20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: U21-EM  (Lest 9316 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: U21-EM
« Svar #15 på: 05. Juni 2013, 21:07 »
Dette blir bra. Var faktisk gøyere og bedre og se disse gutta spille med 10 mann enn det er å se seniorlaget til Norge spille med sitt lag.

Bra kamp, dette lover spennende for fremtiden.
(men frykter vi kommer til å spille kjedelig og treig fotball med den nåværende og kommende treneren på seniornivå)
Håper jeg tar feil, men blir spennende å se hvem som blir ansatt.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 05. Juni 2013, 21:15 »
Skulle skrive at det luktet seier, men hadde ikke fått med meg at vi fikk rødt kort! Strengt?

Konradsen imponerer btw.

Var vel en liten hånd på skuldra av en som bare kanskje var bakerste mann. Vil si at det burde være mer diskusjon om det skal være frispark eller ei i det hele tatt. Han kjenner et bittelite dytt, og faller umiddelbart.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Juni 2013, 22:17 »
Syns straffa så enda verre ut. Mulig der fins bedre bilder - men av det jeg kunne se så det ut som om der ikke var kontakt overhodet. Israeleren legger seg ned som om han er skutt.
Men jeg syns Norge spilte underholdende og virkelig fin fotball. Fryder meg stort å se Stefan Johansen spille som han gjø. Der har vi en midtbanegeneral for mange år fremover på landslaget dersom dette fortsetter. Og Konradsen er også ganske deilig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 05. Juni 2013, 23:14 »
Straffen var selvsagt enda verre. Nesten så man skulle tro det var kampfiksing.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #19 på: 06. Juni 2013, 15:33 »
Men for et artig lag da dere! Eneste som ikke var spesielt god var De Lanlay, og han har et mye høyere nivå inne. Sykt imponert over overblikket og pasningsfoten til Stefan Johansen. Ser at Eikrem holder på å spille seg i form også, og det var utrolig kjekt å se så pasningsorientert fotball av et Norsk landslag i en kamp som betyr noe.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #20 på: 06. Juni 2013, 22:19 »
Var gøy å se på Norge i går.

Drømmescenarioet er jo nå selvfølgelig å danke ut England og avansere sammen med Italia.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #21 på: 08. Juni 2013, 18:40 »
Er det naivt å tro at U21 laget kunne yppet seg godt i en kamp mot a-landslaget p.d.d.?

sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 08. Juni 2013, 19:54 »
Ser neimen ikke sånn ut! Herregud så fantastisk bra. Et lag fullt av legender!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 08. Juni 2013, 20:29 »
Fantastisk ja. Blir stolt av eit sånt lag. Vanvittig samhold/arbeidsinnsats der alle jobber 100 prosent for laget.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. Juni 2013, 00:13 »
Har aldri sett på Pedersen som noe stort talent egentlig, men det han viste i dag er søren en av de beste spisspresasjonene jeg har sett på en god stund, og det uten å score!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 09. Juni 2013, 02:13 »
Skal mye til for at ikke Norge går videre nå! :toon:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Juni 2013, 02:15 »
Har aldri sett på Pedersen som noe stort talent egentlig, men det han viste i dag er søren en av de beste spisspresasjonene jeg har sett på en god stund, og det uten å score!

Enig. Han var helt rå i dag. Har ikke sett slike prestasjoner av norske spisser siden Tore Andre Flo var på sitt aller beste.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. Juni 2013, 10:41 »
Rett og slett deilig å sjå på u21!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Juni 2013, 14:40 »
Ikke bare deilig at U21 (mest sannsynlig..) går videre, men også at det var mot England er jo i mine øyne helt perfekt!

Det er herlig i form av at jeg tror det var en del anglofile folk som fikk seg en liten trøkk all den tid de har snakket nedsettende om nivået i Tippeligaen. Over halvparten av de som var i aksjon for Norge i går spiller i Tippeligaen og med navn som Jordan Henderson, Jonjo Shelvey og Danny Rose på motstanderlaget er det bare å få frem gliset.

:D

EDIT: Endret fra "går videre" til "(mest sannsynlig..) går videre".

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Juni 2013, 14:52 »
Det er herlig i form av at jeg tror det var en del anglofile folk som fikk seg en liten trøkk all den tid de har snakket nedsettende om nivået i Tippeligaen. Over halvparten av de som var i aksjon for Norge i går spiller i Tippeligaen og med navn som Jordan Henderson, Jonjo Shelvey og Danny Rose på motstanderlaget er det bare å få frem gliset
Kunne ikkje ha vært meir enig. Utruleg digg!