20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham United - Newcastle United, lørdag 04.05.2013 kl. 1600 - TV 2 Sumo  (Lest 46057 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Meget god Campbell er vel å ta hardt i. Har vel langt fra bevist noe slikt som at han er veldig klar for fast spill i PL enda - og jeg tror det kjapt kan utarte seg slik det utartet seg når Ranger fikk prøve seg fra start. Tviler for at Campbell er helt der enda at han bør starte i PL. Mye greiere  la Campbell komme inn og lage hawaii blant slitne Hammers-forsvarere utover i matchen.

Forventer å se Jonas benka. Hold fyren langt unna både back og ving. Rett og slett. Og at vi tør satse som et lag som ønsker vinne - ikke et lag som først og fremst er redde for hva West Ham har å by på.
Men - jeg forventer dessverre svært lite fra denne matchen. Vi har ikke selvtillit og er i utgangspunktet livredde for å gjøre feil. Slikt er aldri bra i utgangspunktet. Så Pardew og co må ha gravd dypt i motivasjonsveska si denne treningsuka.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Meget god Campbell er vel å ta hardt i. Har vel langt fra bevist noe slikt som at han er veldig klar for fast spill i PL enda - og jeg tror det kjapt kan utarte seg slik det utartet seg når Ranger fikk prøve seg fra start. Tviler for at Campbell er helt der enda at han bør starte i PL. Mye greiere  la Campbell komme inn og lage hawaii blant slitne Hammers-forsvarere utover i matchen.

Forventer å se Jonas benka. Hold fyren langt unna både back og ving. Rett og slett. Og at vi tør satse som et lag som ønsker vinne - ikke et lag som først og fremst er redde for hva West Ham har å by på.
Men - jeg forventer dessverre svært lite fra denne matchen. Vi har ikke selvtillit og er i utgangspunktet livredde for å gjøre feil. Slikt er aldri bra i utgangspunktet. Så Pardew og co må ha gravd dypt i motivasjonsveska si denne treningsuka.

Enig der ang Campbell, Kristoffer. Typisk at unge spillere som han blir bedømt ukritisk, og hausa opp av det minste.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Det er vel ingen som har hauset opp Campbell og det at noen ønsker å se han fra start kommer vel utifra hva de andre har prestert i det siste. Personlig tror jeg det kunne vært greit med litt fart og vilje på topp til en forandring. Tipper Cisse også ville satt pris på hjelp for en gangs skyld.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Blir vel å holde ett øye på Wigan kampen, muligens to også. Fanken meg så deprimerende. Hvorfor tar vi ikke å kjører noe ala West Brom sist sesong.
                    Elliot
Mbiwa  Saylor  Coloccini  Perch
         Cabaye  Tiote  Sissoko
     Ben Arfa    Cisse  Gouffran

Håper på noe positivt, men forventer den samme smørja som alltid. At Pardew har fått skikk på laget i løpet av en uke har jeg veldig liten tro på. Forventer uansett en helt annen innstilling fra samtlige spillere, og en helt annen innsats. Er det virkelig for mye å be om?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det er vel ingen som har hauset opp Campbell og det at noen ønsker å se han fra start kommer vel utifra hva de andre har prestert i det siste. Personlig tror jeg det kunne vært greit med litt fart og vilje på topp til en forandring. Tipper Cisse også ville satt pris på hjelp for en gangs skyld.
Nettopp. Akkurat derfor eg satt han opp.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Gouffran må jo være et bedre alternativ da.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Gouffran må jo være et bedre alternativ da.

Absolutt.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
jeg vil se bigi, sammy (er han med i troppen) og campbell. enkelt og greit for de har noe å bevise. resten virker det som har gitt opp, og håper på en  overgang billig, etter vi rykker ned og samtidlig få en fet sign on fee..

kjør med noen som virkelig viser innsats. jeg driter i om de ikke er gode nok, det er bedre enn det som har vært på banen i det siste
« Siste redigering: 03. Mai 2013, 23:27 av Tommyok »

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil

du og pardew en rød linje til hverandre?? for guds skyld ikke slipp til unge spillere.. her har vi ingenting å tape.. tror det er påtide å gå litt ut av boksen nå, ikke noe har funket så langt. så hvorfor ikke prøve noe nytt?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Har vi ingenting å tape? Vi har en plass i PL 2013/14 å tape. Her tror jeg neppe urutinerte, unge spillere med middels nåværende nivå kommer til å hjelpe.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Har vi ingenting å tape? Vi har en plass i PL 2013/14 å tape. Her tror jeg neppe urutinerte, unge spillere med middels nåværende nivå kommer til å hjelpe.

altså det spillerne har vist i det siste er så dårlig at vi har ikke noe "å tape" på og prøve noe nytt!!

cabaye drømmer om psg, ben arfa trener med psg trøye. er det ikke bedre å slippe til en ungutt som har stått på st.james park hele livet å drømt om å spille. en som blør for drakta og gir 110% istede for noen som har tankene ett annet sted.

(ja det er satt på kanten) men for all del, la cabaye gå rundt med hofte feste i morra så får vi se hvor mange poeng det blir) selv om det er noen underliggende faktorer for at det er sånn det er (AP). så får man ikke endret det over natta. bruk de spillerne som er motiverte til å spille, og drit i resten.
« Siste redigering: 04. Mai 2013, 00:12 av Tommyok »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg hadde også gitt 100% og enda litt mer om jeg spilte for Newcastle...Da stepper jeg inn på venstrebacken i morra da?

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Kamp nerver allerede huff dette blir en lang dag! Går for gull og 3 poeng i dag

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sterkt mot å ta med en urutinert Campbell inn i en kamp som dette. Skjønner at folk gjerne vil se ungguttene fra U18/reservelaget/akademiet prestere på A-laget også, men å kaste en så urutinert fyr inn i lagoppstillingen i en av sesongens viktigste matcher (om ikke den viktigste...) - det er jeg ikke helt for.

Tipper det blir mokking opp mot Cissè i 90 min.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Jeg hadde også gitt 100% og enda litt mer om jeg spilte for Newcastle...Da stepper jeg inn på venstrebacken i morra da?

hadde du vært det beste tallentet i klubben, så ja:)