20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Treningskamper sommaren 2013  (Lest 73554 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommaren 2013
« Svar #225 på: 06. Aug. 2013, 22:47 »
Skremmende at det er Ameobiene, Gosling, Anita osv. som viser seg klart farligst for oss mot denne motstanden. Det virker ikke som om de antatt bedre spillerne har kommet seg ut av bobla fra i vår.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 06. Aug. 2013, 22:50 »
@simonbirdmirror
Good? Some ok passing and keep ball. Not so? HBA gave ball away too much, lack cutting edge esp down wings. #nufc

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 06. Aug. 2013, 22:54 »
HBA har vel vært bedriten hele oppkjøringa?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 06. Aug. 2013, 23:19 »
hba er mest effektiv på vingen, han er best 1mot1 og har ikkje roen til å vere en nr.10, han utfordrer kver gang istede for å sjå an valga han har rundt seg. Marveaux der, hba høgre og remy venstre kan bli knall. Sissoko må vere indreløper, bortkasta å bruke uthodlenheita hans på kanten.

- carry on!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 07. Aug. 2013, 00:09 »
Vil se en 4-3-3, jeg også ja. Slik jeg tolker deg.

Cabaye-Tiote-Sissoko
HBA-Cisse-Remy
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 07. Aug. 2013, 01:30 »
tenkte meir en 4-2-3-1 med:

sissoko  -  cabaye

hba - marveaux - remy

Cisse

gir meir rom for debuchy og santon på overlapp og. Cabaye mangler fart, derfor trur eg han passer bedre med sitt pasningsreportoar som en djupliggande playmaker alla gerrard. Marveaux hadde nokre emminente innspel frå midten ifjord og etter mi meining så er hans beste posisjon sentralt.
- carry on!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #231 på: 07. Aug. 2013, 06:11 »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 07. Aug. 2013, 07:41 »
Høydepunkter fra kampen.

http://www.rangers.co.uk/news/rangerstv/item/4718-highlights-newcastle

På live-oppdateringa virka det som vi hadde ganske mange sjanser, men var ikkje så mange å sjå i den videoen...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #233 på: 07. Aug. 2013, 07:58 »
Høydepunkter fra kampen.

http://www.rangers.co.uk/news/rangerstv/item/4718-highlights-newcastle

På live-oppdateringa virka det som vi hadde ganske mange sjanser, men var ikkje så mange å sjå i den videoen...

Så ikke ut på videon som vi hadde mye sjanser nei. Synes derfor det var rart at AP sier etter kampen at dette var en kamp vi burde ha vunnet ut fra sjansene.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #234 på: 07. Aug. 2013, 10:20 »
fulgte kampen fra 365 og vi hadde vel 3-4 sjangser i førsteomgang som ikkje var med på highligtsa der, lite objektivt frå rangers si eiga heimeside.
- carry on!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 07. Aug. 2013, 10:28 »
Fra det jeg leste å så spilte Sissoko forsatt på vingen og det får meg er mer enn nok til å allerede merke at vi er på de samme feilene sporene som i fjor!

Sissoko er ingen ving for f***!

Vi MÅ gå tilbake til 4-3-3 med Tiote liggende dypt med Cabaye og Sissoko forran seg og med
Remy - Cisse - HBA på topp!

En HBA er god form er en av ligaens beste kantspillere!
« Siste redigering: 07. Aug. 2013, 10:30 av snkz »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 07. Aug. 2013, 11:18 »
Ser ut som Rangers var best, men Newcastle skapte da et par gode sjanser. Lekker avslutning av Shola, som i løpet av pre-season har spilt seg til fast plass på laget.
Nei.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 07. Aug. 2013, 14:15 »
Fra det jeg leste å så spilte Sissoko forsatt på vingen og det får meg er mer enn nok til å allerede merke at vi er på de samme feilene sporene som i fjor!

Vi MÅ gå tilbake til 4-3-3 med Tiote liggende dypt med Cabaye og Sissoko forran seg og med

Nå ben arfa er best på ving og sissoko i midten , ja da finner pardew ut at han skal bytte posisjon på de to. Gir det noen mening?
lt;3 Newcastle <3

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 07. Aug. 2013, 15:09 »

Nå ben arfa er best på ving og sissoko i midten , ja da finner pardew ut at han skal bytte posisjon på de to. Gir det noen mening?

Kanskje får Pardew ja! :D
 :pard:

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #239 på: 07. Aug. 2013, 17:55 »
Vil vel si at HBA på langt nær er en av ligaens beste vinger. Jeg vil gå så langt at han ikke er noen god ving i det hele tatt, men at vingen er den greieste posisjonen å putte han på. Gode vinger skal etter min mening evne å forsere på utsiden og legge inn, og der er HBA svak. HBA er på mange måter en one trick-pony, men det ene trikset han har er til gjengjeld vanvittig bra - trekke innover og avslutte.

Skal vi spille 4-3-3 med Remy - Cissé - HBA, er vi i mine øyne blottet for balanse, iom. at verken Remy eller HBA i utgangspunktet er toveis-spillere - og begge to er avsluttere. Jeg tror vi konstant kommer til å være i undertall når vi mister ballen og, som i fjor, kommer til å bli rævkjørt på overganger.

Skal Cissé parres med en av de to nevnte på kanten, MÅ vi i mine øyne ha en mer balanserende ving på den andre siden. Denne spilleren bør også være en spiller som kan servere innlegg og ikke primært er en avslutter. 

Tre avsluttere på topp i 4-3-3 funker sjeldent. Det er hvertfall min erfaring.
Oscillons From The Anti-Sun