20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear  (Lest 51369 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear
« Svar #225 på: 03. Nov. 2013, 11:41 »
Regnet med at det kanskje ikke stemte, men trodde mirror var troverdig.

Edit: nyheten florerer jo nå.. http://www.nrk.no/sport/fotball/kinnear-latterliggjores-i-england-1.11334754
« Siste redigering: 03. Nov. 2013, 12:25 av Eriksen »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #226 på: 03. Nov. 2013, 12:54 »
Hadde ikke overrasket meg om dette var sant.  Joke ass.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #227 på: 04. Nov. 2013, 00:32 »
Hahaha. Kan virkelig ikke se for meg at dette stemmer- da mener jeg faktisk at han har nådd bunnivået sitt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 04. Nov. 2013, 08:22 »
Det her stemmer nok ikkje, men er vel hevn etter at lokalavisene er vorte bannlyst.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 04. Nov. 2013, 14:40 »
Denne historien har gått rundt på engelske forum i flere uker, men er visstnok ikke sann fordi Kinnear var og så på en kamp hvor Ferguson satt på benken hele kampen.
Hvis den kampen det refereres til er korrekt, så vil det forundre meg stort om ikke historien stemmer sånn noenlunde. Det er et fåtall kamper Shane Ferguson ikke har spilt denne sesongen, men det kan jo selvfølgelig tenkes at Kinnear har vært til stede på en av de få som Ferguson ikke har spilt.

For min del er jeg ikke i tvil om at historien er sånn noenlunde sann. Jeg ser glatt for meg at Kinnear har sittet på St. Andrews og blitt imponert av spiller nr. 27 hos de blå, uten å ha peiling på hvem dette var. Når han har hatt samtaler med klubbledelsen etterpå har han helt sikkert spurt hvem denne spilleren er. For kjenner jeg Joe Kinnear riktig er det under hans verdighet å ha et papir med lagoppstillinger foran seg. Det er jo ikke en spiller i verden han ikke kjenner til. Med unntak av Newcastle-spillere selvsagt.

En ting er at han ikke har oversikt over klubbens talenter. Det er jo bare arbeidsoppgaven hans. En annen ting er at han blir imponert av Shane Ferguson. For all del, jeg liker Fergie jeg, men noen stor fremtid i Newcastle har han nok ikke. Som back er Haidara ti ganger bedre. Som ving er han bedre enn Obertan, men kanskje ikke helt på det nivået vi ønsker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 02. Feb. 2014, 14:52 »
Kan noen fortelle denne fyllikken at det er lov å jobbe hele året selv om FIFA har innført overgangsvinduer nylig? "Fansen spør hvem jeg kan få tak i, jeg spør hvem kan jeg, Joe Kinnear ikke få tak i?" Spurte denne mannen retorisk da han ble annsatt. Vel fansen spør igjen: hvem kan du få tak i?

Og hvor var du under årets viktigste hjemmekamp?
Og hvem fikk du til å skrive innlegget i denne hjemmekampen som ble publisert i programmet?
Til slutt, er det noe andre enn deg som fikk sjokk da Cabaye sa han ville spille for en større klubb etter hva som skjedde i sommer?

Jeg vet du ikke kan lese, men kanskje noen forteller deg disse tingene....
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #231 på: 04. Feb. 2014, 00:07 »
EEeeehehehehehehehehehehehehehehe :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Var mye sånn jeg følte når jeg leste dette.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #232 på: 04. Feb. 2014, 00:09 »
Mmmmmmmhm  :happy:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 04. Feb. 2014, 00:13 »
Hvem hadde trodd at denne udugeligheten hadde såpass snev av anstendighet at han ville gå av?! Trodde seriøst det måtte en ny hjertefeil til, jeg. Hvorfor kunne du ikke gjort det FØR januar da?

Uansett - en liten opptur. Ashley er her dessverre fortsatt - men dette er med på å manifistere hans totale udugelighet som eier av klubben.

Gratulerer folkens.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 04. Feb. 2014, 00:24 »
No er eg spent må eg si. En ny muppet, eller våger Ashley seg ut på å gå etter kompetanse og anseelse denne gang?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 04. Feb. 2014, 00:28 »
Må si at jeg tross alt er temmelig glad for at det er Kinnear som forsvinner ut døra, og ikke Pardew. Hadde utfallet vært omvendt, så hadde vi sitte godt i det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Matuzalem

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #236 på: 04. Feb. 2014, 01:49 »

http://api.ning.com/files/x-kVb5JE4pSkh9BteZBbK410EDYmXvz5JJe23Un3pGILzrm*5vhoslYhPUFQ*Z9I08mbAaHXsodBAAQNedr4QZZcIciUnALE/pardew.gif

Alan Pardew ikveld!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #237 på: 04. Feb. 2014, 06:30 »
Snakkes JoKe

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 04. Feb. 2014, 07:49 »
 :grine:
Same old Shearer, always scoring!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 04. Feb. 2014, 08:39 »
Eg forstår fortsatt ikkje korleis Ashley har greidd vorte so rik...