20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear  (Lest 51257 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tremblem

• Gjest
Sv: Joe Kinnear
« Svar #240 på: 04. Feb. 2014, 08:40 »

http://api.ning.com/files/x-kVb5JE4pSkh9BteZBbK410EDYmXvz5JJe23Un3pGILzrm*5vhoslYhPUFQ*Z9I08mbAaHXsodBAAQNedr4QZZcIciUnALE/pardew.gif

Alan Pardew ikveld!

:lol: :spytt: :toon: :feiring: :happy: :frenetisk:

Han var så vidt jeg fikk med meg ikke med på noen bilder når Luuk de jong signerte, ikke på kampen mot Sunderland?? Tror godeste Kinnear "fikk" lov til å slutte. Tviler på han gjorde det sjøl.

Så, skal man ta dette som gode nyheter, eller skal man nå sette seg ned å vente på nye, dårlige nyheter som f.eks. "Dennis Wise re-hired by Newcastle as Director of Football!"??
« Siste redigering: 04. Feb. 2014, 08:44 av Tremblem »

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 04. Feb. 2014, 08:58 »
Kjenner jeg ikke blir alt for glad da det er personen som ansatte han i første stedet som er roten til faenskap i denne klubben her.

Føler faktisk litt med selve JoKe her... Virker som Ashley ansatte han bare for å ha en å legge skylden på etter to mislykkede overgangsvinduer. Håper på noen JoKe uttalelser som får Anti-Ashley kretsen til å mobilisere igjen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 04. Feb. 2014, 09:05 »
 :thumbu: :feiring:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #243 på: 04. Feb. 2014, 09:17 »
  :banana: :banana: :banana:

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #244 på: 04. Feb. 2014, 09:36 »
Dette er vel det beste som har skjedd på overgangsfronten siden 1996.  :toon:
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 04. Feb. 2014, 09:37 »
Han ville bare komme inn å ødelegge i ett år får deretter å ta hatten å stikke?

Takk din pikk!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 04. Feb. 2014, 09:39 »
 :toon:

Nå kan eg bytte profilbilde.  :feiring:

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #247 på: 04. Feb. 2014, 10:46 »
Må si at jeg tross alt er temmelig glad for at det er Kinnear som forsvinner ut døra, og ikke Pardew. Hadde utfallet vært omvendt, så hadde vi sitte godt i det.

Vi er nok en gang enig i mye ang. Pardew-diskusjonen. Det finnes større kreftbyller i klubben enn Pardew, Joe Kinnear er en av dem, og det er en god start å bli kvitt ham. Det kan ikke bli mye verre, men med Ashley i sjefstolen trenger ikke erstatteren å bli så veldig mye bedre heller. Jeg er forsiktig optimist!

Forøvrig, herregud for en udugelig klump med dritt Kinnear er. Hva er det egentlig han har gjort iløpet av tiden? Ødelagt Douglas overgangen?

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #248 på: 04. Feb. 2014, 10:56 »
 :happy: :toon: :feiring: :frenetisk:

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #249 på: 04. Feb. 2014, 12:09 »
Gode nyheter dette, men for at det virkelig skal forandring til må jo Ashley ut. Selv er jeg usikker på om jeg vil det, mtp god økonomisk drift.... Diskuterer fortsatt med meg selv hva som er viktigst av sportslig suksess på bekostning av rævva økonomi, eller økonomisk suksess på bekostning av rævva sportslige resultater (ikke at det er elendige resultater akkurat nå, klager ikke over dagens posisjon på tabellen).

Kinnear ut er uansett riktig retning.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 04. Feb. 2014, 12:15 »
Jeg lurer på hva han tenker selv. Han har jo ekstremt høye tanker om seg selv, og lagde jo skyhøye forventninger rundt sitt påståtte nettverk. Ble det virkelig så pinlig for han at han gikk selv?? Eller ble han kanskje ansatt av Ashley for å være en skyteskive i media fordi de allerede hadde planlagt å ikke kjøpe noe som helst? Håper det kommer noen intervjuer med han :D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 04. Feb. 2014, 12:43 »
Gode nyheter dette, men for at det virkelig skal forandring til må jo Ashley ut. Selv er jeg usikker på om jeg vil det, mtp god økonomisk drift.... Diskuterer fortsatt med meg selv hva som er viktigst av sportslig suksess på bekostning av rævva økonomi, eller økonomisk suksess på bekostning av rævva sportslige resultater (ikke at det er elendige resultater akkurat nå, klager ikke over dagens posisjon på tabellen).

Kinnear ut er uansett riktig retning.

Eg meinar begge deler går an å kombinera, sjølv utan ein rik tyrann eller sjeik. Hadde Ashley vore "normal" so kunne me ha lokka til oss ein manager for framtida, fått han til å bygd opp eit lag og mest sannsynleg opplevd sportsleg suksess.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 04. Feb. 2014, 16:34 »
Uten at vi trenger ta det helt over styr trengs der investeringer om vi ønsker bevege oss fremover som klubb.
Mike Ashley bruker klubben som et promoteringsverktøy for SD, samt at han ikke har ambisjoner om å vinne trofeer. Vårt objektiv er å ligge trygt plassert i PL, kjøpe billige spillere og videreutvikle de slik at de selges for profitt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #253 på: 04. Feb. 2014, 16:59 »
Mike Ashley bruker klubben som et promoteringsverktøy for SD, samt at han ikke har ambisjoner om å vinne trofeer. Vårt Mike Ashley's objektiv er å ligge trygt plassert i PL, kjøpe billige spillere og videreutvikle de slik at de selges for profitt.

STOR forskjell  ::p
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 04. Feb. 2014, 17:08 »
Takk for viktig korreksjon ;)

http://www.theguardian.com/football/blog/2014/feb/04/joe-kinnear-newcastle-rants-resignations-signings?CMP=twt_gu

Forøvrig - en slags oppsummering av JoKe sine 8 måneder i "jobb" hos oss. Ganske like versjoner hos alle medier som oppsummerer. Og det er faktisk skremmende at en så lite profesjonell type har hatt øverste sportslige ansvar for klubben vår i over et halvt år. Bør ikke være overrasket - og dette spådde vel de fleste. Men man blir jo direkte provosert over mangelen på arbeid, profesjonalitet og sunt folkevett denne mannen har utvist. For en "utter disgrace" av en fyr. Han topper absolutt alt av andre udugeligheter vi har hatt i klubben vår fra manager og oppover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida