da plutselig? ( noe som nesten trengst) Hvem skal Ashley legge skylden på nå som Kinnear er vekke når forsterkningene uteblir?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #260 på: 06. Feb. 2014, 06:56 »
Selvfølgelig blir det forsterkninger i sommer. Om vi kommer til å bruke ekstremt mye penger tviler jeg på, men vi kommer nok til å handle en god del.
Dessuten virker det på meg som at Ashley også var misfornøyd med Kinnear. At vi ikke fikk Cabella blant annet.
Håper han nå har lært, og at Jannicke gjør denne tabben en gang til!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 06. Feb. 2014, 09:57 »
Hold nå Jannicke ute av dette her da....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #262 på: 06. Feb. 2014, 10:42 »
Ok, beklager! Usaklig å dra inn henne på nåværende tidspunkt..

(Damn you autocorrect!)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 06. Feb. 2014, 11:41 »
Som Shearer så fint sier det - Ashley som har hovedansvaret her. Kinnear fremstår jo bare som den udugelige hakkekyllingen Ashley så fint kunne bruke.
Men vi får se. Spennende til sommeren. Min drøm er jo at Ashley har solgt ut til den tid - og vi aldri hører mer fra han annet enn om hans shadye drift av SD.
I wish....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 06. Feb. 2014, 12:40 »
Lurer på hvor mange år til vi må holde ut med Ashley.. Er utrolig lei mannen, og vi er nok stuck med dette i noen år fremover også. Virker ikke som det er mange interesserte i å kjøpe oss opp. Er så forbanna lei!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 06. Feb. 2014, 13:15 »
Det positive med driften er jo at man skulle tro at en økonomisk sunn klubb vil være attraktiv for eventuelle kjøpere i framtida. Rent objektivt sett kan jeg ikke skjønne at Newcastle i utgangspunktet skal være mindre interessant enn Chelsea og Man City (med unntak av Chelseas fine London-plassering) for utenlandske pengemenn. Vi har en stor stadion, stor og lojal fanbase. Potensialet for sportslig suksess er jo til stede.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #266 på: 06. Feb. 2014, 15:21 »
Er dette etter-skjelv, mon tro?

http://www1.skysports.com/football/news/11095/9152959/

Forøvrig en innrømmelse om at Kinnear fikk sparken (og ikke gikk selv):
http://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/newcastle-boss-alan-pardew-sad-to-see-joe-kinnear-axed-1-6422997

Ikke noe nytt i og for seg :)
« Siste redigering: 06. Feb. 2014, 15:22 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 06. Feb. 2014, 15:51 »
Er dette etter-skjelv, mon tro?

http://www1.skysports.com/football/news/11095/9152959/

Ryktes at han har slått en spiller. Dog ingen kilder på dette.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 06. Feb. 2014, 19:31 »
Av en eller annen grunn føler jeg ikke det er noe spesielt tap dersom vi lar Donachie gå, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #269 på: 06. Feb. 2014, 19:43 »
Har vel veldig lite å vise til i de snaut 4 årene han har vært her, og hvis han i tillegg går til fysisk angrep på spillerne er det bare å sparke! Selv om det var pga et tap mot mackems.