20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jenas selges?  (Lest 11815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jenas selges?
« på: 16. Juli 2005, 14:27 »
Etter at jeg så salget av Vieira til Juventus, ble jeg ganske sikker på at Jenas kommer til å ende opp i Arsenal. Så kom det rykter om bytte med Sol. Og nå så er Jenas utelatt fra troppen som drar utenlands. Det er helt tydelig at de planlegger å selge Jenas iløpet av sommeren. Jeg er ikke sikker på hva jeg selv mener om dette, men han kommer nok til å blomstre på en helt annen måte i en annen klubb. Men det skal koste de andre klubbene å hente Jenas. Jeg vil se mye mer enn 12mill£!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Jenas selges?
« Svar #1 på: 16. Juli 2005, 14:36 »
Jenas er ikke verdt mer enn toppen £8 mill. Han kan godt selges for min del om Arsenal legger inn et bud på £10 mill eller mer, noe jeg tviler på dersom de ikke blir alt for desperate på å erstatte Vieira. Vi har alt for mange sentrale midtbanespillere allerede, og selv om Jenas er blant de som hadde hatt en plass i startelleveren, er det nok av folk som kan gjøre en minst like god jobb som ham. En sentral-midtbane bestående av Emre-Parker-Milner lukter svidd i mine øyne. Ellers har vi Dyer, Viana, N'Zogbia og Bowyer som alle kan spille godt på midten.

Jenas er god, men liten tvil om at han er overvurdert. For £10 mill kan vi kjøpe mye spennende og forsterke plasser vi sårt trenger å forsterke.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #2 på: 16. Juli 2005, 14:49 »
Overvurdert, tja. Underpresterende, ja.
Ingen tvil om at JJ per dags dato kan erstattes, og at der er menn i stallen som per dags dato kan gjøre jobben vel så bra som det JJ gjør og har gjort de par siste årene.
Men JJ har alikevel et helt utrolig potensiale, noe Souness også ser. Det vil være synd å se ham få ut det potensiale som erstatter for Vieira i Arsenal. Og selv om kilder sier at Newcastle kun er villige til å lytte til bud dersom Campbell er inkludert i dealen, og at JJ heller ikke på nåværende tidspunkt har noen trang til å forlate oss, kan det fort skje. For det kan bli vel fristende, både for klubb og spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
Jenas selges?
« Svar #3 på: 16. Juli 2005, 15:04 »
ARSENAL er nær ved å sikre seg kamerunske Alexandre Song. Midtbanespilleren spiller for Bastia, og Arsenals manager Arsene Wenger har utpekt 17-åringen som erstatter for Patrick Vieira som er solgt til Juventus. Bastia krever fire millioner euro for nevøen til tidligere Liverpool-spiller Rigobert Song

Det betyr at Arsenal ikke lenger er keene på Jenas?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #4 på: 16. Juli 2005, 15:41 »
Campbell for fem mill. pund.

Står at Arsenal skal lytte til bud på 60 millioner kroner. Selg Jenas for 10 mill. pund og kjøp Anelka og Campbell for 5 mill pund hver og vi har ikke tapt en krone!

Noreng

• Gjest
Jenas selges?
« Svar #5 på: 16. Juli 2005, 15:55 »
Ja, Det lureste ville vært 12 £, for da ville vi faktisk tjent på dette....

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #6 på: 16. Juli 2005, 16:07 »
Sitat fra: "Torjus"

Står at Arsenal skal lytte til bud på 60 millioner kroner. Selg Jenas for 10 mill. pund og kjøp Anelka og Campbell for 5 mill pund hver og vi har ikke tapt en krone!

Fullstendig enig. Både Anelka og Campbell ville blitt langt viktigere spillere for Newcastle enn det Jenas er per dags dato. Vi trenger sårt en spiss av Anelkas kaliber, samt at Campbell og Boumsong vil være kanskje PLs beste stopperpar. Jenas er god, men vi har allerede mange erstattere i stallen, så det vil ikke koste oss en krone å finne en eerstatter.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #7 på: 16. Juli 2005, 16:40 »
Eneste som kan måle seg med stopperparet Bou og Sol, er vel Carvalho og Terry.
Souness har jo sagt at klassespillere skal inn, og to squad players. Boa Morte, Sol og Anelka som klassespillerne og Bernard og Viduka som squad players. Hadde vært perfekt. Bernard som squad player p.g.a han er gratis, men han spiller for Baba.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #8 på: 16. Juli 2005, 16:46 »
Dæven. Det derre høres unektelig fristende ut. Det er bare å innrømme. Tror faktisk jeg kan gå med på det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Noreng

