20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Liverpool FC Lørdag 27.04 kl. 18.30 TV2 PL HD1  (Lest 64498 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
må jo være ironisk, hvis ikke skjønner jeg jo ingenting

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Han fikk et spørsmål fra en eller annen, og svarte med tommel opp. Ingen større sak enn det :)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Om det er ironisk er det fortsatt veldig uheldig. Er ikke det beste signalet å sende spillerne.
Dessuten burde han få hue ut av rævva og ikke bare snakke om spillerne som gjorde ditt og datt, se på deg selv. Den lineupen igår hadde fungert mot Stoke som ikke er så temposterke. Vi fikk jo en horve av gule kort igår, og mange av dem fordi vi rett og slett ble løpende i mellom temposterke og gode pasningsspillere...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Han fikk et spørsmål fra en eller annen, og svarte med tommel opp. Ingen større sak enn det :)

"Du blir sittende i 8-år eller?"

:pard: :thumbu:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Helt enig i at Pardew burde få fyken. OBV. Men ligger noe i det Ingrid sier. Samme hvor "feil" laguttaket er, så er det fortsatt 11 menn som trer på seg Newcastle-trøya foran et fullsatt SJP og viser så og si INGEN innsats, ingen glød osv osv.

Ja, Pardew har hovedansvaret, for ser ikke ut til at det noen som helst plan bak det som skjer. Men han har ikke 100% av ansvaret til hvorfor det går så ræva for tida.
Same old Shearer, always scoring!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Eg kreve meir innsats enn det eg såg i går uansett om det er Pardew, Kinnear eller Tom Nordlie på sidelinja. Det handlar tross alt om nedrykk her. Eg føler denne situasjonen er ganske lik som då mi rykka ned. Kor mange av spelarane fekk ikkje då gjennomgå av alle her inne? Cabaye som kaptein har jo vore katastrofe. Ein kan ikkje gi opp på 0-3 heime på st James park føre 52 000 Geordies.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
"All my teams are organised and are on the front foot, looking to win the game, but that wasn't the case today."

Dette har vel streng tatt ikke vært tilfelle i en eneste kamp denne sålangt Alan...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Problemet ein får når ein havner i nedrykkstriden og ikkje har hadt midler til engelskmenn men har handla billig utlandsk/fransk kvalitet. Å vere avhengig av franskemenn i nedrykksstriden er jo som tatt rett ut fra ein skrekkfilm? Då er det netsen bedre å ha unge engelske talenter som villa går inn i striden med.. Pardew har ialfall vert ekstremt dyktig å å håndtere så mange franskmenn uten konflikter. Veldig merkelig at Ben Arfa m.fl ikkje har slått seg vrang. Ska jo bare ein landslagssamling til før han ryker uklar med manageren.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Lyset i tunnelen er vel at vi har gode sjanser mot QPR. I tillegg har vi vel en tradisjon for å plukke litt poeng borte mot West Ham har vi ikke (no jinx)? Arsenal hjemme, der kan alt skje.
Kjører vi den beste startoppstillingen vår, altså hvor Gouff og Benny faktisk starter, ja da ser jeg positivt på at vi hvertfall skal klare 4 poeng (max) på de 3 siste, og det holder. Er forsåvidt heller ikke gitt at Wigan skal klare det. Vi ligger faktisk 5 poeng over dem, noe som tilsier at de hvertfall må bruke 2 kamper på å pasere oss. Dette er fryktelig spennende, men dette er hvertfall mitt krampeaktige forsøk på å se lyst på ting dagen etter d-dagen.

I tillegg ser jeg, at når Villa slår Sunderland hjemme imorgen, da ligger 3 lag på 37p og et Norwich på 38p (de har igjen Villa som er en nøkkelkamp sammen med WBA og City). Tror vi kan klare dette!
« Siste redigering: 28. April 2013, 15:20 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Jeg tror også vi klarer det. Men jeg håper vi bare så vidt klarer det, sånn at vi klarer oss i siste serierunde. Da håper jeg det er åpenbart for Ashley at Pardew M Å ut og at det faktisk ikke er mulig å fortsette med den tinnmannen der flere sesonger. Jeg tror hvis vi mot formodning skulle vinne de tre siste kampene, så får Pardew fornyet tillitt og vi går igjen på samme runddansen neste sesong.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Er bare tre kamper igjen...jeg må innrømme at jeg er usikker på om det vil være lurt å sparke han nå eller vente til sesongen er over?

Kan vippe begge veier å få en ny trener akkurat nå. Men selvfølgelig; få alternativer er nok dårligere enn Pardew rent strategimessig i kampene.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Er bare tre kamper igjen...jeg må innrømme at jeg er usikker på om det vil være lurt å sparke han nå eller vente til sesongen er over?

Kan vippe begge veier å få en ny trener akkurat nå. Men selvfølgelig; få alternativer er nok dårligere enn Pardew rent strategimessig i kampene.
Blir Carver som tar over fram til sommeren om Pardew får sparken nå.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Hva mener du Benson? Artikkelen handler jo akkurat det som overskrifteb beskriver...