20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal, søndag 19. mai 2013 kl. 1700 - TV 2 PL HD 1  (Lest 20235 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Wenger kjører på med Pardewtacs nå :pardy:
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Uenig! Gouffran falt mer og mer ut av kampen og Jonas har ikke vært dårlig idag. Det viktige er uansett å få Ben Arfa høyere i banen. Pardew kunne tatt ut Cisse også, har ikke vært veldig god han heller. Men er vel der målet kommer fra om det i det hele tatt kommer noen.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Labert nivå nå...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Ben Arfa..Har gjort en del fine ting idag, men forsinker spillet enormt til tider. Spesielt iriterende når det åpenbart er feil valge å drible.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Ben Arfa velger håpløse løsninger gang på gang nå.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Er så JÆVLIG lei av Jonas og Tiote nå.
Nei.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Synes vi spiller kjempe bra dag. Arsenal fikk til veldig liten og la seg bakpå etter målet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Synes vi spiller kjempe bra dag. Arsenal fikk til veldig liten og la seg bakpå etter målet.
Og som vanlig fikk vi lite til med. Tafatt offensivt nok en gang på hjemmebane. tre strake tap. Meget dårlig..

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
ENDELIG er denne marerittsesongen over! Takk for i år, alle sammen. Spent på hva som skjer frem mot sesongstart 13/14 nå.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Angrepspillet vårt er så forferdelig dårlig at vi nesten hadde fortjent å rykke ned til fordel for Wigan. Forstår ikke at det er mulig!

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
Deilig at denne mareritts-sesongen endelig er over! Gjør en ok figur idag, mot et Arsenal som mer eller mindre må ha 3 poeng. 0-1 er sånn sett ikke altfor dårlig, da det er en av de vanskeligere kampene i enhver sesong.

Positivt å se Yanga-Mbiwa være god på backen, spesielt i første omgang. Anita gjør et ganske brukbart innhopp, Debuchy viser kvaliteter offensivt og Ben Arfa holder til tider lekestue (ble selvsagt etterhvert for mye surr utover andre omgang).

Spent på å se hva vi kan få til med et (mot formodning), skadefritt lag som får mer tid til å spille sammen neste år. Vi trenger i all hovedsak en ny spiss inn, og kan gjerne send Jonas ut døra. Fortsatt usikker på hva jeg mener om et evt. salg av Tiote, da jeg er litt usikker på om vi skal dømme han på årets sesong...

Ellers er jeg stort sett fornøyd med det vi i prinsippet kan sette på banen, gitt at vi har en skadefri stall. Vi kan ikke forvente så mange spillere som på papiret er bedre enn de vi har per idag mener jeg. Da må vi nok være mer stabile på øvre halvdel før vi er aktuelle for bedre spillere!

TommyWee

• Gjest
Anita var god i dag, at han sitter på benken er en skam.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi er tragisk kjedelige. Angriper med tre mann hele kampen, og tar av en av våre beste offensive etter 60min - slik som hver kamp!

Jeg er så lei Jonas Gutierrez at jeg nesten går tom for ord.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Til og med Øyvind Alsaker, som er Liverpool-supporter, var rimelig oppgitt på et tidspunkt og skrek ut i fortvilelse: "Og det er INGEN i boksen for hjemmelaget!" Våre angrep manglet sting og endte opp som halvhjertede, patetiske forsøk på å få ballen i nærheten av Arsenal-målet.

oyosla

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Heilt riktig. Finst ikkje glød i det offansive spelet om ein ser vekk frå enkelt episodar i løpet av kampen. Vi treng ein ny manager og ein ny giv, men kanskje mest av alt ein ny eigar!
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.