20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Liverpool FC Lørdag 27.04 kl. 18.30 TV2 PL HD1  (Lest 64159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Nei det er jeg helt klar over lgrinde  :) Men, hvis man ser bufeten av hva vi kan velge blant vil han desidert være den mest hete kandidaten. Jeg tror også han er sugen på å vise Chelsea hva de går glipp av. Gi meg heller drittkjedelig-fotball og lange baller så lenge vi kasserer 3-poeng når dommeren blåser for 90-min, enn drittkjedelig-fotball og lange baller og 0-6 i sekken når dommeren blåser for full tid.

Synes forøvrig ikke Benitez er så innmari defensivt, men det er kanskje bare noe jeg har fått for meg  ::)

Eg er ikkje den sterkaste når det gjeld å vita kva taktikk kvar enkelt manager står for. Likevel dristar eg meg til å sei at det er smått utruleg at dei fleste argumenterar med feigheit og defansiv taktikk mot Pardew, men vil ta til takke med Benitez.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg baserer det på at Benitez og Pardew kanskje begge er defansive. Men hva faen gjør du som manager når du baserer deg på defansiv trygghet, men samtidig har Premier Leagues aller dårligste forsvar??

Du, vår gameplan er å ha en mur der bak og evt. vinne på overganger og gode angrep. Det viktigste, vi står som en bauta bakover.
Ehm....

16   Newcastle   35   10   7   18   43-66   37

Jeg er ikke en sterk motstander av defensive managere, men når du påberoper deg den tittelen, samt hva vi vet om treningene og hvor mye det terpes på defensive strukturer, ja da bør man forvente bedre.
Er du en defansiv manager og slipper inn 66 mål, ja da snakkes vi!
Okey, forstår du ikke det lgrinde ja da gir jeg opp. Da vant du...
« Siste redigering: 27. April 2013, 23:05 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Kunne faktisk tenkt meg Benitez

Og kva skal ein då sei til dei som klagar kvar kamp øve Pardew sin ultra defansive taktikk og feige innstilling?

Akkurat som da Chelsea slo Villa 8-0 med en ultradeffensiv innstilling? Da så man jo helt klart at Chelsea startet med 8-9 deffensive spillere, og ka seg bakpå i det de tok ledelsen. :) Lurer på om vi noensinne får se Newcastle score mer enn 3 mål i en kamp der vi slipper inn maksimum 1.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det er ikkje mogleg å forsvare Pardew etter dagens kamp, kampen mot Sunderland og sesongen sett over eitt. Samtidig er det fortsatt god plass på slaktarbenken etter at han har fått kjenne på kniven.

Om desse spelarane vi har til rådigheit er så fantastiske (at det berre er Pardew som held dei tilbake), så er det jo vanvittig at dei ikkje klarer å prestere noko som helst i desse to livsviktige heimekampane. Det må i så fall vere eit fantastisk godt argument mot Sartre og alle dei som opp gjennom historien har hevda at mennesket har fri vilje. Om Pardew så var diktator og truga med kjeppen etter kvar kamp vi underpresterte, så skulle ein tru at spelarane likevel kunne ha eit fnugg av sjølvrespekt og ein unse av vilje til å faktisk gjere det riktige. Om ikkje på grunn av Pardew, så eventuelt då på trass av Pardew. Eg ville heller hatt han fylliken på Costa Concordia som kaptein enn Cabaye.

Eg unnar ingen ny manager å ta over dette pakket her, så sånn sett er det vel rimeleg at vi sit her i fortapinga med ein sølvrev som ikkje har gitt eit sannferdig intervju på år og dag, og som totalt har mista grepet. Vi skulle hatt ein Robespierre-type som kunne truga spelarane med giljotinen på ein dag som dette. Då skulle vel til og med franskmennene forstå kva som faktisk står på spel her.

Spoiler (hover to show)

annern

• Kaptein
    • Vis profil

Og kva skal ein då sei til dei som klagar kvar kamp øve Pardew sin ultra defansive taktikk og feige innstilling?

