20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Treningskamper sommaren 2013  (Lest 73575 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrKjekk

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommaren 2013
« Svar #300 på: 10. Aug. 2013, 19:50 »
Riktig straffe, men med de nye reglene, så har man ikke lov til å stoppe opp i tilløpet, litt som i hockey, og han rasta løken tar to skritt før han stopper helt opp. Men dommeren har vært helt på trynet, så ikke overraskende at han ikke blåser på det.......

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 10. Aug. 2013, 19:50 »
Debuchy lager straffe? Sjokk  ;D

Defansivt so imponerar han meg mindre og mindre. Verkar so lite smart. Skremmande faktisk.

Klarer ikke å holde hode kladt i enkelte situasjoner. Litt skremmende når han går i duell innfor 16 meter.

Ja, for det straffar seg gong på gong i PL. Det rann jo inn lette mål forrige sesong og me har fortsett no mot Rangers og i kveld. Grøss, med tanke på neste måndag! :nervøs:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 10. Aug. 2013, 19:51 »
Vil vel si at HBA på langt nær er en av ligaens beste vinger. Jeg vil gå så langt at han ikke er noen god ving i det hele tatt, men at vingen er den greieste posisjonen å putte han på. Gode vinger skal etter min mening evne å forsere på utsiden og legge inn, og der er HBA svak. HBA er på mange måter en one trick-pony, men det ene trikset han har er til gjengjeld vanvittig bra - trekke innover og avslutte.

Nevn minst 3 vinger som faktisk tjener jevnt med assists på dette. Det skjer svæært sjeldent i dagen fotball. Se på toppklubbene: Bale, Ronaldo, Di Maria, Iniesta, Tello, David Silva (som ofte spiller høyre ving), Ashley Young, Ribery, Robben, Reus, Hazard, Oscar, Mata (når han spiller ving) og så videre.. Disse spillerne har slettes ikke til vane å gå utover og slå innlegg. Synes du disse spillerne er dårlige?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 10. Aug. 2013, 19:51 »
Dubuchy har skuffet meg masse. Vurderer han sanrt som en flopp. Ikke mye bedre enn Simpson om bedre..

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 10. Aug. 2013, 19:54 »
Første kampen jeg ser av nufc denne sommeren så kan ikke si for mye, men og det er et stort men. Utifra denne kampen så kan jeg si at vi spiller en fryktelig trist form for fotball. Ballen går på tvers i det uendelige, og det finnes jo ikke en spiller på laget som er i stand til å penetrere den forbaska ballen. Jeg ser tydelige tendenser fra forrige sesong, og om ikke Remy hever dette laget så kommer vi til å slite. Vi er dårlig med ball i bein, balltempoet er dårlig, samspillet er fraværende. Jeg vet det er treningskamp, men jeg så en halvtime av spurs mot Espanyol før denne kampen. Jeg fikk samme følelsen av å switche fra Pl kamp over til en tippeligakamp. Vi er tafatte offensivt, og vi skriker etter nye signeringer.

Henke911

• Flaskebærer
  • *
  • Stolt Toon fan
    • Vis profil
« Svar #305 på: 10. Aug. 2013, 19:55 »
Yanga og Jonas virker slitne, noe egentlig resten av gjengen også gjør.
Passnings spillet er det dårligste. Alt for mye slurv.
Men jeg syns Tiote, Sissoko og Cisse virker friske, selv om Tiote og Sissoko ikke passer helt sammen på midten.
Newcastle 3-1 Wigan (15.4.06)
Shearer 2 mål. Jeg var der!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 10. Aug. 2013, 19:56 »
Hatem Ben Arfa er for god for Newcastle. Det bor "for mye" fotball i han for dette laget. De andre skjønner jo ennå ikke hvordan de skal respondere til spillet hans.. Flyr bare rundt der som hodeløse høner.

TRIST!!
Same old Shearer, always scoring!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 10. Aug. 2013, 19:58 »
Første kampen jeg ser av nufc denne sommeren så kan ikke si for mye, men og det er et stort men. Utifra denne kampen så kan jeg si at vi spiller en fryktelig trist form for fotball. Ballen går på tvers i det uendelige, og det finnes jo ikke en spiller på laget som er i stand til å penetrere den forbaska ballen. Jeg ser tydelige tendenser fra forrige sesong, og om ikke Remy hever dette laget så kommer vi til å slite. Vi er dårlig med ball i bein, balltempoet er dårlig, samspillet er fraværende. Jeg vet det er treningskamp, men jeg så en halvtime av spurs mot Espanyol før denne kampen. Jeg fikk samme følelsen av å switche fra Pl kamp over til en tippeligakamp. Vi er tafatte offensivt, og vi skriker etter nye signeringer.

Det ser frykeleg likt ut som forrige sesong. Eg er ikkje so optimistisk med tanke på denne sesongen og trur ikkje Pardew greier snu den negative trenden me hadde 12/13 sesongen. Han har snart ikkje meir han kan skulda på. Me begynnar å få eit sterkt mannskap og har kunn PL å teinkja på. Håpar verkeleg eg teke feil. Er i vertfall ekstremt skeptisk til sesongstart. Verte nok mykje sjølvpining framøve! :nei:

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #308 på: 10. Aug. 2013, 20:02 »
Har mista troa på at det blir noe form for offensiv plan med Pardew. Litt bedre spillere kan selvsagt gjøre noe med det, men når Jonas spiller uansett blir det nesten for mye å håpe. Jeg fatter ikke hvorfor Marve sliter benken i dette laget, han bidrar med noe ingen andre er i nærheten av.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #309 på: 10. Aug. 2013, 20:07 »
Nevn minst 3 vinger som faktisk tjener jevnt med assists på dette. Det skjer svæært sjeldent i dagen fotball. Se på toppklubbene: Bale, Ronaldo, Di Maria, Iniesta, Tello, David Silva (som ofte spiller høyre ving), Ashley Young, Ribery, Robben, Reus, Hazard, Oscar, Mata (når han spiller ving) og så videre.. Disse spillerne har slettes ikke til vane å gå utover og slå innlegg. Synes du disse spillerne er dårlige?

Jeg presiserte også at jeg burde sagt kantspiller og ikke ving - og de fleste av de du nevner spiller like mye sentralt, i frie roller, eller som spiss, som de gjør på kanten. Likefullt er mange av dem dyktige til å gå på utsiden og de fleste av dem produserer bøttevis med assists. Som jeg også allerede har presisert, var poenget med innlegget å fokusere på at ingen av de tre nevnte i angrepsrekka produserer assister og at det, i min mening er en dårlig balansert angrepsrekke, basert på ferdigheter og hva de faktisk produserer.
Oscillons From The Anti-Sun

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #310 på: 10. Aug. 2013, 20:10 »
Jonas strekk? (  ;D )

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #311 på: 10. Aug. 2013, 20:11 »
Jadda, hamstringstrekk på Jonas :) Lukter det Marveaux?

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #312 på: 10. Aug. 2013, 20:11 »
Sitat
Braga get the second half started and there's been a host of changes. Tim Krul is on for Rob Elliot, Paul Dummett replaces Davide Santon and Yohan Cabaye comes on for Cheick Tiote while Braga's are too plentiful to note.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 10. Aug. 2013, 20:12 »
Jadda, hamstringstrekk på Jonas :) Lukter det Marveaux?

Nope. Sammy.
Nei.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #314 på: 10. Aug. 2013, 20:12 »
SAMMY? Få innpå Marve da, for svarte.