Problemet kem som skal betale sell on clause til st. etienne og agent fees, er ikkje gitt at newcastle skal betale den delen av avtalen og er vel akuratt derfor dei holder tilbake.
Hovedsakelig min kritikk mot lokalavisene (og forøvrig resten av den engelske pressa) var spekulasjonane rundt forholda pardew/kinnear, spekulasjoner rundt ansettelsen og sværtekampanjen mot Kinnear. Han skulle vert foruten det talksportintervjuet, men all dritten som har komt ut av media i seinare tid er så på kanten at det er heilt latterlig
Men chron og journal har vel linka oss til ørten spelarar denne sommaren som det langt ifra er dokumentert at vi har verken forhørt oss om eller lagt inn bud. Som eg har nevnt tidligare, det er en typisk strategi blant aviser for å ha noko å skrive om. Folk bryr seg som regel ikkje om ein blir linka til 50 stykk der det viktige er den eine eller andre spelaren vi signerer. Derfor vel eg å forholde meg til nufc sine offisielle sider og ikkje bruke tid på mykje av dei lokale media fordi dei kjem fortsatt med mykje piss. Og forholder ein seg til dei offisielle er alt faktabasert, får vite om signeringane tidsnokk alikevel

Dessutan har vel Pardew tidligare fleire ganger bekrefta at vi er ute etter bent gomis og remy. Så du trenger vel ikkje noke "Inside source from france" for å komme fram til den konklusjonen.
"can't reveal my sources mate, you know we have that policy."