Akkurat som da Chelsea slo Villa 8-0 med en ultradeffensiv innstilling? Da så man jo helt klart at Chelsea startet med 8-9 deffensive spillere, og ka seg bakpå i det de tok ledelsen. :) Lurer på om vi noensinne får se Newcastle score mer enn 3 mål i en kamp der vi slipper inn maksimum 1.

Chelsea er et velsmurt maskineri som har levert medaljer på løpende bånd i flere år årene. De har kultur for å vinne medaljer og høvle over motstanderen. For meg blir de umulig å sammenligne med Newcastle.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

På tide stikka fingeren i jorda å sjå at mi ikkje kan samanlikna oss med Chelsea. Dei har kultur for vinna trofe, mi har det totalt motsatte. Det eksisterar ikkje noko slik kultur i denne klubben og det har det aldri gjort. Mi prøver og prøver med ny manager kvar andre sesong slik omtrentleg.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil

At til tross for hans ultradefensive taktikk og feige instilling har vi sluppet inn mest mål i PL.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg baserer det på at Benitez og Pardew kanskje begge er defansive. Men hva faen gjør du som manager når du baserer deg på defansiv trygghet, men samtidig har Premier Leagues aller dårligste forsvar??

Du, vår gameplan er å ha en mur der bak og evt. vinne på overganger og gode angrep. Det viktigste, vi står som en bauta bakover.
Ehm....

16   Newcastle   35   10   7   18   43-66   37

Jeg er ikke en sterk motstander av defensive managere, men når du påberoper deg den tittelen, samt hva vi vet om treningene og hvor mye det terpes på defensive strukturer, ja da bør man forvente bedre.
Er du en defansiv manager og slipper inn 66 mål, ja da snakkes vi!
Okey, forstår du ikke det lgrinde ja da gir jeg opp. Da vant du...

Litt usikker på kva mi er ueinige om her no... Korleis forklarar du 2011/2012 sesongen vår og forsvarspelet vårt den sesongen? Var det ikkje noko Pardew sto for? Ja, denne sesongen står til stryk. Til dei grader og, men kvifor skulle det ikkje gå an få til ein like defansiv sesong som den neste sesong.
For all del, dei kan godt sparka Pardew, men då får ein ha eit skikkeleg alternativ som erstatning. Benitez er greit nok for meg det. Kanskje eg då kan oppleva at klubben vinne noko i min levetid. Uansett må jo den nye manageren få tid på seg. Og det får han ikkje av somme her inne. Uansett taktikk, eg trur ikkje på at folk her inne hadde takla at me tapte kvar kamp 4-3 og rykka ned heller. Eg prøvar å gi eit litt meir nyansert og balansert bilde på denne totale tragedien.
« Siste redigering: 28. April 2013, 00:22 av lgrinde »

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Her har gravøl og gravkarsk fått en ny betydning samtidig som jeg gruver meg til kommende uke. Finner ike noe lyspunkt i tilværelsen

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Lurer på om vi noensinne får se Newcastle score mer enn 3 mål i en kamp der vi slipper inn maksimum 1.

Klart du får det! Du er ein ung mann og skal i teorien leve til godt inn i siste halvdel av dette hundreåret. Det kan bli både ligagull og konkurs for Newcastle innan den tid. Fortballen snur raskt. Stockport var i League One i 2010, men er frå neste sesong å finne i Blue Square Bet North (6. nivå i engelsk fotball). Det er - sjølv på ein dag som dette - fotball-depresjon som vi ikkje kan tenke oss. Ingen av oss hadde trudd på 5. plass i PL i mai 2012, om vi hadde blitt spurt om dette i juli 2009 etter 1-6 mot Leyton Orient. I dette tidsrommet har vi opplevd både 4-4 mot Arsenal, 5-1 mot Sunderland og 6-0 mot Villa. Dei to siste heimekampane, 1-5 mot Bolton og to cupexitar mot Brighton x2 og Stevenage er samtidig indikasjon nok på at fotballen kan vere jævlig.

