20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Plukk ut dine fire beste Magpies for 2012/13-sesongen

Tim Krul
50 (21.1%)
Rob Elliot
1 (0.4%)
Danny Simpson
0 (0%)
Mathieu Debuchy
1 (0.4%)
Davide Santon
30 (12.7%)
Mapou Yanga-Mbiwa
0 (0%)
Fabricio Coloccini
24 (10.1%)
Mike Williamson
1 (0.4%)
Steven Taylor
11 (4.6%)
Shane Ferguson
0 (0%)
James Perch
7 (3%)
Cheick Tioté
0 (0%)
Gael Bigirimana
2 (0.8%)
Jonás Gutiérrez
2 (0.8%)
Vurnon Anita
8 (3.4%)
Yohan Cabaye
10 (4.2%)
Moussa Sissoko
2 (0.8%)
Sylvain Marveaux
21 (8.9%)
Hatem Ben Arfa
10 (4.2%)
Gabriel Obertan
1 (0.4%)
Yoan Gouffran
11 (4.6%)
Papiss Demba Cissé
9 (3.8%)
Shola Ameobi
0 (0%)
Demba Ba
36 (15.2%)
Sammy Ameobi
0 (0%)
Steve Harper
0 (0%)
Ryan Taylor
0 (0%)

Stemmer totalt: 74

Avstemning er avsluttet: 11. Juni 2013, 23:11

Skrevet av Emne: Player of the Season 2012/13  (Lest 6158 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TommyWee

• Gjest
Sv: Player of the Season 2012/13
« Svar #15 på: 13. Mai 2013, 11:14 »
Krul, Ba, Anita og Gouffran på meg.

Krul er Krul, Ba scorte mål når det trengtes, Anita tok jobben fra Tiote med glans og er enda urettferdig behandlet, og Gouffran er en arbeidsmaskin som løper, løper, løper, og dessverre er et offer for Pardews forutsigbare bytte med Shola Ameobi etter 60 minutter.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 13. Mai 2013, 11:16 »
Tok Santon eg. Alle har vore elendige, men han har vore litt mindre elendig enn resten. Hadde vertfall ein periode der det gjekk veldig bra.

tool-nes

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #17 på: 13. Mai 2013, 11:28 »
Ba, Krul, perch og Steven Taylor.
Ba og Krul har blitt begrunnet flere ganger tidligere i tråden, og stiller meg bak disse begrunnelsene. Matchvinnere i hver sin ende av banen.
Perch og Steven Taylor er med av mangel på noen andre spillere som har utmerket seg. Disse to viser fantastisk innstilling og team spirit i alle kamper de deltar i. Fantastisk for en supporter å se på!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 13. Mai 2013, 12:17 »
Kan du legge Bosingwa til i lista før jeg avlegger stemme?

:)

Hadde han levert like bra for oss som han gjorde i går over fleire kampar, så skulle han fått innpass.

Debuchy er den med færrast kampar av dei 25 første alternativa (13), mens Cissé har klart flest med sin 46. kamp for sesongen i går. Eit tal som illustrerer våre manglande alternativ heilt fremst ganske så tragisk tydeleg. Til trass for ein ufatteleg middelmådig sesong av han, der vi heller ikkje har evna å spele på styrkene hans, har vi likevel taktfast dura på med nøyaktig samme oppskrift frå august til mai.

-
Krul, Ba og Coloccini får min 2., 3. og 4. plass. Trist å velge tre frå 2011/12-sesongen si eminente sentrallinje, og konstatere at to av tre har levert klart svakare denne sesongen. Ba sitt siste halvår var ein opptur utifrå det han leverte sist vår, og saknet av han har vore betydelig. Likevel er dei altså med, og det seier ein heil del om alternativa. Kunne ha vurdert Santon også, men den Benfica-tragedien vart utslagsgivande i hans disfavør.

Marveaux er eit av dei einaste lyspunkta denne sesongen. Han har gitt oss eit fnugg av glede og gnist, som berre HBA kan matche i vår stall. Marveaux har sjølvsagt ikkje vore feilfri han heller, og har drifta ut av kampar både hist og her. Likevel er han mitt valg av årets spelar, då han tidvis faktisk har fått meg til å smile av glede og håp. Tu es pour moi la plus belle.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 13. Mai 2013, 13:22 »
Jeg kan faktisk skjønne at Perch er på lista til folk. Jeg vurderte han også som sistemann. Føler han har vært bedre enn Tiote sentralt - og han har egentlig levert få fæle kamper i år. Det sier dog kanskje endel om sesongen vår at det er slik. Tayls var også vurdert. Vi husker nok litt for godt de fæle matchene mot Mackems og LFC, men det var fantastisk da vi fikk Tayls tilbake fra skade.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #20 på: 13. Mai 2013, 16:32 »
Mine fire ble Krul, Santon, Coloccini og Ba. Tilbakespillet til Santon i Benfica kampen var grusomt, men før jul var han en av de beste på laget synes jeg. I den perioden i vår som Colo var skadet var forsvaret vårt ikke akkurat høy PL klasse i mine øyne, så han får en plass pga hvor viktig han er for at resten av den bakre fireren skal fungere. At jeg ikke har plukket noen fra midtbanen er fordi ingen av dem har levert over en lengere periode. Marveaux, Anita og Perch var vel nærmest, men syns vel ingen av de har bidratt nok til og få en stemme. (nå er det vel ikke deres feil at Pardew ikke har brukt dem mere, men syns det teller en del i en slik avstemning).

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 13. Mai 2013, 16:38 »
Skulle ønske jeg kunne stemme på Pardew!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 13. Mai 2013, 17:45 »
Ba
Marveaux
Krul
Gouffran
Same old Shearer, always scoring!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 13. Mai 2013, 18:12 »
Ba
Marveaux
Krul
Gouffran

(Perch)
Nei.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 13. Mai 2013, 18:30 »
Boris, du får min stemme! Umulig å gi noen stemmer til en gjeng som har prestert så dårlig.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 13. Mai 2013, 18:36 »
Avhenger jo litt om hvorvidt en baserer prestasjonene på toppnivå eller på hvor bra prestasjonen har vært relativt til andre medspillere. Personlig mener jeg at det siste blir mest riktig, og følgelig:

1) Cabaye
2) Marveaux
3) Ba
4) Taylor

Ba er etter min mening den eneste som hører hjemme i topp4 av de som har spilt en halv sesong. Videre har disse fire spilt mange kamper, vært forholdsvis lite skadet og vært blant banens beste mange ganger.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 13. Mai 2013, 18:40 »
Boris, du får min stemme! Umulig å gi noen stemmer til en gjeng som har prestert så dårlig.

Bra! Trodde du hadde glemt meg.
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #27 på: 13. Mai 2013, 19:00 »
Stemmer bare på Demba Ba og Krul, jeg. Demba Ba fordi han var en målmaskin før han ble solgt. Krul fordi han har hatt noen ville redninger i løpet av sesongen.

Er nære ved å nominere Gouffran også, men føler ikke han er helt der.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 13. Mai 2013, 21:06 »
Ga stemmene min til Tim Krul og Hatem Ben Arfa. De har vært klasse, men dessverre har begge fått sesongen ødelagt av skader.

Utenom de to er det ingen som fortjener å nevnes som kandidat til årets spiller. De som er nærmest er Santon med en fantastisk høst, men for svak vinterperiode. Demba Ba var god, men stakk. James Perch fortjener en mention fordi han har vært en god potet for oss, og gir alltid jernet uansett - dessverre bringer han ikke så mye mer enn innsats og årets spiller blir for godt betalt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM