20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich - Newcastle 20. april kl. 16.00  (Lest 29930 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Bromwich - Newcastle 20. april kl. 16.00
« Svar #120 på: 20. April 2013, 17:57 »
Hva skjedde i/etter pausa? WBA gjorde et bytte, og plutselig kan ikke Newcastle presse lenger? Dette har vi sett alt for ofte i år. Jeg vedde en femmer på at det er Pardew sin skyld fordi han vil safe inn en 1-0 seier.
Nei.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #121 på: 20. April 2013, 18:00 »
Faktisk glad over ett poeng, men herregud så drit at vi ikke klarer å avgjøre i første omgang. Forstår ikke hvorfor vi gang på gang denne sesongen etter å ha spilt en bra første omgang så kommer en elendig andre omgang. I dag så er det ikke _bare_ Newcastle sin skyld, da WBA ikke hadde noen vilje til å presse i det hele tatt i første, men i andre kom de på og presset spillerne våre fra første sekund. Shola inn var heller ingen genistrek, Ben Arfa inn for Haidara var derimot et godt bytte. Ikke fordi Ben Arfa fikk gjort spesielt mye, for det fikk han jo ikke, men fordi Haidara gjorde jævla mye rart og nok hadde kostet oss det ene poenget om han hadde fått fortsette. Jonas gjorde det ålreit, og hadde noen sinnsykt viktige headinger på slutten.
Søte, søte blekkspruter.

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #122 på: 20. April 2013, 18:03 »
Heldigvis 1 poeng, men huff... at det går ann å havne så til de grader bakpå etter en pause er for meg uforståelig.

I tillegg tror jeg faktisk at jeg aldri har sett en så dårlig dommer som i dag. Tok feil av omtrent alle ting man kunne ta feil av.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #123 på: 20. April 2013, 18:03 »
Vi raser nedover på tabellen og faller vel tre plasser om jeg ikke tolker tabellen feil. Likevel var dette et veldig viktig poeng. Wigan tapte og det er det eneste laget vi bør bry oss om. De innehar den siste nedrykksplassen og det er et relativt stort gap opp til oss og de andre lagene. De har en kamp til gode, men de har også et tøft program igjen (Spurs, WBA, Arsenal, Swansea, Villa). Slik denne ræva sesongen har utartet seg så gir jeg blanke i om vi kommer på 12. plass eller 17. plass. Jeg orker bare ikke en ny sesong i The Championship. Det hadde vært 4 års arbeid rett i dass.

Jeg tror èn seier på fire kamper er nok for å holde oss. Ikke pga 40-poengsgrensa, men fordi jeg ikke tror at Wigan tar mer enn 7 poeng på sine 5 siste kamper.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 20. April 2013, 18:03 »
Grei førsteomgang. Ubrukelig andre omgang.

Allikevel så er tross allt poeng på bortebane noe vi skal sette godt pris på, etter å ha sett hvor ubrukelige vi har vært på bortebane hele sesongen. 

Selvsagt kjipt etter at både Norwich, Sunderland, og Stoke rykker forbi oss siden de vant, men heldigvis tapte Wigan sin, og det er vel tross allt de som er hovedkandidat til å ta den siste nedrykksplassen.  Allikevel har Wigan en kamp mindre, og skulle vi vinne den så har vi kun 3 poengs forsprang på Wigan (og Aston Villa frem til deres kamp på mandag).  3 poengs forsprang med 4 kamper igjen er noe jeg IKKE er komfortabel med med slik form vi viser om dagen, så nå bør vi VIRKELIG sette alle kluter til for å få en 3-poenger for å "sikre" PL-tilværelsen. 
Genius by birth. Slacker by choice.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 20. April 2013, 18:04 »
Faen at vi ikke fikk med oss alle tre denne kampen. typisk også at "alle" laga rundt oss vant denne runden. Får bare håpe hengekampen til Wigan går rett til helvette for dem.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 20. April 2013, 18:09 »
Har vært like ræva etter januar som før januar. Like ræva i forsvaret uansett hvem som spiller der!
Alltid en nervøs keeper i mål.

Så fort vi er sikra ny kontrakt (om vi klarer det da) så håper jeg Pardew sin tid er over. Styret gjorde en tøff beslutning når Hughton måtte gå, nå er det på tide å vise vilje til handling igjen!

Er normalt å ha en periode eller to i sesongen der formen og spillet svikter, men denne sesongen har vi vært ræva siden første spark i august og vi er like ræva enda!

Har ingen tro på at etter sommerferien at spillet skal være noe bedre enn nå!
Drillo har stått for kjedelig fotball siden 90 tallet og Newcastle under Pardew fremstår ganske likt!
Da får heller kontinuitet komme i andre rekke før Pardew dreper den siste glede ved å se en Newcastle kamp!

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 20. April 2013, 18:14 »
Herligt at Wigan tapte!! Viktig me 1 poeng! Veldig god 1.omgang. fryktelig 2.omgang...
Winning isn't everything, it's the only thing!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 20. April 2013, 18:15 »
Pardew må vekk hvis vi skal komme noen vei. Innse det .
lt;3 Newcastle <3

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 20. April 2013, 18:16 »

Drillo har stått for kjedelig fotball siden 90 tallet og Newcastle under Pardew fremstår ganske likt!

Og der avslører du at du ikke har peiling på fotball.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 20. April 2013, 18:19 »

Får høre av en som har peiling da? Gjerne av en med fotballhjerne som deg!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 20. April 2013, 18:19 »

Hvorfor? Han kommer jo bare med sannheten. Newcastle har vært årets desidert kjedeligste lag i PL i år. Det har vært helt forferdelig å se på.
Nei.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 20. April 2013, 18:23 »

Hvorfor? Han kommer jo bare med sannheten. Newcastle har vært årets desidert kjedeligste lag i PL i år. Det har vært helt forferdelig å se på.
Helt legitimt å mene at Newcastle spiller kjedelig fotball. Men ikke dra Drillo inn i dette, selv om du har lest i avisen at Truls Dæhli mener han spiller kjedelig fotball.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 20. April 2013, 18:28 »

thomas har rett. Vi har spilt som om carroll fortsatt er på topp 95% av tiden denne sesongen. Ingen plan offensivt. Gi ballen til ben arfa eller håpe at cisse scorer fra over alt. Og når han gang på gang skal legge seg bakpå når vi leder og gi bort poeng. Har han ikke lært at det ikke funker ennå? Evnen til og motivere, Taktikk, spiller bytter, folk som har klippekort . Er så mye som er galt
lt;3 Newcastle <3

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 20. April 2013, 18:28 »

Får høre av en som har peiling da? Gjerne av en med fotballhjerne som deg!
Angrepsfotball etter Drillo-skolen:
Høyt press
Høyt tempo
Spill i lengderetning
Og noe av det viktigste: Vilje til å angripe med mange folk.

Helt greit at du synes dette fører til kjedelig fotball, jeg er bare uenig. Men hvilke av disse punktene mener du Newcastle har gjort seg skyldige i, siden vi fremstår så like Norge på 90-tallet?