20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Liverpool FC Lørdag 27.04 kl. 18.30 TV2 PL HD1  (Lest 64350 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Pardew starter med to defensive midtbanespillere, og begge går på offensive løp samtidig og åpner hele midtbanen. Herregud, klovnelag!
Nei.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Spark manageren so vinne mi The Double med ein gong! Det viser jo all statistikk og spesielt vår historie dei siste 10 åra.

Er du fornøyd med denne helt jævlige defensive innstillinga Pardew går inn i en kamp på hjemmebane?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Spark manageren so vinne mi The Double med ein gong! Det viser jo all statistikk og spesielt vår historie dei siste 10 åra.

Så vi skal fortsette med Pardew bare for kontinuitetens skyld?
Begeret var i grunn fullt i det jeg så lagoppstillinga vår. Feigt, tafatt - ikke Newcastle United verdig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Er så trist å se på at jeg har lyst å legge meg ned og begynne å grine.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil

jeg driter i om vi ansetter en manager og havner på samme plass neste år. jeg vil se ett lag som har lyst til å angripe. det er derfor newcastle ble mitt lag. parew sin filosofi er en skam!

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
Tragikomisk. Midtbanen er jo forferdelig. Tiote er helt på trynet, han skal ligge i rommet foran stopperne ikke oppe å slå gjennombruddspasninger. Blir garantert rødt om han ikke blir byttet ut. Savner trygghet i pasningsspillet med Colo og Santon ute. Og Cisse trenger hjelp der oppe, og helst ikke av Shola.

Ben Arfa og Marveaux inn, Tiote og Jonas ut.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Vi får sette vår lit til at Wigan ikke tar mer enn 5 poeng på sine 4 siste, samtidig som vi klarer å snuble til oss et fattig poeng mot Hammers eller QPR. Tror det er mer sannsynlig at Wigan roter det til enn at vi skal klare å ta en trepoenger denne sesongen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Du er fornøyd med Pardew og tingenes tilstand med andre ord?

Nei. Les innlegget mitt. Og eg må sei at det er ganske unikt at alle spelarane går heilt klar av kritikk no når det handlar om kamp mot nedrykk. Ta foreksempel Cabaye og sissoko, det er jo tragisk det dei presterar.
« Siste redigering: 27. April 2013, 19:26 av lgrinde »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil

Så vi skal fortsette med Pardew bare for kontinuitetens skyld?
Begeret var i grunn fullt i det jeg så lagoppstillinga vår. Feigt, tafatt - ikke Newcastle United verdig.

Amen

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sitat
Nei... Ikke vet jeg hvordan dette kan reddes. Det må være en tordentale fra Pardew i pausen  :thumbd:

:grine:
« Siste redigering: 27. April 2013, 19:26 av Nordin »

Andi

• Supersub
    • Vis profil
Gi Pardew fyken i pausen og hent ned Beards og SuperMac fra tribunen til å ta over. Bare et blikk på den lagoppstillingen og taktikken vi går ut med er surere enn min sokk fra 7.divisjon - det er bare ikke mulig å forstå.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tror ikke Pardew helt vet hvordan han skal takle den krisesituasjonen klubben har havnet i.. Berger vi plassen er det med et nødskrik i så fall. Nå som denne kampen er tapt må vi se videre mot neste kamp og særlig bortekampen mot QPR, som kan kan bli uhyggelig nervepirrende. Det verste er om Pardew og spillerne skjelver med tanken på nedrykk og tar dette med inn i hver kamp. Når laget ikke tror på det de gjør, så er det over og ut.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi får sette vår lit til at Wigan ikke tar mer enn 5 poeng på sine 4 siste, samtidig som vi klarer å snuble til oss et fattig poeng mot Hammers eller QPR. Tror det er mer sannsynlig at Wigan roter det til enn at vi skal klare å ta en trepoenger denne sesongen.
Wigan såg meget gode ut idag, og kjempet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Wigan såg meget gode ut idag, og kjempet.

Jepp. Vi skal prise oss lykkelige over at Boyce satte ballen i eget nett på overtid.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sitat
Nei... Ikke vet jeg hvordan dette kan reddes. Det må være en tordentale fra Pardew i pausen  :thumbd:

:grine:

Alex Ferguson er kjent for "hårføneren" i garderoben.  Pardew må være en slik hårføner man finner på gamle hotellrom.  Nesten ingen blås, og ingen varme i det hele tatt.

Ellers så får vi håpe at dette var vår dårlige omgang, og at vi kan komme fra 2. med litt respekt.  Hvis dette var den gode omgangen så er det ingen grenser for hvor bedritent resultat 2. omgang vil bringe med seg.

Ben Arfa og Gouffran innpå etter pausen for Tiote og Jonas.  Vi MÅ gå offensivt ut for å prøve å redde dette.
Genius by birth. Slacker by choice.