Men som sagt: Ting snur raskt. Det blir sikkert turbulent og berg-og-dalbane å vere Newcastle-fan dei neste hundre åra også.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Jeg må også si, Debuchy: for en feig som ikke klarer å stå opp når det går imot, han bare slipper alt han har i hende og løper for å komme seg vekk. Sånn som han holdt på der ute med en takling som i seg selv bør være gult kort et minutt før han slenger seg inn i en takling som er så unødvendig og kalkulert at jeg blir kvalm. Og etter å ha fått det gule kortet nesten virker letta og sier ikke noe på kortet.

Han virker rett og slett som en taper som ikke tørr å stå opp nå som vi trenger det mest og VELGER heller å være utestengt i en kamp som betyr alt for fansa. Sånn skuffer meg...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Og med det meinar du at me kunn er ein ny manager vekke frå å vera like gode som Chelsea? :D Det eg har observert av Newcastle sidan Sir Bobby sine glansdagar, er eit laaaaaaaaaaaangt stykke vekke frå akkurat det. Me er og har vore i fleire sesongar ein dårleg PL klubb.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg må også si, Debuchy: for en feig som ikke klarer å stå opp når det går imot, han bare slipper alt han har i hende og løper for å komme seg vekk. Sånn som han holdt på der ute med en takling som i seg selv bør være gult kort et minutt før han slenger seg inn i en takling som er så unødvendig og kalkulert at jeg blir kvalm. Og etter å ha fått det gule kortet nesten virker letta og sier ikke noe på kortet.

Han virker rett og slett som en taper som ikke tørr å stå opp nå som vi trenger det mest og VELGER heller å være utestengt i en kamp som betyr alt for fansa. Sånn skuffer meg...

:thumbu: :  :clap:

Eg er so einig. Det er noko av det verste eg har sett på lang tid!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Det er ikkje mogleg å forsvare Pardew etter dagens kamp, kampen mot Sunderland og sesongen sett over eitt. Samtidig er det fortsatt god plass på slaktarbenken etter at han har fått kjenne på kniven.

Om desse spelarane vi har til rådigheit er så fantastiske (at det berre er Pardew som held dei tilbake), så er det jo vanvittig at dei ikkje klarer å prestere noko som helst i desse to livsviktige heimekampane. Det må i så fall vere eit fantastisk godt argument mot Sartre og alle dei som opp gjennom historien har hevda at mennesket har fri vilje. Om Pardew så var diktator og truga med kjeppen etter kvar kamp vi underpresterte, så skulle ein tru at spelarane likevel kunne ha eit fnugg av sjølvrespekt og ein unse av vilje til å faktisk gjere det riktige. Om ikkje på grunn av Pardew, så eventuelt då på trass av Pardew. Eg ville heller hatt han fylliken på Costa Concordia som kaptein enn Cabaye.

Eg unnar ingen ny manager å ta over dette pakket her, så sånn sett er det vel rimeleg at vi sit her i fortapinga med ein sølvrev som ikkje har gitt eit sannferdig intervju på år og dag, og som totalt har mista grepet. Vi skulle hatt ein Robespierre-type som kunne truga spelarane med giljotinen på ein dag som dette. Då skulle vel til og med franskmennene forstå kva som faktisk står på spel her.

Spoiler (hover to show)

Godt innlegg og humoristisk. Det trengte eg på ein dag som dette. Eg likar det.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Veldig enig med det som blir sagt om Debuchy. Det minner ekstremt om det Barton gjorde på Anfield for omtrent nøyaktig fire år sidan. Så får vi håpe at denne sesongen ikkje endar på same måte som då.....

Slik reagerte Shearer på Barton sin idioti. Eg kan dessverre aldri tenke meg at Pardew nokon gong vil klare å sette foten skikkeleg ned for slik dumskap som det MD utviste i dag. Statuere eit eksempel, sette ein høgare standard for kva som forventast overfor fansen.