20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham United - Newcastle United, lørdag 04.05.2013 kl. 1600 - TV 2 Sumo  (Lest 46052 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Som sagt, få på Campbell han blør verdt fall for drakta. Og han har vært meget god dei få gangene han har fått sjangsen. Treng nokon med 110% innsats nå.
« Siste redigering: 03. Mai 2013, 14:50 av Christian »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Enig. Gi han sjansen, vi trenger litt fart der oppe også...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

ascobar

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Utrolig viktig match der her. Mye pessemisse her, noe jeg slenger meg på og er helt enig, men større mirakler har skjedd enn å vinne borte på West Ham, og hvem vet, kanskje vi allerede klokka 6 imorgen har sikra ny PL kontrakt :angel:

Elliot
Simmo-Willi-Colo-Mbiwa
Anita-Cabs
Gouff-Sissoko-Benny
Pappis

Helt seriøst så må Williamson spille denne kampen istedet for Taylor, hvis ikke kan det bli en lang dag med cornere fra Jarvis

Hva mener du Romance? At willo med 0 talent skal spille før Taylor? Pga cornere?
Største nisse-argumentet jeg noengang har hørt på dette forumet. At det går an.. Willo har ingenting i PL å gjør, mens Taylor er i landslagsdiskusjon.. Skjerp deg!

Haha, din klovn. Tayls i landslagsdiskusjon, du tenker på når han satt på benken mot San Marino, og har etter det spilt noen helt stinkers av noen matcher. Han er så oppskrytt at du skjønner det ikke engang. Willo er latterlig rævva han og, men ja, du har fått med deg at Carroll spiller på West Ham eller? Jeg skal love deg det blir ett helvete av noen 90 min hvis Mbiwa, Taylor og Colo skal demme opp for han på innlegg.

Dessuten, jeg minner om 0-9 på de to siste hjemmekampene. Det å bytte ut en forsvarer seg jeg på som det minste problemet, ekke akkurat som det kan bli så jævlig mye mer rævva

Han har vært i diskusjon om plass i tropp siste måneder. Forsvaret er under enhver kritikk siste kamper. Ingen tvil, og kampen mot West Ham blir luftstyrken vår satt på prøve ja.  Taylor er bedre enn Willo i lufta synes jeg. Lavere, men mye sterkere i kroppen.  Vi må ha tempo, taklinger og forsvarer som kan behandle ball også.. 
Men din evaluering av spillere sier jo sitt når du har Babayaro som favorittspiller = "pure class".

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg vil se et av de to følgende lagene:

Elliot
Simpson - Saylor - Colo - Mbiwa
Anita - Perch
Ben Arfa Cabaye - Marveaux
Cisse

Elliot
Anita - Saylor - Colo - Mbiwa
Ben Arfa - Perch/Sissoko - Cabaye - Marveaux
Cisse - Gouffran
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Marveux er ute med skade for resten av sesongen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Det hadde jeg glemt. Da burde det spilles med ti mann.
Nei.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sammy Ameobi er med til London (Ref han sjølv på twitter)

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Ønsker å se:

Elliot
Mbiwa - Colo - Tayls - Jonas
Ben Arfa - Sissoko - Cabaye - Sammy
 Cisse - Gouffran

evt:

Elliot
Mbiwa - Colo - Tayls - Jonas
Ben Arfa - Sissoko - Anita - Cabaye - Gouffran
Cisse

« Siste redigering: 03. Mai 2013, 15:30 av Martin »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Utrolig viktig match der her. Mye pessemisse her, noe jeg slenger meg på og er helt enig, men større mirakler har skjedd enn å vinne borte på West Ham, og hvem vet, kanskje vi allerede klokka 6 imorgen har sikra ny PL kontrakt :angel:

Elliot
Simmo-Willi-Colo-Mbiwa
Anita-Cabs
Gouff-Sissoko-Benny
Pappis

Helt seriøst så må Williamson spille denne kampen istedet for Taylor, hvis ikke kan det bli en lang dag med cornere fra Jarvis

Hva mener du Romance? At willo med 0 talent skal spille før Taylor? Pga cornere?
Største nisse-argumentet jeg noengang har hørt på dette forumet. At det går an.. Willo har ingenting i PL å gjør, mens Taylor er i landslagsdiskusjon.. Skjerp deg!

Haha, din klovn. Tayls i landslagsdiskusjon, du tenker på når han satt på benken mot San Marino, og har etter det spilt noen helt stinkers av noen matcher. Han er så oppskrytt at du skjønner det ikke engang. Willo er latterlig rævva han og, men ja, du har fått med deg at Carroll spiller på West Ham eller? Jeg skal love deg det blir ett helvete av noen 90 min hvis Mbiwa, Taylor og Colo skal demme opp for han på innlegg.