• Gjest
Jenas selges?
« Svar #9 på: 16. Juli 2005, 19:16 »
Liker bedere dette her:

Given

Carr    Bou  Campbell  Bernard/Babayaro

Dyer     Emre   Parker Viana   Boa Morte

Anelka/Shearer

Da trenger vi ikke en spiss til siden vi kan bruke noen andre på høyre hvis vi må ta opp Dyer...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #10 på: 16. Juli 2005, 20:21 »
Wenger sier i dag kort at de ikke har kommet med noen forespørsel om JJ enda.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #11 på: 20. Juli 2005, 22:22 »
Jenas var som kjent ikke med i troppen til kampen mot Dubnica forrige søndag, og det satte fart i spekulasjonene om en mulig overgang til Arsenal. Souness gikk ut i media og sa at Wenger måtte ut med £20 mill for å få Jenas til Highbury, mens Shepherd uttalte at Jenas ikke kom til å forlate klubben. Nå ser det ut til at Arsenal dropper Jenas og går for Guti som spiller i Real Madrid.

Gutis agent, Jose Maria Gutierrez, uttalte i dag at London-klubben hadde bekreftet sin interesse, og at spilleren selv er lysten på en overgang. Hvis ryktene stemmer tyder det på at Arsenal har latt seg skremme av prislappen Souness satte på Jenas. Guti vil koste rundt £10 millioner.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #12 på: 20. Juli 2005, 22:30 »
Fyttigrisen, det er ikke akkurat noe dårlig erstatning for Jenas da, Guti, er ikke akkurat dårlig han heller!

Men så lenge Jenas blir, så driter jeg egentlig i hvem Arsenal kjøper....:)

Bjørn - boooring Arsenal....
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Jenas selges?
« Svar #13 på: 21. Juli 2005, 12:04 »
Det har vel vært forhandlinger om Jenas, men jeg tror, og håper, egentlig at han blir. 12£ mill ville jo ha vært greit å ha, men så lenge dette er en spiller som er ønsket av selv de største gigantene, så burde vi jo ganske enkelt beholde ham. Jeg tenker nok at Arsenal finner en annen erstatter snarlig.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle skuffer meg mer og mer!!
« Svar #14 på: 09. Aug. 2005, 22:54 »
jeg blir ganske lei av å være Newcastle supporter for tiden, vi selger spillere men henter ikke erstattere  :evil: .
Mens alle andre store klubber henter spillere så selger spillere som de ikke vil ha, Newcastle gjør det omvendte men bare at de ikke får hentet nye spillere:(.
hvordan kunne vi hente en Manager som har fått sparken 2 ganger, og holdt på å få blackburn ned til første divisjon?
alle Newcastle supp vet at vi ikke får owen til klubben, hva skal vi tilby Owen med?CL?Uefa cupen?ligagull?han er dessuten en spiller som ikke går til klubben for pengenes skyld, men han vil vinne noe stort.
hvorfor kunne vi bare ikke hente Yakubu Aiyegbeni, når vi viste at han var til salgs for 7mill£.han scorer 20mål i Pl hver sesong.
hva skjer når vi skal hente spisser så henter vi midtbanespillere?siste spissen vi ga litt penger for var bellamy 7mill.
hvorfor skal vi selge JJ når vi vet at han den beste midtbane spilleren vår??!når ble vi en klubb som selger de gode spillerene?hvorfor skal vi selge JJ når vi ikke får hente spillere med de pengene, med samme klasse.
Freddie Shepherd har klart å ødelegge Newcastle, hvordan kan han sitte der å ta seg av forhandlingene?souness har ikke makt som en manager skal ha.hvorfor bruker vi faye på defensiv midtbane når vi kan bruke JJ der?
I nottingham f spilte JJ forsvar oxo, og det gjorde han veldig bra oxo.

Ps: viss JJ forsvinner skriver ikke Dyer under ny kontrakt, og da rykker Newcastle ned i første divisjon innen 2år.