20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich - Newcastle 20. april kl. 16.00  (Lest 29867 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Bromwich - Newcastle 20. april kl. 16.00
« Svar #135 på: 20. April 2013, 18:31 »
Så jeg kan ikke mene at Drillo står for kjedelig fotball? Nei, vi ser jo hvor mange som kommer på kampene fortiden for å bli underholdt.

Kan ikke se hvordan vi skal slå noen PL lag for øyeblikket. Må håpe at Wigan taper resten av kampene sine!
Trist at det er der vi har havnet!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 20. April 2013, 18:33 »
Spektakulært å påstå at vi spiller kjedeligere fotball enn lag som Stoke, Sunderland, Villa, Norwich og QPR. Da er det vanskelig å ta det helt seriøst.

Ellers var det en helt grusom andreomgang. Stort mer er det ikke å si. Total hjerneblødning etter en meget god førsteomgang. Skjønte at WBA kom til å heve seg etter pause og sette inn Long, men så svake som vi fremsto er mildt sagt uholdbart og ubegripelig. Hva sier Pardew i garderoben?!
Forøvrig - beklager dette, men er så piss lei av å måtte se at Shola Ameobi er mannen vi alltid skal se inn i løpet av andreomgang for å snu det. Lengste vitsen i PLs historie?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #137 på: 20. April 2013, 18:33 »
QPR og Reading kan vel ikke matematisk sett ta oss igjen uansett. Aston villa har en hengekamp og kan komme opp til 37 poeng de å, men de møter united.. Og Wigan tror jeg går ned..
Har troen på at vi holder oss, men i pausen var jeg 110% sikker på at plassen var redda etter denne kampen..nå ser det jævlig ut.. :(

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #138 på: 20. April 2013, 18:38 »
Så jeg kan ikke mene at Drillo står for kjedelig fotball? Nei, vi ser jo hvor mange som kommer på kampene fortiden for å bli underholdt.
Klart du kan mene at Drillo spiller kjedelig fotball, det er et fritt land. Men du sammenlignet fotballen Newcastle spiller med Drillo-stil, og det er rett og slett feil.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #139 på: 20. April 2013, 18:45 »
Wigan møter Tottenham = Tap
West brom = Uavgjort maks
Swansea (?)
Arsenal (tap)
Aston Villa (?)

Newcastle møter QPR i nest siste runde...3 poeng der så er alt greit
møter og liverpool, west ham og Arsenal.
Så Newcastle har et vanskelig program de og, men troen er enda sterk.

Villa: United-Sunderlan-Norwich-Chelsea-wigan.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 20. April 2013, 18:48 »
Med den borteformen vi viser er det jo faktisk dessverre matchen mot LFC vi bør ta den avgjørende seieren i. Liker ikke tanken på at vi skal gå inn til matchen mot QPR og måtte vinne altså...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 20. April 2013, 18:48 »
Klart du kan mene at Drillo spiller kjedelig fotball, det er et fritt land. Men du sammenlignet fotballen Newcastle spiller med Drillo-stil, og det er rett og slett feil.

Nope, gjorde ikke det! Skrev at Drillo står for kjedelig fotball noe også Newcastle gjør under Pardew. Ikke noe om at stilen er lik.

MEN MEN ser jo tendenser til likheter. Klarer sjelden og beholde ballen i laget mer enn 3-4 trekk og begge "lag" liker eller evner ikke til å styre kamper uavhengig av motstander!
Lange baller er også en uting når en ikke har de rette brikkene!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 21. April 2013, 01:04 »
Pardew i pausen: "Alle mann i forsvar, la oss bare invitere WBA tilbake i kampen!"

Pards er altfor redd for å miste ledelser..

Dette summerer vel opp alle våre kamper under Pardew?

Og Cisse er nok en gang ALTFOR inneffektiv!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #143 på: 21. April 2013, 07:54 »
Pardew i pausen: "Alle mann i forsvar, la oss bare invitere WBA tilbake i kampen!"

Pards er altfor redd for å miste ledelser..

Dette summerer vel opp alle våre kamper under Pardew?

Og Cisse er nok en gang ALTFOR inneffektiv!

denne defensive fotballfilosofien til pardew, står i sterk kontrast til hvorfor newcastle ble mitt favoritt lag en gang i tiden.
ønsker vi virkelig at klubben våres skal fremstå på denne måten? jeg taper heller 5-4 enn å sikre 1-1!! vi har gode nok offensive spillere til å spille offensivt, men pardews defensive holdning kommer først. jeg kjenner ikke igjenn filosofien til men egen klubb, og har fått nok av Pardew!!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #144 på: 21. April 2013, 11:20 »
Fikk bare sett fra akkurat deres mål og resten av matchen.

Støtter meg hvert fall 100% til de som mener at vi har en feig og defensiv holdning som rett og slett er frustrerende å se på. Holder ikke i ballen i lengre perioder, men "mokker" den unna i håp om at Shola eller Cissè skal klare å ta den ned, holde på den og få til et eller annet alene der oppe.

Jeg tror ikke vi rykker ned, men tipper vi holder oss med et nødskrik.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 21. April 2013, 13:39 »
Helt greit å klage, kritisere osv, men fy faen jeg er drittlei av å lese enkelte skrive 20 innlegg hver eneste match om hvor mye Newcastle suger. Dere skal selvfølgelig få lov til det, men jeg personlig er drittlei.

Ett poeng borte mot WBA er helt greit. Howay!
Same old Shearer, always scoring!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 21. April 2013, 15:22 »
Helt greit å klage, kritisere osv, men fy faen jeg er drittlei av å lese enkelte skrive 20 innlegg hver eneste match om hvor mye Newcastle suger. Dere skal selvfølgelig få lov til det, men jeg personlig er drittlei.

Ett poeng borte mot WBA er helt greit. Howay!

Isolert sett, så er jeg helt enig i at poeng borte mot WBA er solid.
Ser du på måten det skjer på, så går vi i samme fella som vi har gjort altfor mange ganger under Pardew. Hvor mange ganger har vi ikke ledelsen til pause, og kommer ut på bakbena i 2.omg og roter vekk poeng.. Denne sesongen har vært eksepsjonelt svak i så måte, og jeg kan neste ikke komme på en eneste kamp hvor vi har vært gode i fulle 90 minutter.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 21. April 2013, 19:35 »
Hvorfor ikke spille en 4-3-3 formasjon som fungerte så bra sist sesong?

Mot Liverpool:

Elliot
Debuchy-Taylor-Mbiwa-Jonas
    Sissoko-Tiote-Cabaye
    Ben Arfa-Cisse-Gouffran

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 21. April 2013, 20:24 »
Vil helst aldri se Jonas på backen igjen. Gir heller muligheten til vårt franske talent som har framtiden foran seg enn Jonas som skal vekk til sommeren.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 21. April 2013, 20:38 »
Ameobi, Jonas og Williamson er jo spillere vi helst bør hive ut av laget etter endt sesong.