Dessuten, jeg minner om 0-9 på de to siste hjemmekampene. Det å bytte ut en forsvarer seg jeg på som det minste problemet, ekke akkurat som det kan bli så jævlig mye mer rævva

Han har vært i diskusjon om plass i tropp siste måneder. Forsvaret er under enhver kritikk siste kamper. Ingen tvil, og kampen mot West Ham blir luftstyrken vår satt på prøve ja.  Taylor er bedre enn Willo i lufta synes jeg. Lavere, men mye sterkere i kroppen.  Vi må ha tempo, taklinger og forsvarer som kan behandle ball også.. 
Men din evaluering av spillere sier jo sitt når du har Babayaro som favorittspiller = "pure class".

Taylor er ikke bedre enn Williamson i lufta. Dessuten er det ikke bare Carroll som er problemet, det er Collins, Reid og Demel også. Vi kommer til å bli knust i duellene.

At du seriøst tror jeg synes Babayaro er den beste spilleren vi har hatt sier faktisk mer om deg. Trodde ironi utviklet seg rundt 12-13 årsalderen, men tydeligvis ikke.

Greit nok at du er uenig i stoppervalget mitt. Fair enough. Jeg skjønner bare ikke hvorfor du forsvarer den backrekka som har sluppet inn mest mål av samtlige lag. Jeg sier ikke at Williamson skal spille fast, ned gud forby, jeg snakker om denne kampen
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
Der er jeg også litt uenig med deg, Romance. Williamson er høy, men han er ikke noen god hodespiller av den grunn. Mitt syn er at Taylor er tøffere og sterkere, men Williamson er høyere. Personlig holder jeg de to første egenskapene som viktigere (innenfor rimelighetens grenser).

Når det er sagt har du helt rett i at vi har et jævlig problem i lufta i denne kampen. Derfor syns jeg vi skal satse på å ha dyktige ballspillere, og dyktige ballvinnere i laget. Står vi med ei relativt høy linje, er tålmodige og klarer å holde ballen i laget - kan Carroll, Collins & co. være så jævla gode i lufta som de bare vil. Faller vi bakpå, og lar West Ham komme til på kantene, er det game over uansett hvem som starter som stoppere.

Så vi har vel bare to ulike tilnærminger på hvordan vi skal slå et hodesterkt lag. Du foreslår at vi skal spille deres spill, mens jeg vil at vi for alt i verden skal la være.

JcVik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Håper og trur på dette laget:

Elliot
Simpson Taylor Coloccini Yanga-Mbiwa
           Cabaye Tiote
Ben Arfa     Sissoko        Gutierrez
                 Cisse

Dette er ett KANONLAG og eg er optimistisk og trur me fornyer PL-plassen i morgen.  :feiring:

0-2 Yohan og Mapou  :frenetisk:

* Etter kampen blir det spekulert i at West Ham har tatt sommerferie, Nolan og Carroll er Newcastle-fans, at Jaaskelainen er pensjonist og at me fekk poengene gratis.  :thumbu:

Howay The Lads!! :toon:

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Der er jeg også litt uenig med deg, Romance. Williamson er høy, men han er ikke noen god hodespiller av den grunn. Mitt syn er at Taylor er tøffere og sterkere, men Williamson er høyere. Personlig holder jeg de to første egenskapene som viktigere (innenfor rimelighetens grenser).

Når det er sagt har du helt rett i at vi har et jævlig problem i lufta i denne kampen. Derfor syns jeg vi skal satse på å ha dyktige ballspillere, og dyktige ballvinnere i laget. Står vi med ei relativt høy linje, er tålmodige og klarer å holde ballen i laget - kan Carroll, Collins & co. være så jævla gode i lufta som de bare vil. Faller vi bakpå, og lar West Ham komme til på kantene, er det game over uansett hvem som starter som stoppere.

Så vi har vel bare to ulike tilnærminger på hvordan vi skal slå et hodesterkt lag. Du foreslår at vi skal spille deres spill, mens jeg vil at vi for alt i verden skal la være.

Nja, jeg er ikke uenig måten vi burde hindre West Ham sitt spill, men jeg er realistisk i tankegangen. Å spille det spillet du beskriver hadde vært en drøm, men jeg tror også det blir med en drøm.
Vi har alle sett hvordan vi spiller i det siste, og vi vil neppe angripe West Ham i 90 min, det er helt sikkert. Derfor tenker jeg det er lurt å kunne ha hodesterke spillere bak.
West Ham er ikke kjent for noe tiki taka, det er Drillo-stil. Eller da Big Sam stil. Jeg er redd vi i en ren duellmatch, som ett av PLs dårligste bortelag, vil slite noe voldsomt om vi ikke, som du skriver, tar tyren ved hornene.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Shola som midtstopper :D
Same old Shearer, always scoring!

ascobar

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
hehe shola som midtstopper ja :)  Han funker faktisk der siste 5 min hvor motstander lemper inn.
Men Steven Taylor over Williamsen anytime, anywhere, any day!

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
               Elliott

Mbwia   Saylor   Colo   Perch

Cabaye  Anita  Sissoko

Ben Arfa              Gouffran

Cisse

Tror vi kan stå høyt med den backrekken og helst spille ball fremover, pluss vi har 4-5 gode duellspillere. Velger Saylor fremfor Willy alle dager i uken.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"