20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear  (Lest 50942 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear
« Svar #120 på: 18. Juni 2013, 14:08 »
Skal bestille meg drakt med Kebab jeg nå.

Har ei fin ei til deg!

http://bildr.no/view/1642156

Billig også!
« Siste redigering: 18. Juni 2013, 14:17 av snkz »

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #121 på: 18. Juni 2013, 14:09 »
Spennendes å se lag uttakene fremover nå.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 18. Juni 2013, 14:17 »
Det at Pardew ikke setter seg imot dette er sykt og en liten bekreftelse på at han ikke er sterk nok til å lede oss spør du meg. For Keegan var det jo ikke noe spørsmål en gang da han mistet makten sin.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 18. Juni 2013, 14:18 »
Katastrofe! Tragedie! Fiaskoledelse av denne klubben. Blir rett og slett trist av å sjå kor mykje amatørmessige avgjerdsler denne klubben presterer å gjøre.

FY FAEN!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 18. Juni 2013, 14:19 »
Skjønner ikke hvordan noen plutselig kan ha fått for seg at DETTE var en spennende plan... Totalt sirkus.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #125 på: 18. Juni 2013, 14:20 »
Tragisk. Herrejemini. Hva faen? Har ikke ord...

I felt a Funeral, in my Brain by Emily Dickinson.

Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 18. Juni 2013, 14:32 »
Imagine if Zurab Khizanishvili still played for us. Might've given JFK a(nother) heart attack. #NUFC

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 18. Juni 2013, 14:32 »
Dette går igjen på de fleste forumene:

In the process of cancelling all ties to the club (emails/DD etc) - have emailed the following.

Reason: Another shocking decision by the club in hiring Joe Kinnear again.  The club continues to go backwards.  It was bad enough not sacking Pardew after last season - this is the final straw.  His rant on Talk Sport yesterday was a complete embarrassment to the club and the fans.  Totally ill thought out and shocking at the same time, for the rest of the football world no doubt hilarious.  How any new players will want to sign for Newcastle under these two is beyond me, never mind retain the talent players we have (although that talent will never shine under the current tactically inept management).

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #128 på: 18. Juni 2013, 14:47 »
Jaja, jeg sparer iallefall penger på TV2PL abo som ikke fornyes...

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 18. Juni 2013, 15:12 »
Har også vanskelig for å se at dette kan være en plan for å "skvise" ut Pardew slik at han sier opp, hvis det ikke eksisterer noen klausuler i kontrakten hans som lar oss gi oppsigelse uten å betale lønn hele kontraktstiden slik jeg ser det har blitt foreslått rundt omkring. 

Sist gang manageren ble skvist ut i en slik maktkamp var det Keagan det var snakk om, som ikke fikk ha den råderett som forventes i en manager-stilling.  Det endte jo med full baluba, og klubben måtte betale ut etterlønn og bøter i fleng for måten di behandlet Keagan på?

Uansett kommer nok Kinnear til å ødelegge MYE for klubben nå.  Selv om det skulle vise seg å stemme at han har så mange og gode kontakter som han påstår (noe jeg anser som ren løgn), så kommer vi ikke til å klare å hente inn gode nok spillere over tid når han viser så vanvittig lite respekt for dem, for klubben, eller for byen. 

Jeg frykter det kommer til å bli 3 vonde år der jeg skal drikke sorgene vekk og/eller gråte meg i søvn etter hver eneste utspill Kinnear har å komme med.  Men ikke faen om jeg skal la en tulling som det hindre meg i å følge laget mitt.
Genius by birth. Slacker by choice.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 18. Juni 2013, 15:36 »
Til alle dere som skal si opp sumo-abonnement og melde dere ut av supporterklubben, etc: Det er reaksjonsmønsteret til en 7-åring. Det er vi supportere som ER denne klubben. La oss hodet kaldt nå.

Nå er det sagt: Jeg skulle gjerne sett humoren i at Kinnear er blitt ansatt. Men det gjør jeg virkelig ikke. Jeg synes det bare oppriktig er jævlig, jævlig trist. Det verste med det er at vi nå vet at det kommer til å måtte gå bratt nedover med klubben i en god stund, før vi eventuelt kommer ut på plussiden om noen år. Når vi forhåpentligvis er kvitt gjøke-grupettoen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 18. Juni 2013, 15:37 »
Til alle dere som skal si opp sumo-abonnement og melde dere ut av supporterklubben, etc: Det er reaksjonsmønsteret til en 7-åring. Det er vi supportere som ER denne klubben. La oss hodet kaldt nå.

Nå er det sagt: Jeg skulle gjerne sett humoren i at Kinnear er blitt ansatt. Men det gjør jeg virkelig ikke. Jeg synes det bare oppriktig er jævlig, jævlig trist. Det verste med det er at vi nå vet at det kommer til å måtte gå bratt nedover med klubben i en god stund, før vi eventuelt kommer ut på plussiden om noen år. Når vi forhåpentligvis er kvitt gjøke-grupettoen.

Sumoen ble sagt opp når de nye sendereglene kom, så den var alt vekke :D

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #132 på: 18. Juni 2013, 17:39 »

Sumoen ble sagt opp når de nye sendereglene kom, så den var alt vekke :D

Det at sumoen går er rett og slett PL sin feil, og ikke kinnear;) selv om man gjerne skulle lastet han for det også:)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #133 på: 18. Juni 2013, 18:03 »
Til alle dere som skal si opp sumo-abonnement og melde dere ut av supporterklubben, etc: Det er reaksjonsmønsteret til en 7-åring. Det er vi supportere som ER denne klubben. La oss hodet kaldt.

Det er dyrt å ha TV2PL. Jeg streamer heller kampene fra Malaysia, da jeg ikke orker å høre på TV2 gjengen snakke om JFK. Greit å se kampene uten å forstå hva de snakker om. Det smerter ikke så mye

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 18. Juni 2013, 19:52 »
Nå henviste ikke jeg til sumo spesielt da. Jeg mener generelle "straffetiltak" som skal signalisere at man ikke vil støtte klubben av ulike årsaker