20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham United - Newcastle United, lørdag 04.05.2013 kl. 1600 - TV 2 Sumo  (Lest 46551 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sitter på skulen og skal jobbe med eksamen. Sliter voldsomt med konsentrasjonen, dette blir ein jævlig lang dag ja.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Leser at Sissoko har skadet ankelen, og er ikke med til London.
Nei.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Vore nervøs sidan eg sto opp idag, godt nedi 5. espressoen idag. Hjelper svært lite.

Ser mange i desperasjonens time skrik for unggutar som Campbell, Sammy Ameobi og Bigirimana. Tilogmed Williamson har vorte nevnt. Sjølv om eg forstår jævlig godt at ein kan bli frustrert etter forrige kamp, er dette spelarar som ikkje er klare for dagens kamp!I ein så krevande mental posisjon som laget er i no, trengs alle med erfaring og forhåpentligvis sterk psyke. Eg vil sjå Coloccini, Gutierrez, S.Taylor og Harper idag frå start. Elliot var ei skam forrige kamp.

Håper på noko slikt:

Harper
Perch     Colo     S.Taylor  Mbiwa 

Gouffran  Tiote  Cabaye   Gutierrez

Sissoko

Cissé

Innbytter: Anita inn for Sissoko om sistnevnte har ein Av-dag. Campbell hadde vore kjekt å sjå om situasjonen tillater det. Ben Arfa hadde såklart vore moro, kanskje inn for Sissoko.

Irritasjonar: Ben Arfa imponerte ingen forrige kamp. Einaste han presterer er å sikra 3-0 målet til Liverpool med den tragiske raidet på høgresida vår.

Debuchy: ME TRENG DEG IDAG! Kvifor i helvete presterer han å få seg sjølv utvist mot Pool? Kanskje mitt verste minne frå forrige helg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Saken er enkel når Siss er ute - inn med Anita.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Er Sissoko bekreftet ute?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

TommyWee

• Gjest
Alle vet jo at Pardew har noe i mot Anita, og dermed får han ikke spille. Selv ikke i dag når Sissoko er ute.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ble jaggu ikke mange timer søvn i natt. Altfor spent på denne kampen. Grugleder meg som aldri før. Tror ikke jeg er i stand til å bli skuffet i dag etter hva vi har prestert i det siste, så får håpe de klarer å snu mynten og gjøre oss alle glade.

Eneste grunnen for at Tioté skal få starte denne, er fordi vi har så mange skader. Kunne fått lov til å se kampen på iPaden sin fra spillerbussen hvis ikke. Jonas må på benk. Simpson kan starte på høyreback såfremt han får instrukser om at gjennomsnittsposisjoneringa hans ikke skal ligge på motstander sin 16-meter, og at det er ulovlig å gå/jogge hjem igjen. Starter Shola, sender jeg inn formell klage til Newcastle United Football Club.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Uoffisielt:
Elliot - Simpson, Taylor, Coloccini, Yanga-Mbiwa - Cabaye, Tiote, Gutierrez - Ben Arfa, Cisse, Gouffran.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Anita på benk og Jonas på banen. Piss meg i øret.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Uoffisielt:
Elliot - Simpson, Taylor, Coloccini, Yanga-Mbiwa - Cabaye, Tiote, Gutierrez - Ben Arfa, Cisse, Gouffran.

Hvor har du dette fra?

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
Sett bort fra at jeg er usikker på om jeg foretrekker strek-redningene til Simpson, eller beinknusinga til Perch, er dette bortimot det beste vi kan gjøre med dagens skadesituasjon. Jeg innbiller meg også at Anita burde spilt fremfor Jonas, men det er strengt tatt det eneste jeg har å utsette på laget (og formasjonen.)

4-3-3'en som leverte så bra i fjor vår, baserte seg på at Cabaye, Ben Arfa, Cissé og Ba fikk være offensive, mens Tiote/Perch og Jonas holdt igjen med forsvaret. Virker som om Pardew prøver en lignende suksessoppskrift idag! Please virk!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Uoffisielt:

Hvor har du dette fra?

En side på Facebook, så meget uoffisielt. Kanskje så uoffisielt at det ikke bør legges ut. Men så ut som en oppstilling som er troverdig.

Apparently the people who said sissoko is out on twitter have this unofficial line up.
@nufcfans: #NUFC v #WHUFC (unconfirmed 433) - Elliot - Simpson, Taylor, Coloccini, Yanga-Mbiwa - Cabaye, Tiote, Gutierrez - Ben Arfa, Cisse, Gouffran.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Har så lite trua idag. Kan ikke se for meg i det hele tatt hvordan vi skal, for det første la være å slippe inn mål, og for det andre reise oss igjen etter forferdelige kamper.

Uansett, nå stikker jeg til Upton Park og jeg skal gjøre alt jeg kan for at vi skal vinne!  :frenetisk:

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Anita på benk og Jonas på banen. Piss meg i øret.

Word. Kan sies om Tiote og. Elendig spiller