20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jenas selges?  (Lest 11781 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #30 på: 31. Aug. 2005, 04:25 »
Da kan det se ut til at JJ ender opp i Tottenham... Dette som har vært en gledens dag for meg avsluttes med en nedslående nyhet. Akkurat når bredden i stallen begynte å ligne på noe (iallefall på midten) så skjer dette. Jeg mener at Newcastle skyter seg selv i foten ved å selge han nå. På tross av at Jenas ikke har klart å innfri helt den siste tiden er det ikke tvil om at det bor en stor fotballspiller i denne gutten. Men om ryktene er sanne og JJ mistrivdes i Newcastle så er vel kanskje det beste å la gutten gå.

Alan Nixon skriver at Jenasen går for £9m, der £6m betales "upfront" mens resten avhenger av opptredener. I mine øyne spottpris for et stort midtbanetalent. I det minste burde det være mulig å få mer for en spiller som manager/styre selv har sagt at de skal ha 15-20 mill for (kanskje en smule optimistisk men likevel...).

Velger dog å ta dette med en liten klype salt og venter med deppinga til det er offisielt fra høyeste hold. Kryper til køys nå med en liten bismak, men velger å leve i håpet.  :?

Andreas

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #31 på: 31. Aug. 2005, 12:26 »

DanMan

• Gjest
Jenas selges?
« Svar #32 på: 31. Aug. 2005, 12:52 »
Like greit, da det er guttens ønske, og vi kan ikke ha en spiller med hodet en annen plass (slik som han har spilt i det siste er urovekkende svakt).

Lykke til videre, JJ!  :)

Måtte du lykkes enormt i 36 kamper i året...

djmattis

• Gjest
Jenas selges?
« Svar #33 på: 31. Aug. 2005, 14:14 »
dette ödla en aning med gleden for owen...
jenas var en av favoritt spillerne mine, nå tror jeg må bli tottenham fan da!!!!

haha

:D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #34 på: 31. Aug. 2005, 14:24 »
syntes er greit at jenas gikk egentlig... vi har punget ut ganske hardt på div spillere i sommer, og et sted som vi faktisk har mulighet til å slanke stallen litt er jo på sentral midtbane. Vi får heller ønske jenas velkomen tilbake når vi er et av englands 3beste lag om 2 år!;)

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #35 på: 31. Aug. 2005, 14:42 »
Det er synd at Jenas forlater oss, uten tvil, men det var kanskje nødvendig. Nå har vi hentet inn 5 klassespillere siden jul, å betalt deretter, og selvom vi fikk inn litt penger fra diverse salg i sommer, så måtte det nok skje til slutt. Nå har vertfall Spurs også et meget bra lag på gang dersom alle unggutta slår til. Jeg ønsker vertfall Jenas lykke til i Spurs, håper han gjør det bra, bare ikke mot oss! :?

Liker ikke dette her egentlig, håper ikke det betyr at Faye vil bli mer brukt i tiden fremover!

Bjørn - skuffet for at det sannsynlige slo til
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #36 på: 31. Aug. 2005, 14:51 »
Helsike. Dritt nyhet. Men men..... vi har jo Emre, Parker, Bowyer som kan spele der.

Hmm.....vi sliter viss vi får to tre skader asso.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #37 på: 31. Aug. 2005, 15:12 »
alle lag i hele verden sliter hvis 2-3 av de mest sentrale spillerne blir skadet. men det betyr ikke at vi kan sitte med klassespiller på klassespiller på benken som er klare til å komme inn.

jenas var jo tydelig ikke fornøyd med å måtte slite litt benk til tider, så han prøver lykken i tottenham i stedet. helt greit for min del...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #38 på: 31. Aug. 2005, 15:15 »
Jenas kan brenne for min del. Eller så kan de slippe ut vannet av gullfiskbollen hans... Han var en glimrende spiller, men har tapt seg nå... Ble vel for stor stjerne...

Ønsker ham ikke lykke til i Tottenham...

Jenas hvem?

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #39 på: 31. Aug. 2005, 15:18 »
Akuratt som forventa att han skulle forsvinne til spurs
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #40 på: 31. Aug. 2005, 15:27 »
Ja da er det offisielt,og jeg sitter med en sur smak i munnen. Dette la en virkelig demper på transfersommeren. Men det er jo Jenas sitt valg så ikke mye vi kan klandre klubben for.

Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor Jenas vil gå til Spurs. De er og blir middelhavsfarere selv om de har et ungt spennende lag på gang. Jenas har vært linket til både Arsenal og Manu, å hatt litt is i magen og heller fridd til disse ville virket mye mer logisk for meg. Særlig Wenger har jo uttrykt interesse. Da prisen ble det den ble (£7m?) så var det ikke for drøyt for at han kunne kastet seg på overgangen.

Bah, må likevel si at det ikke er det største tapet for Newcastle, da vi har god dekning sentralt. Størsteparten av skuffelsen min går ut på at jeg virkelig har hatt sansen for JJ, spesielt slik han var to sesonger tilbake. Men tvi tvi, håper at han innser hva han går glipp av når han spiller foran hjemmefans som ikke produserer en promille av trøkket som SJP viser, og at han iallefall da føler et savn i seg.

Lykke til Jenas, ønsker deg lykke til i fremtiden...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #41 på: 31. Aug. 2005, 16:05 »
Liker ikkje dette. Jenas går for halve Owen. Flott å bli kvitt ein sentral mitbanespiller. Men måtte det bli JJ JJ er ung og har eit veldig potensiale. hadde vert bedre og bli kvitt Dyer,Faye,eller Bowyer, sjølv om prisen ikkje hadde blitt den samme.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #42 på: 31. Aug. 2005, 16:10 »
Dyer faktisk?? Det er jeg sterkt uenig i, Bowyer og Faye skjønner jeg, men ikke Dyer...?

Bjørn - liker Dyer
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Narcu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #43 på: 31. Aug. 2005, 16:17 »
Enig i den, Dyer hadde vært et enda større tap, men like forstatt ikke å mist JJ.. Hadde alltid troa på at han skulle komme skikkelig i gang!
edre velferd og en gratis tur til SJP for alle soldater!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Jenas selges?
« Svar #44 på: 01. Sep. 2005, 13:55 »
Dyer større tap enn Jenas

Ikkje F###

Dyer slo aldri til. Jenas kan.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]